Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob- nordsjælland 14.8.16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob- nordsjælland 14.8.16

    Bredebebro: fighter røven ud af buksenog scorer 2 gange.
    Fint indhop af Nana. Manden tænker og spiller åbenbart virkelig hurtigt og offensivt. Synes vi får hvad der blev lovet.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    MOM: Bredebro

    Tæt forfulgt af El-Makrini. Kæmpe plusser til Lund, JJT, Joan, Nana. De overraskede mig alle positivt.

    Comment


      #3
      Mikkelsen får min stemme. JJ og Joan gjotde det også fint. Nana ser meget spændende ud. God fart i både spil og de sikre pasninger. Ham tror jeg at vi bliver rigtig glad for.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Selv i studiet er de ofså ret imponeret over JJ :-)

        Comment


          #5
          Jens Jacob Dyhr Thomasen.

          Spillede klogt på midten, og fik lagt det offensive på, som vi har savnet i de sidste par kampe.

          Mikkelsen, Makrini og Tverskov boblere.

          Joao spillede en virkelig dårlig kamp. Lå konsekvent for langt fra sin modspiller. Og Jönsson var Jönsson igen. Ligner mere og mere katten i sækken.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Thomas Mikkelsen - svær at komme udenom med 2 mål

            JJT gør det også rigtigt godt, måske det har hjulpet med nogle kampe fra start - måske held i uheld at izunna blev skadet

            Comment


              #7
              Havde aldrig troet dagen kom, men Bredebro får da 100% min stemme. Til næste hjemmekamp tropper jeg da også op med nr. 23 på ryggen. En god blanding af forløsning og bagstivhed kunne ikke holde mig fra den investering

              Comment


                #8
                MOM: JJT. Jeg sagde efter Viborg kampen, at han ligner en spiller i fin fremgang fra kamp til kamp. Det klart at FCN's U21-hold giver ham mere plads og mindre fysik at spille mod, men han gør det rigtigt godt idag.

                Runnerup:
                - Joan Edmundsson. Han virker også til at blive bedre fra kamp til kamp. Rigtig god kamp af ham, han løber både dybt og fordeler spillet lækkert som playmaker. Det kunne godt ligne, at der er nogle, der skal sluge deres ord om ham. Vi håber alle.
                - TM. 2 mål. Uortodoks, men en god reserve angriber at have på holdet.

                Nana gør et godt indhop. Godt touch og overblik, og får også tacklet.

                Til gengæld pisser det mig af, at vi ikke kan holde clean sheet mod det U-hold. KEP sover og laver generelt en del dumme fejl. Godt, at han selv er opmærksom på det.

                Holdet fungerede tydeligt bedre og med mere selvtillid efter vores mål. Lad os håbe vi kan bygge på det.

                Comment


                  #9
                  Jeg giver den til JJT i dag. Begynder at vise nogle af de gode kvaliteter, som han indeholder. Lækker assist ved 1-0 scoringen - flødefod. Lidt synd, at han skulle flyttes væk fra midten efter 65 min, da han virkelig så ud til at finde sig til rette derinde i dag (dog forståeligt, at man gerne ville bringe Welbeck i spil). På kanten var det ikke helt ligeså godt, og det blev måske også lige liiiidt for meget til sidst, men det vælger jeg at se igennem fingre med i dag :)

                  Comment


                    #10
                    Gir den til Bredebro for 2 gode mål og vild fight.. Selv 3 min ind i overtiden jagter han bolden som en vild..
                    Det kan jeg lide at se.

                    JJ og Joan som runner ups. JJ's bedste kamp i trøjen

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Gir den til Bredebro for 2 gode mål og vild fight.. Selv 3 min ind i overtiden jagter han bolden som en vild..
                      Det kan jeg lide at se.

                      JJ og Joan som runner ups. JJ's bedste kamp i trøjen
                      Der tager du nu fejl - måske for førsteholdet, men ikke i trøjen

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Der tager du nu fejl - måske for førsteholdet, men ikke i trøjen
                        Bedste kamp jeg har overværet så

                        Comment


                          #13
                          KEP - spiller en næsten perfekt kamp pånær den ene store fejl omkring det 67. minut. Ja, og så scorer han derudover.

                          Comment


                            #14
                            Jens Jakob Dyhr Thomasen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              KEP - spiller en næsten perfekt kamp pånær den ene store fejl omkring det 67. minut. Ja, og så scorer han derudover.
                              og det er hans mand, der scorer FCN's mål

                              Comment

                              Working...
                              X