At det her er din første kamp i sæsonen forklarer rigtig meget...
Ja ja... frygter vi skal vaneos til det.
Kent er en stædig mand.
.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er den første kamp jeg har set i sæsonen. Jeg troede at vi sejlede fuldstændig efter at have læst med på forum. Jeg synes slet ikke, at det er tilfældet.
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
A men hver gang siger de jo, at de har sulten. Den bliver da hurtigt ædt, når boldtrilleriet går i gang, med en 1. Divisions højre side, en 1. Divisionsangriber, en ynglingespiller på midten og "Lange Emil" på venstre.
Så det da godt vi har en prima bredde...
MvH ChrisOB
Om det er 1 divisions spillere eller ynglinge er da underordnet - sulten skal fandme være der uanset hvad. Viljen til at tage kampen op, fighte....vinde - det kan man godt nok ikke se.
At der så også oveni det mangler kvalitet en en anden sag
Lad nu være med det fis. Jeg siger ikke, at det har været godt nok. Derfor skulle vi alligevel have scoret 2 på de 2 store chancer. Og haft straffespark.
Lund står helt fri en efter anden gang på sin side uden at de bringe ham i spillet...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment