Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Vejle - OB (07-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Udmærket tænding imellem to 1. Divisionshold...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Udmærket tænding imellem to 1. Divisionshold...

      MvH ChrisOB
      Ja det er betryggende at se vi ikke vil falde helt igennem i 1.division
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        Jeg forventer naturligvis en OB-sejr, men nu skal vi også passe på ikke at gøre 1. div. ringere, end den i virkeligheden er...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #49
          De der sodavandsisfarver er den største hån mod os. Et par mørkegrønne striber havde også forbedret den ydmyge farve.
          Jeg græmmes.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Udmærket tænding imellem to 1. Divisionshold...

            MvH ChrisOB
            tja men det er da det første (og mindste) vi kan forlange - at tændingen er der.....så må vi se om evner så rækker.....ikke så sikker lige nu desværre

            Comment


              #51
              Jeg skal sgu have sådan en dejlig grøn trøje med Jönsson på ryggen.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                tja men det er da det første (og mindste) vi kan forlange - at tændingen er der.....så må vi se om evner så rækker.....ikke så sikker lige nu desværre
                Sikke skarpe træk af Hr. Jönsson - og sikke et tilbageløb før... Jeg frydes.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #53
                  Og ingen gider lave en kamp tråd
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #54
                    25 min spillet. Vi har ikke lavet en chance endnu.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeg forventer naturligvis en OB-sejr, men nu skal vi også passe på ikke at gøre 1. div. ringere, end den i virkeligheden er...
                      nej sådan som holdet har lagt fra land så bliver det bestemt ikke let.

                      Men ifølge JH er holdet jo godt nok, og det endda til at indfri en top 6 - og så bør vi kunne slå et 1 divisions hold. Men havde da også foretrukket et jyllandsserie hold til at starte på

                      Comment


                        #56
                        Få nu Izunna væk fra det hold. Hvad er det for en indstilling? Bliver skubbet let væk ude ved sidelinien og står lidt derude og trisser langsomt tilbage til banen alt imens Vejle angriber.. Hvor er det dog ladt..
                        Hvor jeg dog savner noget blod, sved og tåre på det hold.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Sikke skarpe træk af Hr. Jönsson - og sikke et tilbageløb før... Jeg frydes.

                          MvH ChrisOB
                          ja ham skal du lige se bort fra ;) men det troede jeg var underforstået......

                          Comment


                            #58
                            Hvordan løber kampen?
                            Er skuffet at se Jønsson i start-opstilling igen. Eller præsterer han bedre idag. O Izunna? Viser han mere end "krytiske" interviewer?
                            Er glad om hver information her i den tyske provins .;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              25 min spillet. Vi har ikke lavet en chance endnu.
                              Det passer nu ikke helt... Mikkelsen havde et ret skarpt hovedstød i starten af kampen
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #60
                                Jeg vil føde dine børn Jönsson!

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X