Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vi var ikke klar fra start / Søren Andersen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi var ikke klar fra start / Søren Andersen.

    Christian Wolny og Lars Jacobsen har lavet en podcast der hedder Fodboldministeriet.

    I denne uge udgave valgte de at tage et indspark fra mig med i deres udsendelse. Der er to sætningen man gang på gang hører fra spillere efter en dårlig kamp, som virkelig kan bringe mit pis i kog:

    1. De andre ville det mere end os.2. Vi var ikke klar fra start.

    Det emne tager de op i podcasten, som du kan finde i iTunes eller her:

    http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...-sren-andersen

    Desuden er der også nogle fede Søren Andersen anekdoter, som bestemt er et lyt værd.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Lyder spændende, men må indrømme at jeg fik lidt svært ved at høre det efter Lars Jacobsen i første program beklagede sig over illoyale spillere der ikke fuldførte deres kontrakter..

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Lyder spændende, men må indrømme at jeg fik lidt svært ved at høre det efter Lars Jacobsen i første program beklagede sig over illoyale spillere der ikke fuldførte deres kontrakter..
      Så du mener ikke, at han har en pointe?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Så du mener ikke, at han har en pointe?

        MvT
        Jo, men har bare svært ved at han skal gøre sig til dommer over hvordan man skal opføre "ordentligt" og loyalt som fodboldspiller..

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Jo, men har bare svært ved at han skal gøre sig til dommer over hvordan man skal opføre "ordentligt" og loyalt som fodboldspiller..
          Jeg tænker der er tale om loyalitet relateret til to forskellige ting, og at de lidt bliver blandet samme her.

          Der er sagt og ment meget om Lars Jacobsens skifte til FCK i sin tid. Det mange vel dengang anfægtede (og stadig anfægter) var vel loyalitetsbruddet ift. OB som klub qua de udtalelser, som Lars J var kommet med.

          Den loyalitet, som Lars Jacobsen i den her sammenhæng udtaler sig om, er vel mere den loyalitet der er tilknyttet ifm. at en spiller er kontraktligt forbundet til en klub, og de forpligtelser der ligger heri. Og her synes jeg da absolut at han har en pointe, når man kigger på hele Randers/Massenga sagen.

          Comment


            #6
            Synes absolut det er en valid pointe de tager op i programmet (og tvivler på mange er uenige), men ja i forhold til hans skifte og udtalelser føler jeg det ville være Kurt Thorsen der fortæller at Stein Bagger har gjort noget forkert som man ikke skal..

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Synes absolut det er en valid pointe de tager op i programmet (og tvivler på mange er uenige), men ja i forhold til hans skifte og udtalelser føler jeg det ville være Kurt Thorsen der fortæller at Stein Bagger har gjort noget forkert som man ikke skal..
              Men så er der endnu mere grund til at du skal høre ugens afsnit. For så kan du høre om dengang Søren Andersen tyrede bold lige i smasken på Lars Jacobsen.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Men så er der endnu mere grund til at du skal høre ugens afsnit. For så kan du høre om dengang Søren Andersen tyrede bold lige i smasken på Lars Jacobsen.

                MvT
                Den solgte du godt.

                Comment


                  #9
                  Udmærket program. Lidt for meget pjat, men jeg elsker lydklippene, og historierne om Søren Andersen var sjove.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment

                  Working...
                  X