Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FCN (14-08-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aa-trefor-park

    tror de er lidt tidligt ude på tipsbladet.....mener da bestemt at kunne huske kampen sluttede 3-1 0g ikke 2-0

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hører du efter Magge??? Min klub vokser dag for dag!!!
      må jo give ret i at han ser bedre ud. Men det var også fra et virkeligt lavt niveau ;)

      Og så var det mod fcn....lad os håbe han fortsætter stilen over de næste mange kampe - vil sgu være lækkert

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis Izunna er helt klar må han godt nok se sig overhalet på den store klinge
        enig....JJT gør det godt i dag, og nana laver et fint indhop. Izunna skal tage sig sammen, og godt for det - der skal sgu være noget kamp om pladserne

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Fuck jeg elsker at tage voldsomt fejl:-) <3
          Jeg hopper 100% med på den vogn mht Mikkelsen. Han må da noget så gerne udstille min mandagstræner-tåbelighed. Igen og igen:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hører du efter Magge??? Min klub vokser dag for dag!!!
            Hopper med på vognen. Må indrømme at jeg var ved at afskrive ham lidt, men han viser mere og mere at han har hvad der skal til. Han spiller sin nok bedste kamp i ob-trøjen i dag. Han kæmper røven ud af bukserne og er hele tiden pågående i dag. Han er langt bedre til at skabe plads til Lund end Jønnen er på den anden kant. Selvom dagens fcn-mandskab selvfølgelig var noget af det mest tamme jeg nogensinde har set, så ligner det faktisk han er rigtigt scoutet. Bliver han ved at bygge på, så kan han blive en nøglespiller for os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg hopper 100% med på den vogn mht Mikkelsen. Han må da noget så gerne udstille min mandagstræner-tåbelighed. Igen og igen:-)
              Fedt at se ham kæmpe for det. Tror dog stadig han kommer til kort når han ikke står overfor unge drenge på 60 kg..
              Jeg har også hele tiden været tilfreds med de 4 vi har. Dette gør bare klarheden større mht at vi mangler en hurtig og kreativ kant og en 8'er.
              Jeg er stadig ikke helt solgt på JJ når vi møder lidt bedre hold men idag var klart hans bedste kamp i stribet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fedt at se ham kæmpe for det. Tror dog stadig han kommer til kort når han ikke står overfor unge drenge på 60 kg..
                Jeg har også hele tiden været tilfreds med de 4 vi har. Dette gør bare klarheden større mht at vi mangler en hurtig og kreativ kant og en 8'er.
                Jeg er stadig ikke helt solgt på JJ når vi møder lidt bedre hold men idag var klart hans bedste kamp i stribet
                En 8'er? Både Nana og JJT er vel det man kalder 8'ere. Så kan man selvfølgelig altid spørge, om de er gode nok til at føre os i top6, men jeg er næsten overbevist om at der ikke kommer flere centrale midtbanespillere.

                Medmindre Nana/JJT bliver lejet ud eller sådan.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Hopper med på vognen. Må indrømme at jeg var ved at afskrive ham lidt, men han viser mere og mere at han har hvad der skal til. Han spiller sin nok bedste kamp i ob-trøjen i dag. Han kæmper røven ud af bukserne og er hele tiden pågående i dag. Han er langt bedre til at skabe plads til Lund end Jønnen er på den anden kant. Selvom dagens fcn-mandskab selvfølgelig var noget af det mest tamme jeg nogensinde har set, så ligner det faktisk han er rigtigt scoutet. Bliver han ved at bygge på, så kan han blive en nøglespiller for os
                  Yes.. Han har stadig mangler men viser klart vilje, ofrevillighed i tilbageløb, gode stikninger frem i banen og et rigtig godt samarbejde med Lund.
                  Alt dette for den nette sum af 1.000.000.. Ligner et godt køb af JH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    En 8'er? Både Nana og JJT er vel det man kalder 8'ere. Så kan man selvfølgelig altid spørge, om de er gode nok til at føre os i top6, men jeg er næsten overbevist om at der ikke kommer flere centrale midtbanespillere.

                    Medmindre Nana/JJT bliver lejet ud eller sådan.
                    Vi får det nok ikke men derfor kunne jeg stadig godt tænke mig det :) de sidste 4 kampe er ikke glemt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vi får det nok ikke men derfor kunne jeg stadig godt tænke mig det :) de sidste 4 kampe er ikke glemt
                      Enig. Men JJT udvikler sig godt, synes jeg, og Nana ser lovende ud. Lad os lige give dem chancen :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Enig. Men JJT udvikler sig godt, synes jeg, og Nana ser lovende ud. Lad os lige give dem chancen :)
                        Jeg tror stadigvæk ikke at JJT er klar til at være fast mand for os hvis vi vil være et tophold. En god kamp ændrer ikke på dette.. Men fedt at se hans store potentiale komme til sin ret... Nana så virkelig spændende ud men lad os nu se lidt mere til ham mod bedre modstandere..
                        Vi skal huske at vi spillede mod FCN's forstærkede reservehold idag.. Ligesom vi skal holde benene på jorden når det går dårlig gælder det samme når der kommer lidt succes..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg tror stadigvæk ikke at JJT er klar til at være fast mand for os hvis vi vil være et tophold. En god kamp ændrer ikke på dette.. Men fedt at se hans store potentiale komme til sin ret... Nana så virkelig spændende ud men lad os nu se lidt mere til ham mod bedre modstandere..
                          Vi skal huske at vi spillede mod FCN's forstærkede reservehold idag.. Ligesom vi skal holde benene på jorden når det går dårlig gælder det samme når der kommer lidt succes..
                          Forkert. FCN stillede med det stærkeste hold på dagen. Ligesom vi stillede med det stærkeste hold på dagen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Forkert. FCN stillede med det stærkeste hold på dagen. Ligesom vi stillede med det stærkeste hold på dagen.
                            det gjorde de - men det svare så ca til et forstærket reserve hold....mtiliga og tobias mikkelsen ude - er vidst på vej tilbage, de har deres 2 normale midtstoppere til OL og ja så er der joshua john som jo godt nok er på vej videre men vel ellers kunne have spillet. Og erstatningerne er alle ret grønne i det.

                            Det er ikke for at tage noget fra vores sejr - en kamp der skulle vindes, over en modstander man var favorit til at slå - og det gjorde holdet. Fedt. Men der er ingen grund til at gøre fcn (som de stillede op i dag) bedre end de nu var.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Forkert. FCN stillede med det stærkeste hold på dagen. Ligesom vi stillede med det stærkeste hold på dagen.
                              Gu er det da ej forkert. Det stærkeste hold på dagen var da et reservehold. Og det er derfor de har tabt 3 kampe I træk med en målscore på 1-11.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Forkert. FCN stillede med det stærkeste hold på dagen. Ligesom vi stillede med det stærkeste hold på dagen.
                                Hold nu op. Selvfølgelig stillede de med de 11 bedste til rådighed.. Men med 2 af deres vigtigste til OL , Mikkelsen og Mtiliga ect ude med skader samt JJ/Fellah sagen kørende er de ikke i nærheden af at være i stærkeste opstilling. Vi stillede i stort set stærkeste. Jeg har ikke savnet Desler de sidste 2 kampe

                                Comment

                                Working...
                                X