Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Lidt info om dagens træning:
    -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
    - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
    - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
    - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

    God weekend :-)
    Spændende. Især med Desler centralt. Det vil klæde os med noget fart centralt på midtbanen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
      Lidt info om dagens træning:
      -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
      - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
      - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
      - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

      God weekend :-)
      Det er jo helt Ove-agtigt, hvis han finder på det med 4-5-1. Kan godt se fornuften i at lukke ned for kanterne. Det er sgu et par store skur, vi skal dæmme op for, hvis de kommer til det ene indlæg efter det andet.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
        Lidt info om dagens træning:
        -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
        - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
        - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
        - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

        God weekend :-)
        Spændende. Tak for opdate.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Der er no way, vi får point med. Vores defensiv har stået udemærket, men vi taber 3-0 i en kamp, hvor FCK brænder stribevis af yderligere store chancer.
          Hej, når man har ingen chance skal man gribe lige DEN, det er ja den eneste man har. ;-)
          Og det er ja fodbold, så ALT er muligt.
          (Men ville allerede også være tilfreds når holdet kæmper og fighter selv om vi skulle tabe.)

          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Det er jo helt Ove-agtigt, hvis han finder på det med 4-5-1. Kan godt se fornuften i at lukke ned for kanterne. Det er sgu et par store skur, vi skal dæmme op for, hvis de kommer til det ene indlæg efter det andet.
          Det ville være fint med lidt Ove P - ånd i holdet.
          Og glæder mig når Kent lægger taktikken og holdets forberedelse mere i hensigt til modstanderen og stikker ikke så fast med sit system. Det er noget jeg har savnet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
            Lidt info om dagens træning:
            -Alle mand synes at være fit på nær Joao.
            - Der bliver med alt sandsynlighed stillet op i 4-5-1. Pointen med dette er, at de to yderste på midtbanen skal mandsopdække begge FCK's backs i forbindelse med deres opspil.
            - Meget af opstillingen ligner den i Vejle. Dog blev der eksperimenteret en del med bl.a. Fester eller AK på den ene kant og Desler centralt sammen med Izu og El Mak.
            - Desuden blev der langt en del vægt på forskellige dødboldskombinationer.

            God weekend :-)
            Fed beretning og på tide at vi tilpasser os modstanderen!

            Comment


              #21
              Falken vil gøre alt for at vi ikke får håneretten.

              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-haaneretten/
              Last edited by Kogtbaby88; 09-09-2016, 16:35.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Falken vil gøre alt for at vi ikke får håneretten.

                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-haaneretten/
                Har han ikke karantæne??

                Når nej.....

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Har han ikke karantæne??

                  Når nej.....
                  Men havde nu håbet han var ude med hjerneskade. ;-)

                  Jeg bemærker blot at han siger "vi":

                  " OB har faktisk fået en del uafgjorte, også i den tid jeg har været med, men det er rigtigt, at vi har haft svært ved at vinde i Parken."

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Spændende. Især med Desler centralt. Det vil klæde os med noget fart centralt på midtbanen.
                    Uha det lyder godt, det foreslog jeg for et par uger siden, glæder mig til at se ham der

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Uha det lyder godt, det foreslog jeg for et par uger siden, glæder mig til at se ham der
                      Vil glæde mig meget til at se det, hvis det bliver sådan. Desler har så vidt jeg husker ikke været blevet brugt på midten i sin seniortid, selvom han vidst er skolet CM, så det er da også på tide vi får ham testet, når nu han ikke er vores bedste back pt

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Men havde nu håbet han var ude med hjerneskade. ;-)


                        Jeg bemærker blot at han siger "vi":

                        " OB har faktisk fået en del uafgjorte, også i den tid jeg har været med, men det er rigtigt, at vi har haft svært ved at vinde i Parken."
                        Venter der måske den næste trøje-stunt? ;-)
                        Lad os se om han løber i den grimme hvide eller den (desværre også grimme) grønne på banen i morgen. Hehe.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          tja mon ikke vi får en 4-0 smasket i hovedet

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Vil glæde mig meget til at se det, hvis det bliver sådan. Desler har så vidt jeg husker ikke været blevet brugt på midten i sin seniortid, selvom han vidst er skolet CM, så det er da også på tide vi får ham testet, når nu han ikke er vores bedste back pt
                            På u-17 holdet var han central styrmand, så kom han på u-19 et år før tid, og røg ud på højrekanten, men jeg har altid set ham primært som en central midtbanespiller, synes, han passer godt derinde, men trænerne må jo have vurderet, at han havde mangler derinde, måske placeringsmæssigt? Jeg synes dog, at hans energi kunne være nyttig at få ind centralt. Og ser ham også, som en naturlig ledertype.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                              tja mon ikke vi får en 4-0 smasket i hovedet
                              Nope FCK vinder kun med 3
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                På u-17 holdet var han central styrmand, så kom han på u-19 et år før tid, og røg ud på højrekanten, men jeg har altid set ham primært som en central midtbanespiller, synes, han passer godt derinde, men trænerne må jo have vurderet, at han havde mangler derinde, måske placeringsmæssigt? Jeg synes dog, at hans energi kunne være nyttig at få ind centralt. Og ser ham også, som en naturlig ledertype.
                                Okay. Tak for den fine information ☺
                                Stiften tror at hvis Desler kommer i spil fra start, så bliver det på venstrekanten i stedet for Jønsson, da det som det blev skrevet af en bruger igår, handler om at få energi på kanterne, så der lukkes bedst muligt ned for deres offensive backer. AK kommer angiveligt også ind i stedet for TM

                                Comment

                                Working...
                                X