Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Man taler for døve ører, når alt bliver forplumret af såkaldte "nuancer". Og endeløse "Giv det tid" udenomssnakke.

Og om vi så stadig står uden sejr efter de 3 næste kampe, så vil der stadig være nogen, der ikke kan se alvoren.

MvH ChrisOB

Ja det bliver/er blevet fejet væk som værende en gang anti JH ævl .

Undskyldning på undskyldning er regnet ned under hele JH´s regeringstid i OB .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja det bliver/er blevet fejet væk som værende en gang anti JH ævl .

Undskyldning på undskyldning er regnet ned under hele JH´s regeringstid i OB .
      Jeg venter stadig på de lovede fremskridt. De RIGTIGE fremskridt. Hvor truppen ikke er i håbløs ubalance.

Hvor både forsvar og angreb er af nogenlunde samme klasse. Men det sker nok ikke, fordi træner og sportsdirektør synes at være gået helt i stå. Og nej jeg ved ikke, hvad der foregår bag kulisserne, men jeg ved hvad jeg ser på banen, og vi er et hold og trup i voldsom ubalance. Og jeg er dødtræt af undskyldninger - der skal HANDLING til, for ikke alene vinder vi ikke kampene, vi skræmme flere og flere tilskuere væk.

Fuck "moderne kommunikation"! Kald nu en spade for en spade, få fingeren ud - alle parter - og skab et hold, en trup, der er værd at se på. Jeg er ligeglad med hvordan - det er jeres fucking job, for helvede.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Hvad passer ind i OB ? Og hvad er vores DNA efterhånden ?
        Godt spørgsmål. Men han gør ikke..

Comment

Jeg venter stadig på de lovede fremskridt. De RIGTIGE fremskridt. Hvor truppen ikke er i håbløs ubalance.

Hvor både forsvar og angreb er af nogenlunde samme klasse. Men det sker nok ikke, fordi træner og sportsdirektør synes at være gået helt i stå. Og nej jeg ved ikke, hvad der foregår bag kulisserne, men jeg ved hvad jeg ser på banen, og vi er et hold og trup i voldsom ubalance. Og jeg er dødtræt af undskyldninger - der skal HANDLING til, for ikke alene vinder vi ikke kampene, vi skræmme flere og flere tilskuere væk.

Fuck "moderne kommunikation"! Kald nu en spade for en spade, få fingeren ud - alle parter - og skab et hold, en trup, der er værd at se på. Jeg er ligeglad med hvordan - det er jeres fucking job, for helvede.

MvH ChrisOB
          hvordan hulen er der muligt for dig at grave i mit hoved og skrive det hele ned ord for ord?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Godt spørgsmål. Men han gør ikke..
            Hvorfor ikke?

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Hvorfor ikke?
              Fordi jeg tror at der er lidt af det samme "lejrbål og fællessang" over BH og det går ikke i større klubber som vi så i EfB fornyligt..
              I OB pt skal alt ud ad til være poleret og politisk korrekt og jeg tror en type som ham vil passe rigtig dårligt sammen med JH og de andre nydelige herre

Men det er jo bare min mening

Comment

Fordi jeg tror at der er lidt af det samme "lejrbål og fællessang" over BH og det går ikke i større klubber som vi så i EfB fornyligt..
                I OB pt skal alt ud ad til være poleret og politisk korrekt og jeg tror en type som ham vil passe rigtig dårligt sammen med JH og de andre nydelige herre

Men det er jo bare min mening
                Det har du helt sikkert ret i.
                Men hvis vi nu tager den et skridt videre, hvad vil du så helst have i din klub?

Comment

MvH ChrisOB
                  Er meget enig.

Det værste er at tilskuerne bliver væk i større og større grad. Og så synes jeg ikke at spillerne virker 110 % motiveret og vil vinde for en hver pris, og så vinder man altså ikke i superligaen, hvor niveauforskellen trods alt ikke er særlig stor. Her kommer du langt med vilje, se bare Lyngby f.eks., der har en træner som er indbegrebet af vilje til at vinde.

Og så er det som om at vi "efterligner" andre klubber, i stedet for at sætte os ned og sige, hvad vil vi og hvordan kan vil igen komme tilbage til toppen af dansk fodbold. Først så vi hvordan FCN blev mestre, så ville vi også spille boldbessidende fodbold, og som TB sagde dengang, vi er 2-3 år efter FCN, men forhåbentlig kan vi indhente det. Det virkede som bekendt ikke, mest af alt fordi vi slet ikke havde holdet til det. Så vinder AaB DM, med mange unge talenter og en træner med en bestemt spillestil. Jamen så lad os da prøve at se om det virker. Indtil nu har det heller ikke båret meget med sig.

Sæt os nu ned og bestem os for, hvad vil OB. Lav en OB "identitet" og så er det sådan at den skal være i hvert fald de næste 5 år, og så må man evaluere der, og se om noget skal laves om. I stedet for at vi som nu, forsøger noget nyt, hver andet år, fordi det ikke har virket at "kopiere" en anden klub. Det er ikke så sort og hvidt som jeg sætter det op, men føler ikke det er langt fra.
                  Last edited by WhyNot?; 07-08-2016, 08:54.

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Det har du helt sikkert ret i.
                    Men hvis vi nu tager den et skridt videre, hvad vil du så helst have i din klub?
                    Bundløst ærligt er jeg mest til Klopp style med fart over feltet. Dette fodbold vi praktiserer lige nu keeeeeeeeder mig så jeg er ved at rive håret af.
                    Og jeg vil 100 gange hellere se fodbold "Brøndby style" end det vi har gang i nu.. Det vi prøver nu er noget af det sværeste i fodbold og vi har simpelthen ikke spillere nok til det der kan praktisere det..
                    Hvilken træner der så kan praktisere dette, hvad han hedder og hvordan han gør tingene er ikke så vigtigt for mig

Comment

MvH ChrisOB
                      Helt enig , hvorfor skal alt pakkes ind i vat og undskyldes .
                      Jeg får kvalme af Horsens sagaen når enten JH står og erklærer sig tilfreds med truppen selvom det er åbenlyst at den har store mangler , eller af KN når han efter pinlige indsatser mod hold vi skal slå hjemme erklærer sig tilfreds med uafgjort .

Og så får jeg knopper når nogle ivrige debatørere forsvarer JH's indkøb med undskyldningen dårlig økonomi .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Bundløst ærligt er jeg mest til Klopp style med fart over feltet. Dette fodbold vi praktiserer lige nu keeeeeeeeder mig så jeg er ved at rive håret af.
                        Og jeg vil 100 gange hellere se fodbold "Brøndby style" end det vi har gang i nu.. Det vi prøver nu er noget af det sværeste i fodbold og vi har simpelthen ikke spillere nok til det der kan praktisere det..
                        Hvilken træner der så kan praktisere dette, hvad han hedder og hvordan han gør tingene er ikke så vigtigt for mig
                        Det vil jeg også langt hellere, vi kommer dog ikke uden om at vi så skal af med både Kent og JH samt skifte en del spillere ud.
                        Er vi klar til alt dette igen?

Comment

Må indrømme jeg vægter resultater højere end spillestil. Nu ligner det vel en nordisk version af tiki-taka. Det kunne også være Dortmund eller A. Madrid style vi spillede. Jeg er ligeglad, jeg vil bare helst vinde.

Det der er vigtigt lige nu er at bevare roen og analysere situationen. Går det godt, går det skidt. Mest det sidste.

Min konklusion er nok at det er meget svært at spille en boldbesiddende stil og være succesfuld med et for ligaen gennemsnitligt spillerbudget. FCN er lykkedes med det i en mirakelperiode, men generelt er det meget svært. Løsningen kan være at sadle helt om og blive lidt mere primitiv. Det vil bare være forkert nu for det vil kræve skift af træner og rundt regnet en halv spillertrup samtidig med vi bestemt ikke ville lave resultater fordi vi igen igen vil sætte os mellem to stole.

Løsningen er at øge lønbudgettet. Der skal findes penge til to kvalitetsspillere på midtbanen, så er top seks meget realistisk. Vi bør faktisk tage chancen og bruge pengene på forkant selv om det vil give JH mavesår, men top 6 er på alle måder en definerende ting i år.

Comment

MvH ChrisOB
                            Handling og en trup i balance JA TAK !
                            Kig blot på den centrale midt , hvor længe siden er det vi har haft en cm som fungerede ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

hvordan hulen er der muligt for dig at grave i mit hoved og skrive det hele ned ord for ord?
                              Det er da fordi han ved at du er med på holdet som kun har til formål at køre heksejagt på JH :-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det er da fordi han ved at du er med på holdet som kun har til formål at køre heksejagt på JH :-)
                                Det er jo ren magi

Comment

Working...
                                X