Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Vejle - OB (07-09-16)
Collapse
X
-
Det tror jeg du har ret i et langt stykke ad vejen. Det der bare bekymre mig er egentligt, at det er en tendens vi har set over flere sæsoner nu - også før Kent kom til. Så spørgsmålet er også, om det er et problem der hidrører fra en kultur i klubben som bare er dårlig?
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægHvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
Kæmpe energi, kæmpe gejst, hidsige tilbageløb gennem 92 minutter, ærgerrighed, vilje.......og så sammenlign med det vi har set i de fleste af kampene i efteråret. Hvad fa'en er det der gør at de ikke kommer med den indstilling hver gang? Jeg forstår det ikke.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg tror, igen, at indstilling får for stor en del af æren her :).
Vi spiller mod et hold der har skiftet over 15 spillere i sommers ... det er HELT nyt ... vi klarer det så godt, fordi vi spiller mod et helt nyt hold, som samtidig er markant ringere end de tidligere modstandere.
Vent bare ... på lørdag synes du pludselig at indstillingen igen mangler, når vi har tabt mod et langt bedre hold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægHvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
Kæmpe energi, kæmpe gejst, hidsige tilbageløb gennem 92 minutter, ærgerrighed, vilje.......og så sammenlign med det vi har set i de fleste af kampene i efteråret. Hvad fa'en er det der gør at de ikke kommer med den indstilling hver gang? Jeg forstår det ikke.
Leave a comment:
-
Vi spiller mod et hold der har skiftet over 15 spillere i sommers ... det er HELT nyt ... vi klarer det så godt, fordi vi spiller mod et helt nyt hold, som samtidig er markant ringere end de tidligere modstandere.
Vent bare ... på lørdag synes du pludselig at indstillingen igen mangler, når vi har tabt mod et langt bedre hold.
Leave a comment:
-
Hvad fanden er det der sker med det her hold. Ja jeg ved godt at modstanderen ikke var på superliga-niveau i dag, men alligevel.....
Leave a comment:
-
Det var ederhyleme lige hvad jeg havde brug for... Se OB live igen, og at det blev en fed oplevelse :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægHvad skete der med Kep og ham den store neger fra vejle til sidst?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet siger jeg også til mig selv, men bliver skuffet hver gang - og jeg bliver det også på lørdag :-)
Man tager alle de opmuntringer, man kan få op til 4 kampe, hvor ingen forventer det helt store. Så Lund er klar til at flæske igennem, og så må vi se, hvor langt det rækker.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDET kan vi slet ikke blive uenige om - men det er jo også fight og vilje han skal leve højt på, netop pga manglende fart og teknik.
Men det han kan gør han godt....og mon ikke han nok skal få scoret sine mål i sæsonen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægAh denne gang, tror jeg sgu det bliver anderledes.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Jeg glæder mig over sejren, jeg glæder mig over indstillingen, jeg glæder mig over at jønsson steppede up og lavede 2 kasser.
På lørdag bliver noget helt andet, puha det kan blive meget grimt. Lad os håbe at FCK har en dårlig dag, og vi får point med hjem fra Parken.
En ting som jeg er ved at være træt af er KN s råben efter spillerne når de fejler, det er fint med engagement, men nogen gange minder det sgu om hetz. Nogen spillere kan fejle uden der bliver råbt ad dem, andre bliver der råbt af hele tiden.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Tydeligt idag at han mangler teknisk niveau og fart.. Men elsker hans fight og vilje og når han så scorer lidt er det ekstra dejligt..
Men det han kan gør han godt....og mon ikke han nok skal få scoret sine mål i sæsonen
Leave a comment:
Leave a comment: