Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FcK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sat fem år tilbage , hmm kræver det ikke at der har været fremgang over de fem år ?
    Jeg håber på, at Kent er den rigtige træner. Jeg tror han køre en amatørudgave af Mourinho-stilen, hvor træneren altid beskytter sin trup uanset hvad. Men inders inde så må Kent også kunne se, at den her trup er ukomplet og mangler kvalitet. Hvis Kent ikke er den rigtige træner, så har vi i hvert fald ingen fremgang haft overhovedet.
    At Jesper Hansen ikke er fyret endnu, det fatter jeg simpelthen ikke. Den eneste forklaring jeg har tilbage, er, at Thorfar lander sportsdirektørenes svar på Daniel Agger, og siger: Ja, Jesper Hansen var tæt på at koste hele klubben dens identitet. Men vi blev nød til at vente på denne lækkerbisken af en sportsdirektør. Det var meningsløst at give Jesper Hansen så meget som en krone - til gengæld har jeg sparet alle pengene sammen, og vores nu sportsdirektør kan derfor rette op på hans forgængeres makværk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Jeg håber på, at Kent er den rigtige træner. Jeg tror han køre en amatørudgave af Mourinho-stilen, hvor træneren altid beskytter sin trup uanset hvad. Men inders inde så må Kent også kunne se, at den her trup er ukomplet og mangler kvalitet. Hvis Kent ikke er den rigtige træner, så har vi i hvert fald ingen fremgang haft overhovedet.
      At Jesper Hansen ikke er fyret endnu, det fatter jeg simpelthen ikke. Den eneste forklaring jeg har tilbage, er, at Thorfar lander sportsdirektørenes svar på Daniel Agger, og siger: Ja, Jesper Hansen var tæt på at koste hele klubben dens identitet. Men vi blev nød til at vente på denne lækkerbisken af en sportsdirektør. Det var meningsløst at give Jesper Hansen så meget som en krone - til gengæld har jeg sparet alle pengene sammen, og vores nu sportsdirektør kan derfor rette op på hans forgængeres makværk.
      Glem den her besked! Kent er helt væk fra vinduet! http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-til-top-seks/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Glem den her besked! Kent er helt væk fra vinduet! http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-til-top-seks/
        Hele ekspert landskabet havde os jo nærmest i top 4 inden sæsonstart og Kent må se noget, som hele fanbasen er blind overfor. Hvis vi skal tages seriøst som top 6 klub, så skal vi ind i en sejrsstime på en 3-4 sejre i træk. Det kan jeg simpelthen ikke se hvor det skulle komme fra.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Glem den her besked! Kent er helt væk fra vinduet! http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-til-top-seks/

          Det er jo blot ganske god lederskab.
          Selvfølgelig bakker han truppen og materialet op - alt andet ville være underligt, nu hvor KN og JH har haft et intensivt og længerevarende tranfersamarbejde.

          Vi skal have 9 point de næste 3 kampe, ellers ser alt meget sort ud...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Det er jo blot ganske god lederskab.
            Selvfølgelig bakker han truppen og materialet op - alt andet ville være underligt, nu hvor KN og JH har haft et intensivt og længerevarende tranfersamarbejde.

            Vi skal have 9 point de næste 3 kampe, ellers ser alt meget sort ud...
            Vi skal vist være glade hvis vi får et eneste point.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Det er jo blot ganske god lederskab.
              Selvfølgelig bakker han truppen og materialet op - alt andet ville være underligt, nu hvor KN og JH har haft et intensivt og længerevarende tranfersamarbejde.

              Vi skal have 9 point de næste 3 kampe, ellers ser alt meget sort ud...
              Selvfølgelig skal han beskytte sin trup. Men han snakker top6 i hvert interview, og han snakker efterhånden ret ofte med pressen. Jeg ved godt, at han med garanti bliver spurgt ind til top6, men han øger bare presset på spillerne, samtidig med han gør frustrationerne udefra større, når det ikke lykkedes. Jeg synes, at han skal slappe af med de interviews, alene på den sidste uge, der har jeg læst og hørt ham snakke top 6 mere end 5 gange.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Glem den her besked! Kent er helt væk fra vinduet! http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-til-top-seks/
                Jeg er blevet ret irriteret over Kents udmeldinger. Han er altid ærgerlig eller "forbandet" som om, vi godt kunne have vundet, hvis bare vi havde haft tur i den. Altid er han "afklaret" med, at vi ikke har fået nok point, men så snart han får forløst potentialet, så skal I bare se. Og så bliver han ved med at nævne top-6, mens alting står i flammer. Jeg mindes ikke at have set et OB-hold have så lidt at byde på i parken siden 5-0-ydmygelsen for nogle år siden, ja selv dengang var spillet næsten bedre. Alligevel taler han om en god præstation... energimæssigt måske, men selve fodboldspillet var ikke-eksisterende, vi kunne 0 og nix fremad, det er en skandale... Kents kommunikation stemmer ikke overens med det, som jeg kan se med mine egne øjne hver weekend. Jeg er sikker på, han siger sandheden til holdet, hvorfor skal vi andre så spises af med det 'new speak'...



                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                  Jeg er blevet ret irriteret over Kents udmeldinger. Han er altid ærgerlig eller "forbandet" som om, vi godt kunne have vundet, hvis bare vi havde haft tur i den. Altid er han "afklaret" med, at vi ikke har fået nok point, men så snart han får forløst potentialet, så skal I bare se. Og så bliver han ved med at nævne top-6, mens alting står i flammer. Jeg mindes ikke at have set et OB-hold have så lidt at byde på i parken siden 5-0-ydmygelsen for nogle år siden, ja selv dengang var spillet næsten bedre. Alligevel taler han om en god præstation... energimæssigt måske, men selve fodboldspillet var ikke-eksisterende, vi kunne 0 og nix fremad, det er en skandale... Kents kommunikation stemmer ikke overens med det, som jeg kan se med mine egne øjne hver weekend. Jeg er sikker på, han siger sandheden til holdet, hvorfor skal vi andre så spises af med det 'new speak'...



                  Jeg håber da ikke på, at han siger "sandheden" til holdet, for det ville være dårlig trænerskab. Hvis du med sandheden mener "Vi når ikke top 6" Han skal fortælle, hvad de kan gøre bedre, og arbejde intenst med dét, men han skal da ikke gå rundt og sige, "Vi kommer ikke i top 6 gutter. I er sgu ikke gode nok til det"

                  Én ting er, hvad tosser som jeg skriver på et forum, en anden er hvordan en professionel skal gebærde sig. Så vi bliver spist af med den kommunikation, som enten er noget, han mener, hvilket jeg tror, han gør, eller også er det noget, han skal sige, for at beskytte truppen. En chef skal da aldrig sige til en stab, at det her klarer I aldrig.

                  Det er reserveret til os. Alt andet ville være ikke bare ulogisk, men også en klar fyringsgrund.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment

                  Working...
                  X