Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AC Horsens

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mit ønske:

Grytebust
    Lund - KEP - Tverskov - Barrett
    Desler - BigMak - Nana - Edmundsson
    AK - Festersen

Fuld smadder og tre point, tak :O)

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Mit ønske:

Grytebust
      Lund - KEP - Tverskov - Barrett
      Desler - BigMak - Nana - Edmundsson
      AK - Festersen

Fuld smadder og tre point, tak :O)

MvT
      +1
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

+2

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg er overbevist om, at sæsonstarten ikke er et reelt billede af denne trups niveau set over hele grundspillet. Jeg har andetsteds gjort rede for, hvad der kan være årsag til at det ikke lige spiller (de mange nye ansigter i startopstillingen, kun 4 spillere har været i klubben mere end et år osv.).

Jeg har svært ved at se at det her hold ikke kan slå Silkeborg næste gang vi møder dem. Jeg er overbevist om at point pr. kamp vil være væsentlig højere de sidste 16 kampe end de første 10, når holdet er spillet bedre sammen.

Samtidig ser jeg en superliga, hvor rigtig mange hold spiller svingende. Rigtig mange af os mener, at OB har haft en forfærdelig sæsonstart; men alligevel er OB kun 2 point fra 5. pladsen - 1 point fra det "forjættede" land. Det er jo nærmest grotesk.

Alt i alt tror jeg på, at OB ender på den 6. plads og dermed har holdet jo kvaliteten til det - nøgternt betragtet. Men jeg er sgu heller ikke imponeret - vi er alle sammen mega frustrerede over, at det ikke kører for vores elskede hold. Jeg vil dog gerne forsøge at undertrykke min frustration til 1) jeg har set hvad der sker resten af transfervinduet: mister vi Makrini / får vi 1-2 nye spillere offensive ind? 2) spillerne er bedre sammenspillede. Mit bud er, at man skal have ca. 1½ point i snit for at blive nummer 6 - måske endnu mindre, hvis så mange hold spiller svingende. Snittet lige nu er vel ca. 1,1, så der skal ikke mange flere sejre til pr. 6 kampe for at det snit er opnået. En sejr i stedet for en af de uafgjorte og snittet havde været 1½.

Det der bekymrer mig mest er, at AK/Fester ikke er skarpe - det havde jeg sgu ikke regnet med. De har haft nok afslutninger til at af gøre nogle af disse kampe til OBs fordel, set i lyset af deres skarphed i sidste sæson.

PS: din "signatur" fylder uhyggeligt meget på skærmen, når man læser med på en telefon....
          Men så taler vi om to forskellige ting. Jeg taler om konsekvenserne af, ikke at indfri målene, du argumenterer for, hvorfor vi når målet. Det er klart, at i min diskussion, har vi ikke nået målet, og derfor antager jeg implicit, at jeg ikke tror, at vi når i mål. Men jeg er ikke gået ind i en nærmere diskussion af, hvorfor jeg ikke tror, vi når derhen, udover resultaterne og spillet. Det er jo det, du gerne vil diskutere, derfor bliver det to forskellige diskussioner, der har hver sin præmis.

Comment

Det lyder jo også igen som om tingene kun gælder for OB... Det bliver ALDRIG nævnt at de andre hold står med de samme ting...

OB bliver altid bedre, lyder det, men de andre hold gør åbenbart ikke. De andre hold har ikke nye spillere, eller bliver mere og mere spillet sammen... osv...

... og så er det jo klart, så bliver det noget nemmere at tro på tingene...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

AK/Fester er ikke bedre når der ikke findes kreative spillere til at gøre dem farlige. Med de spillere som vi pt råder over, så er den nuværende placering lid over holdets styrke. Husk på at vi mest har mødt de bløde hold. Det nuværende hold er på min rangliste placeret 8-10. Vi har 5 pladser hvor spillerne fra start 11 ikke har niveau til top 6.

Comment

Meget mystisk at OB endnu ikke har meldt ud hvem truppen består af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Mon ikke det bare er fordi de lige skal have trykt de nye trøjer med vores nye nr. 11 som skal med i truppen . Om han så hedder Kusk, Jeppe Andersen, Schwartz, Kadrii eller noget helt femte bliver spændende. Nåååh nej vi har jo allerede truppen på plads

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Den er stadigvæk ikke op, meget mystisk..

Comment

Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                      Den er stadigvæk ikke op, meget mystisk..
                      Den blev lagt op for cirka fem minutter siden. Den indeholder desværre ingen overraskelser.

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-horsens-26339.aspx

Comment

I det mindste er Yao med.

Comment

Hvilken opstillig tror i det bliver i dag?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Hvilken opstillig tror i det bliver i dag?
                            Grytebust
                            Desler KEP Tingager JBL
                            Joan Tverskov ElMak Jönsson
                            AK Fester
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

OB på facebook: Kampen om Æbelø

#obdk klar til Derby-day i @sldk. #OBACH
                              Derby lugter lidt af hest. Horsens lyder lidt som hest. Og så ligger lille Æbelø stort set midt mellem Odense og Horsens.
                              Så lad os bare gøre det. Udråbe dagen til premieren på en nyklassiker i dansk fodbold:
                              Slaget om Æbelø!
                              Vi ses kl. 14 på TREFOR Park. Truppen er udtaget - og du kan finde den her

Comment

Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                                OB på facebook: Kampen om Æbelø

#obdk klar til Derby-day i @sldk. #OBACH
                                Derby lugter lidt af hest. Horsens lyder lidt som hest. Og så ligger lille Æbelø stort set midt mellem Odense og Horsens.
                                Så lad os bare gøre det. Udråbe dagen til premieren på en nyklassiker i dansk fodbold:
                                Slaget om Æbelø!
                                Vi ses kl. 14 på TREFOR Park. Truppen er udtaget - og du kan finde den her
                                Jeg kan godt lide stort set alle herinde på siden, og for jeres skyld giver jeg mig selv karantæne. Ligesom jeg ikke logger på Facebook indtil den opdatering er laaangt væk fra mit feed, da jeg vil kunne skade hele min karriere.

Gæt selv, hvad jeg mener om den?! Nu vil jeg løbe en lang tur, og så håber jeg, at de tanker jeg har nu, som gør mig bange, er forsvundet.

Comment

Working...
                                X