Det er satme et godt spørgsmål Oelle. Han kan altså blive rigtig god, men Kent må have en god grund.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)
Collapse
X
-
Det er fint. Mange tak.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Og glæder mig meget på kampen næste uge da jeg vil være på stadion igen.:-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det håber jeg også. Men: "Lig' meget hvad, så vil vi stå på vor tribun og synge for de hvid op blå..." :-)Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægSå håber jeg for dig, at de spiller bedre end de første kampe i sæsonen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Samme udsigt herfra. Et par dybdeløb blev dog til mod slutningen. Jønsson må ud. Han spiller altså som en, der er bange for en skade. Total alibibold og uden nogen form for fartOprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSet fra min plads mangler der fart, gennembrud og dybdeløb.
MvH ChrisOB
Comment
-
Ja det jeg ser, det er to hold, der kommer til at møde hinanden 2 gange yderligere i nedrykningsspillet. Hvad Kent, JH og andre ser, ved jeg ikke.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNævner gerne igen, at ét point godt kan være et ok resultat i dag. Niveauforskellen er ganske enkelt nærmest ikke eksisterende. At mene, at det her OB-hold bare skal slå Viborg, er top naivt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment