Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Jeg synes at det er så pisseærgerligt at du ikke vil bruge noget krudt på spilanalyse i stedet for at køre i samme rille.
Det er klart at du har langt større chance for at få ret i din forudsigelse om skuffelse, fordi OB kommer fra en lang skandaleperiode. Den startede jo allerede under LO eller med LO. Det er jo ikke sådan at særligt mange herinde tror at top 6 er sikker som amen i kirken. Vi ved jo godt at der skal et højere pointsnit til end sidste sæson. Der er 26 kampe. Faktum er at store dele af holdet er nyt og dermed skal spilles sammen over de næste kampe og de forudgående. Jeg kan ikke forstille mig at spillet ikke bliver bedre hen over dette efterår. Det burde teoretisk set udløse flere point pr. Kamp end i øjeblikket. Det virker på mig som om at du slet ikke vil indse at de nye spillere på holdet kan være en forklaring på at spillet ikke er godt lige nu men det kan blive det snart. Det forstår jeg ikke - ikke hvis du har fodboldindsigt, hvilket jeg tror du har. Det virker som om at dit JH had skygger for din åbenhed over for hvad der reelt sker med holdet. Desværre.
Leave a comment: