Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nævner gerne igen, at ét point godt kan være et ok resultat i dag. Niveauforskellen er ganske enkelt nærmest ikke eksisterende. At mene, at det her OB-hold bare skal slå Viborg, er top naivt.
    Tror ikke der er nogle der tror vi "bare" slår Viborg....Men derfra og så til at være tilfreds med uafgjort der er godt nok langt i min verden

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Ja det jeg ser, det er to hold, der kommer til at møde hinanden 2 gange yderligere i nedrykningsspillet. Hvad Kent, JH og andre ser, ved jeg ikke.

      MvH ChrisOB
      Det er vel ikke sikkert....inddeles man ikke i 2 grupper af 4 hold?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jönsson har været fornærmende ringe. Han har haft 2 muligheder frit foran feltet, som han har smidt væk. Derudover har han dårligt rørt bolden - eller sin krop i det hele taget...
        Det synes jeg han har været i alle kampe.

        Comment


          #49
          De få chancer vi har skabt i 1.halvleg er kommet fra højre side. Venstre side bringer intet. Lund bedste mand i første halvleg

          Comment


            #50
            Makrine, Lund og vel Gryte er de gode.

            Festersen er selvfølgelig blevet dårligere, fordi hans legekammerat og lige så begavede holdkammerat nu spiller internationale kampe. AK er god nok til ham men sgu ikke de andre.

            Og i øvrugt meget kedelig kamp af to middelmådige hold
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Samme udsigt herfra. Et par dybdeløb blev dog til mod slutningen. Jønsson må ud. Han spiller altså som en, der er bange for en skade. Total alibibold og uden nogen form for fart
              Han spiller for ikke at spille kant, men angriber. Og det kan jeg på et eller andet plan godt forstå, for han er håbløst fejlplaceret på den plads. Vi fik mere ud af Skula som kant - hvilket er decideret skræmmende.

              Angrebsopbygning ligner: Bold til back. Bold til central midt. Kig. And That's about it.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Ja det jeg ser, det er to hold, der kommer til at møde hinanden 2 gange yderligere i nedrykningsspillet. Hvad Kent, JH og andre ser, ved jeg ikke.

                MvH ChrisOB
                På intet tidspunkt so far i sæsonen har tanken om at vi bisidder gode muligheder for top 6 strejfet mig .

                Vi er stadig som forudsagt af mange herinde forfærdeligt ringe besat på kanterne og den offensive midt ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Det værste ved at se Jönsson, er at det ser ud til, at man har puttet alle de økonomiske æg i hans kurv, ift. at afløse Falk. Det virker i hvert fald ikke til, at man har økonomien til at finde andre, eller bekymrer sig om at have alternative løsninger.

                  Comment


                    #54
                    AK ligner en indskifter

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det håber jeg også. Men: "Lig' meget hvad, så vil vi stå på vor tribun og synge for de hvid op blå..." :-)
                      Du er sgu så herlig
                      OBeliever

                      Comment


                        #56
                        Ak på banen.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Han spiller for ikke at spille kant, men angriber. Og det kan jeg på et eller andet plan godt forstå, for han er håbløst fejlplaceret på den plads. Vi fik mere ud af Skula som kant - hvilket er decideret skræmmende.

                          Angrebsopbygning ligner: Bold til back. Bold til central midt. Kig. And That's about it.

                          MvH ChrisOB
                          Hvis KN har set ham som kant og stillet ham det i udsigt inden kontrakten blev underskrevet så vidste han hvad han gik ind til .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Mikkelsen må være skadet ellers giver det ingen mening.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det værste ved at se Jönsson, er at det ser ud til, at man har puttet alle de økonomiske æg i hans kurv, ift. at afløse Falk. Det virker i hvert fald ikke til, at man har økonomien til at finde andre, eller bekymrer sig om at have alternative løsninger.
                              Var han ikke gratis ??
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Håber da at AK for alvor er fysisk i orden, og at ikke allerede nu er så panikslagne, at man tager chancer med ham fysisk.

                                Comment

                                Working...
                                X