Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Har som sagt ikke været med før dette ...
    Det var nu også bare fordi, du vækkede det nostalgiske i mig
    Meeen vi kunne nu godt bruge nogle forstærkninger!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
      Troede du havde styr på din historik:-) Da jeg startede på stadion, var det Tordenskjold, Vilhelm Munk, Allan Hansen og en meget ung Keld Bordinggaard som styrede Odense Stadion! Dem kunne vi godt bruge nu, og også Allan Nielsen til at holde styr på forsvaret! Det var inden vi hentede store udenlandske navne som Willy Scheepers!!
      Du må endelig ikke glemme Ziegler og Moseby til at tackle igennem og tage et par korsbånd med på vejen!!! ;o)
      Tordenskjold var min aller første favoritspiller!!!! Husker "sponsor tribunen" med træbænke og siddepuder man kunne tage ved trapperne op til tribunen. Sammen med flæskesvær hvor der stadig var stempeltryk på fra slagteriet!!! Fuck et flashback til min barndom, med ture sammen med min farmand! Vi var sgu da også over og se dem imod Skovbakken?!?!??! Kan huske at Skovbakkens målmand knaldede skalden ind i stolpen under en redning...! Det har godt nok efterladt sig nogle gevaldige huskekager. OB FOREVER!!! ;oD

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
        Du må endelig ikke glemme Ziegler og Moseby til at tackle igennem og tage et par korsbånd med på vejen!!! ;o)
        Tordenskjold var min aller første favoritspiller!!!! Husker "sponsor tribunen" med træbænke og siddepuder man kunne tage ved trapperne op til tribunen. Sammen med flæskesvær hvor der stadig var stempeltryk på fra slagteriet!!! Fuck et flashback til min barndom, med ture sammen med min farmand! Vi var sgu da også over og se dem imod Skovbakken?!?!??! Kan huske at Skovbakkens målmand knaldede skalden ind i stolpen under en redning...! Det har godt nok efterladt sig nogle gevaldige huskekager. OB FOREVER!!! ;oD
        De to var toppen. Hård arbejde og hårde taklinger
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          De to var toppen. Hård arbejde og hårde taklinger
          Hov glemmer du ikke Willy Scheepers? Han var da god for en skovrydning i ny og næ. og duoen Ziegler/Scheepers var vel datidens svar på et moderne demolition firma.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            De to var toppen. Hård arbejde og hårde taklinger
            Mindes en kamp mod FREM som havde en ung ventre back. På et tidspunkt tager han et raid op af flanken, da Moseby og Ziegler kommer stormende fra hver deres side! Den unge mand lader bold være bold, og så løber han ellers alt hvad han kan. Smask, og han ryger næsten ud på tribunen, det var høj klasse, og kunne få klapsalver frem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
              Hov glemmer du ikke Willy Scheepers? Han var da god for en skovrydning i ny og næ. og duoen Ziegler/Scheepers var vel datidens svar på et moderne demolition firma.
              Jo jo Men nu var Ziegler og Moseby jo også mine personlige favoritter så derfor hoppede jeg lige med på den vogn
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Kunne han være et emne?
                http://www.bold.dk/nyt/avis-agfer-om...-i-superligaen

                Han er i følge linket en allrounder type, så han passer jo perfekt ind

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Kunne han være et emne?
                  http://www.bold.dk/nyt/avis-agfer-om...-i-superligaen

                  Han er i følge linket en allrounder type, så han passer jo perfekt ind
                  Har set din smiley, men han dækker vist defensiv midt fint og er talentfud, så på sin vis kunne han godt være et emne. Det vil dog så næsten kræve Skula skulle videre i systemet, så tror ikke vi er med i kapløbet.

                  Vi har vist også noget andet der skal ses på først.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Kunne han være et emne?
                    http://www.bold.dk/nyt/avis-agfer-om...-i-superligaen

                    Han er i følge linket en allrounder type, så han passer jo perfekt ind
                    Har vi ikke netop en del egne talenter, der kan gå under betegnelsen 'defensiv allrounder type'? Giver ingen mening med ham.

                    Vi har efterhånden alt man kan med rimelighed kan forlange til defensiv og midtbane; om kvaliteten så er i orden, får vi at se. Nu handler det om angribere, og det skal meget gerne være i flertal. Men som skrevet snart en del gange, så har vi jo en track record for at handle i de sidste dage, og mon ikke der opstår muligheder for leje osv., når viduet er ved at lukke i?

                    Comment


                      Marcus Pedersen så jeg gerne tilbage i klubben. Desværre er han i Molde for at se på forholdene, hvorfor chancerne for et skifte til Fyn virker små:
                      http://www.tv2.no/2014/08/07/sport/m...dersen/5881150

                      Comment


                        Så fik vi hentet Thomas Mikkelsen. Bliver spændende at se om han har været undervurderet eller Troels og Jesper har overvurderet!

                        Efter den første overraskelse lige har fortaget sig, tror jeg lidt på det.

                        Hvad mangler vi så ? Min første tanke var, så henter vi Jeppe Kjær eller lignende type, de passer godt sammen.

                        Efter nærmere eftertanke, mener jeg dog vi skal hente en af nøjagtig samme type som Thomas, Stadig gerne PM i Lyngby.

                        Vi har kun Thomas som angriber, der har naturlig plads helt på toppen. Til de 3 offensive pladser mellem de to centrale midtbane folk og topangriberen, har vi Falk, Emil, Lucas, Bodil, Greve, Thomsen og Spelmann.

                        Henter vi f.eks. PM og han viser sig bedre end Thomas. Så er Thomas der til at presse PM, til at spille ved skade og karantæne, samt til at aflaste sidst i kampene og sidst men ikke mindst, til at smide ind til sidst ved siden af PM, når vi jagter et mål med "høje bolde".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Så fik vi hentet Thomas Mikkelsen. Bliver spændende at se om han har været undervurderet eller Troels og Jesper har overvurderet!

                          Efter den første overraskelse lige har fortaget sig, tror jeg lidt på det.

                          Hvad mangler vi så ? Min første tanke var, så henter vi Jeppe Kjær eller lignende type, de passer godt sammen.

                          Efter nærmere eftertanke, mener jeg dog vi skal hente en af nøjagtig samme type som Thomas, Stadig gerne PM i Lyngby.

                          Vi har kun Thomas som angriber, der har naturlig plads helt på toppen. Til de 3 offensive pladser mellem de to centrale midtbane folk og topangriberen, har vi Falk, Emil, Lucas, Bodil, Greve, Thomsen og Spelmann.

                          Henter vi f.eks. PM og han viser sig bedre end Thomas. Så er Thomas der til at presse PM, til at spille ved skade og karantæne, samt til at aflaste sidst i kampene og sidst men ikke mindst, til at smide ind til sidst ved siden af PM, når vi jagter et mål med "høje bolde".
                          Synes det giver god mening med PM, hvis vi vælger at fortsætte ud af samme spor som sidste weekend med en angriber på toppen og Falk og Emil bag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Så fik vi hentet Thomas Mikkelsen. Bliver spændende at se om han har været undervurderet eller Troels og Jesper har overvurderet!

                            Efter den første overraskelse lige har fortaget sig, tror jeg lidt på det.

                            Hvad mangler vi så ? Min første tanke var, så henter vi Jeppe Kjær eller lignende type, de passer godt sammen.

                            Efter nærmere eftertanke, mener jeg dog vi skal hente en af nøjagtig samme type som Thomas, Stadig gerne PM i Lyngby.

                            Vi har kun Thomas som angriber, der har naturlig plads helt på toppen. Til de 3 offensive pladser mellem de to centrale midtbane folk og topangriberen, har vi Falk, Emil, Lucas, Bodil, Greve, Thomsen og Spelmann.

                            Henter vi f.eks. PM og han viser sig bedre end Thomas. Så er Thomas der til at presse PM, til at spille ved skade og karantæne, samt til at aflaste sidst i kampene og sidst men ikke mindst, til at smide ind til sidst ved siden af PM, når vi jagter et mål med "høje bolde".
                            Eller Brock Madsen i Randers som i mine øjne har et større potentiale. Han ser pt. Ud til at være 4.valg på angriberpositionen og kan umuligt være tilfreds med tilværelsen pt. Aner ikke hvad Randers vil have for ham, men pt. Er ham ude i kulden og har to år tilbage af sin kontrakt, så man kunne da forestille sig at der er interesse for at fyre ham afsted i det her vindue

                            Comment


                              Aabech er ude i kulden i FCN, efter han har udtalt sig, han synes han fik for lidt spilletid, og det lød lidt på FCN's træner de ikke var afvisende overfor et salg. På sin gode dage er han en profil i superligaen, og det ser ud til, at han det seneste års tid har langt sin lallende attitude væk, og er begyndt også at lave en del mål. Jeg så ham gerne i klubben, liggende som hængende angriber.

                              Comment


                                Jeg synes mest af alt vi mangler fart i de forreste geledder.

                                Nu har jeg endnu til gode at se Thmoas M spiller, men ud fra hvad jeg har læst om ham virker han i hvert fald ikke ekstraordinært hurtig. Som jeg ser det har vi i pt. mere eller mindre kun Emil Larsen, der har en fart som gør han for alvor kan true dybt og gøre en forskel på kontraangreb - måske også Lucas J/Greve/Thomsen (som jeg endnu mangler et ordentligt indtryk af), men hvor meget kommer de til at spille? Og Emil præsterer ganske ustabilt og har på kanten en rolle, hvor han trækker forholdsvist meget ned i banen fremfor at forsøge at løbe dybt.

                                Det holder ganske ikke i mine øjne. Vi bliver nødt til at have flere strenge at spille på. Derfor mener jeg vi først og fremmest bør fokusere på at finde en spiller/angriber med noget (ekstraordinær) fart i støvlerne.

                                Som flere andre mener jeg også vi bør hente to mere (selvom det næppe ender sådan). Hvis vi allerede havde et par etablerede angribere med fornuftigt niveau kunne jeg godt se det interessante i at hente en spiller som Thomas Mikkelsen ind og se om han kan overføre sine egenskaber til dette niveau også - og i første omgang agere som 3./4. valg. For han lyder da på flere måder spændende. Men med hans baggrund/cv (og skadeshistorik) er det simpelthen for mange æg at lægge i en kurv af tvivlsom konstruktion.
                                Last edited by Agbre; 09-08-2014, 17:06.

                                Comment

                                Working...
                                X