Det er satme et godt spørgsmål Oelle. Han kan altså blive rigtig god, men Kent må have en god grund.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Og glæder mig meget på kampen næste uge da jeg vil være på stadion igen.:-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægSå håber jeg for dig, at de spiller bedre end de første kampe i sæsonen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSet fra min plads mangler der fart, gennembrud og dybdeløb.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNævner gerne igen, at ét point godt kan være et ok resultat i dag. Niveauforskellen er ganske enkelt nærmest ikke eksisterende. At mene, at det her OB-hold bare skal slå Viborg, er top naivt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment