Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det er satme et godt spørgsmål Oelle. Han kan altså blive rigtig god, men Kent må have en god grund.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Det er fint. Mange tak.
      Og glæder mig meget på kampen næste uge da jeg vil være på stadion igen.:-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det er fint. Mange tak.
        Og glæder mig meget på kampen næste uge da jeg vil være på stadion igen.:-)
        Så håber jeg for dig, at de spiller bedre end de første kampe i sæsonen
        OBeliever

        Comment


          #34
          Fin afslutning af Lund....i det mindste inden for rammen. Har generelt lidt svært ved at se hvem der skal score vores mål; festersen ikke i sin bedste form og Mikkelsen - ja han kæmper da for det....

          Comment


            #35
            Makrini og de lange afleveringer.. Hold nu kæft hvor har samtlige af dem siddet perfekt!

            Comment


              #36
              Sidste 7 min. var ganske udemærket. Og ja El Mak slår nogle vilde bolde idag

              Comment


                #37
                Har Jønsson overhovedet rørt bolden? Syntes godt nok han virker fraværende

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                  Så håber jeg for dig, at de spiller bedre end de første kampe i sæsonen
                  Det håber jeg også. Men: "Lig' meget hvad, så vil vi stå på vor tribun og synge for de hvid op blå..." :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Det går jo helt vildt langsomt... Skal Festersen ikke snart i gang? Han har ikke været god nok 6-7 kampe i stræk.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Makrini og de lange afleveringer.. Hold nu kæft hvor har samtlige af dem siddet perfekt!
                      Ja det gør han perfekt igen i dag .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Jönsson har været fornærmende ringe. Han har haft 2 muligheder frit foran feltet, som han har smidt væk. Derudover har han dårligt rørt bolden - eller sin krop i det hele taget...

                        Comment


                          #42
                          Nævner gerne igen, at ét point godt kan være et ok resultat i dag. Niveauforskellen er ganske enkelt nærmest ikke eksisterende. At mene, at det her OB-hold bare skal slå Viborg, er top naivt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Set fra min plads mangler der fart, gennembrud og dybdeløb.

                            MvH ChrisOB
                            Samme udsigt herfra. Et par dybdeløb blev dog til mod slutningen. Jønsson må ud. Han spiller altså som en, der er bange for en skade. Total alibibold og uden nogen form for fart

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Det går jo helt vildt langsomt... Skal Festersen ikke snart i gang? Han har ikke været god nok 6-7 kampe i stræk.
                              Tror en stor del af forklaringen er at Falk mangler .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Nævner gerne igen, at ét point godt kan være et ok resultat i dag. Niveauforskellen er ganske enkelt nærmest ikke eksisterende. At mene, at det her OB-hold bare skal slå Viborg, er top naivt.
                                Ja det jeg ser, det er to hold, der kommer til at møde hinanden 2 gange yderligere i nedrykningsspillet. Hvad Kent, JH og andre ser, ved jeg ikke.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X