Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob - fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom: Ob - fcm

    Sten Michael Grytebust.

    Tverskov er runner-up.

    Mange hæderlige præstationer i dag, især i 1. halvleg, men det er bare ikke godt nok. Vi ligner det næstdårligste hold i rækken..

    #2
    Synes faktisk, at første halvleg var noget af det bedste fodbold, jeg har set i rigtig lang tid fra OB. Jeg håber Kent, vil afprøve sin 3-4-3 igen. MOM må blive Grytebust. Tverskov viser igen i dag, at han er en klassespiller. Jeg er også glad for Izunnas fight. Tingager har rejst sig efter nogle grove fejl, igen i dag er det en fornøjelse at følge hans fysik.

    Comment


      #3
      Gryte herfra også. Og jeg synes også 1. Halvleg var klart det bedste, vi har set under Kent. Så fortsæt med den opstilling. For den virkede. Og passede til spillermaterialet. Ærgeligt vi så stadig ikke har skarpe offensive spillere, for hvis vi var kommet foran i 1. Halvleg, så kunne det meget vel ha været os, der stod med de 3 points.

      Og Tverskov er utvivlsomt det klart bedste indkøb. Rolig, stærk og allround. Sæsonens OBer sammen med Gryte.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #4
        Helt klart Grytebust

        Comment


          #5
          Tverskov.

          Grytebust reddede vores røv igen, men han har godt nok mange opspilsfejl...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Grytebust! Ingen tvivl.

            Tverskov og Tingager som runner up.

            Offensiven var forfærdelig igen i dag med kun et enkelt skud indenfor rammen. Desler har skuffet mig mest på det sidste, men der var også nogle stykker af de mindre gode præstationer i dag.

            Comment


              #7
              tilslutter mig gryte som MOM, nogle fejl bliver det dog til - men hold op hvor han også redder os mange gange.

              Tverskov ser også rigtigt godt ud - igen igen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Synes faktisk, at første halvleg var noget af det bedste fodbold, jeg har set i rigtig lang tid fra OB. Jeg håber Kent, vil afprøve sin 3-4-3 igen. MOM må blive Grytebust. Tverskov viser igen i dag, at han er en klassespiller. Jeg er også glad for Izunnas fight. Tingager har rejst sig efter nogle grove fejl, igen i dag er det en fornøjelse at følge hans fysik.
                Grytebust, ingen andre var bemærkelsesværdige ...
                Måske Tverskov stak lidt ud.

                Tingager laver flere store fejl ... men ja ... det kommer selvfølgelig altid an på ens forventninger og han får da også afvist nogle gange.
                Desler er godt nok ikke meget værd og så kan han slet ikke afslutte.
                Izunna og Makrini kan en ting og KUN det på suppeniveau ... at erobre bolde ... det bliver simpelthen for bovlamt med de to på midten.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Grytebust, ingen andre var bemærkelsesværdige ...
                  Måske Tverskov stak lidt ud.

                  Tingager laver flere store fejl ... men ja ... det kommer selvfølgelig altid an på ens forventninger og han får da også afvist nogle gange.
                  Desler er godt nok ikke meget værd og så kan han slet ikke afslutte.
                  Izunna og Makrini kan en ting og KUN det på suppeniveau ... at erobre bolde ... det bliver simpelthen for bovlamt med de to på midten.
                  Normalt er jeg stor fan af at kalde en spade for en spade, men jeg synes du er lidt for hård ved holdet i dag.

                  Jeg synes, vi rent faktisk gjorde os bemærket i 1. Halvleg, og at så mange fejl var der sgu ikke fra Tingager. Men nuvel, jeg var heller ikke ligefrem imponeret, men 1. Halvleg synes jeg var klart det bedste, vi har set i denne sæson, selv om det selvfølgelig ikke siger vanvittigt meget. Jeg så potentiale. Ikke noget færdigt produkt. Og jeg tager potentiale over ugideligt boldtrilleri any day.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Sten får også min stemme som MOM

                    Jeg synes dog at vi generelt kan være tilfredse, minus resultatet. Det virker som om at vi er begyndt at kæmpe for det - Nu for 3 kamp i træk - og jeg mener også at mange kan være tilfredse med deres indsats i dag. Det er bare noget fucking lort at vi ikke kan score! Vi mangler lige det sidste og det bunder måske i at vi pt er hægtet af fra hcor vi gerne vil være.

                    Stor ros herfra til Izunna, Jönne, Joan og Festersen. Det var deres bedste præstation i denne sæson - Mere af det tak. Vores defensiv står stadig godt og jeg synes ikke at det som sådan er deres skyld at vi taber. De gjorde det alle 4 godt. Udover nederlaget er dagens minus for mig at de 3 indskiftere ikke rykke noget som helst. Der skal vises noget mere når man bliver skiftet ind.

                    Men jeg synes man kan se at vi er på rette vej. Spørgsmålet er som om det er for sent til det sjove slutspil. Jeg frygter det, men håber lidt endnu.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Sten får også min stemme som MOM

                      Jeg synes dog at vi generelt kan være tilfredse, minus resultatet. Det virker som om at vi er begyndt at kæmpe for det - Nu for 3 kamp i træk - og jeg mener også at mange kan være tilfredse med deres indsats i dag. Det er bare noget fucking lort at vi ikke kan score! Vi mangler lige det sidste og det bunder måske i at vi pt er hægtet af fra hcor vi gerne vil være.

                      Stor ros herfra til Izunna, Jönne, Joan og Festersen. Det var deres bedste præstation i denne sæson - Mere af det tak. Vores defensiv står stadig godt og jeg synes ikke at det som sådan er deres skyld at vi taber. De gjorde det alle 4 godt. Udover nederlaget er dagens minus for mig at de 3 indskiftere ikke rykke noget som helst. Der skal vises noget mere når man bliver skiftet ind.

                      Men jeg synes man kan se at vi er på rette vej.
                      Spørgsmålet er som om det er for sent til det sjove slutspil. Jeg frygter det, men håber lidt endnu.
                      Jeg ønsker ikke at blive personlig eller skal bruge hele natten på at diskuttere men syntes altså det fremhævede er helt væk fra vinduet..
                      Men jeg ved at vi pt står i hver sin side af banen og opfatter de ting der sker lige nu meget forskelligt..

                      Vi kæmper ja. Men det gør alle hold jo i superligaen.. Vi mangler bare kvalitet og kan overhovedet ikke være tilfreds med idag. På nogen måde. Det er jo netop grunden til at vi ikke kan score.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Sten får også min stemme som MOM

                        Jeg synes dog at vi generelt kan være tilfredse, minus resultatet. Det virker som om at vi er begyndt at kæmpe for det - Nu for 3 kamp i træk - og jeg mener også at mange kan være tilfredse med deres indsats i dag. Det er bare noget fucking lort at vi ikke kan score! Vi mangler lige det sidste og det bunder måske i at vi pt er hægtet af fra hcor vi gerne vil være.

                        Stor ros herfra til Izunna, Jönne, Joan og Festersen. Det var deres bedste præstation i denne sæson - Mere af det tak. Vores defensiv står stadig godt og jeg synes ikke at det som sådan er deres skyld at vi taber. De gjorde det alle 4 godt. Udover nederlaget er dagens minus for mig at de 3 indskiftere ikke rykke noget som helst. Der skal vises noget mere når man bliver skiftet ind.

                        Men jeg synes man kan se at vi er på rette vej. Spørgsmålet er som om det er for sent til det sjove slutspil. Jeg frygter det, men håber lidt endnu.
                        Ad det fremhævede:

                        Seriøst?
                        Mod FCK var OB spillet helt og aldeles ned under græstæppet - totalt, helt og aldeles chanceløse. Kun ufatteligt held og en storkamp af Gryte gjorde, at blamagen kun blev til et nederlag på 0-2. Skudstatistikken hed 11-1 i FCK's favør.

                        I dag...tjah... fight er bare ikke nok, men den skal være der. Skudstatistikken 8-2 i FCM's favør.

                        De øvrige kampe orker jeg slet ikke at nævne. Så hvis du med "rette vej" mener med retning mod bunden og en truende nedrykning, så ja, så er OB på rette vej.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg ønsker ikke at blive personlig eller skal bruge hele natten på at diskuttere men syntes altså det fremhævede er helt væk fra vinduet..
                          Men jeg ved at vi pt står i hver sin side af banen og opfatter de ting der sker lige nu meget forskelligt..

                          Vi kæmper ja. Men det gør alle hold jo i superligaen.. Vi mangler bare kvalitet og kan overhovedet ikke være tilfreds med idag. På nogen måde. Det er jo netop grunden til at vi ikke kan score.
                          På et eller andet tidspunkt må der komme et "breaking point" for, hvor mange gange man kan sige "Vi mangler lige det sidste". Eller "Der er ting, vi skal blive bedre til". På et eller andet tidspunkt kommer man jo nok til den indseelse, at "det sidste" nok aldrig kommer.

                          Indtil da, så må man hjertens gerne skrive det - og mene det. Du og jeg er så bare uenige i, at det her udelukkende handler om "det sidste".

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            På et eller andet tidspunkt må der komme et "breaking point" for, hvor mange gange man kan sige "Vi mangler lige det sidste". Eller "Der er ting, vi skal blive bedre til". På et eller andet tidspunkt kommer man jo nok til den indseelse, at "det sidste" nok aldrig kommer.

                            Indtil da, så må man hjertens gerne skrive det - og mene det. Du og jeg er så bare uenige i, at det her udelukkende handler om "det sidste".

                            MvH ChrisOB
                            ??????
                            Hvor henne giver jeg udtryk for at vi kun lige mangler det sidste?????

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              ??????
                              Hvor henne giver jeg udtryk for at vi kun lige mangler det sidste?????
                              Det er ikke sådan det skal forståes. Jeg skriver, at vi to, er uenige med de andre om, at det kun er "det sidste", der mangler.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X