Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Leave a comment:
-
Jeg brænder min fucking Ruud trøje og køber 5 nye med Bodul på ryggen hvis Ruud skifter til en anden dansk klub..
forstår godt at han vil ud, men så skriv dog en eller anden lav klausul ind så han kan skifte hvis han vil..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/agent-espen-ruud-stresser-ikke
Afviser ikke at spille for en dansk klub.
Hjertet må være i Odense, og med vores svage udvalg på backpositionen er vi simpelthen nødt til at byde ind og evt. grave lidt dybt i lommerne. Han vil om muligt passe endnu bedre ind i vores nye system, da han i min optik er en født wingback med sin store løbekapacitet
(Og heey, så har jeg også lært denne oldnordiske måde at lave opstillinger på)KL LN DH Ruud Kirkeskov Azer
Leave a comment:
-
http://www.bold.dk/nyt/agent-espen-ruud-stresser-ikke
Afviser ikke at spille for en dansk klub.
Hjertet må være i Odense, og med vores svage udvalg på backpositionen er vi simpelthen nødt til at byde ind og evt. grave lidt dybt i lommerne. Han vil om muligt passe endnu bedre ind i vores nye system, da han i min optik er en født wingback med sin store løbekapacitet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægDe 2 X Bangura ville jeg meget gerne se i Striwet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
ikke være lige så sikker på en startplads i fck som han ville være i OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Der burde være råd til en forstærkning eller 2 på leje med det vindue vi har haft..
vi har brutto solgt spillere for ca 15 mill og reduceret lønbudgettet med 40-50% vel..
der er brugt ca 2 mill på spillere samt 1,5-2 mill på sign on fee's og kontrakt opløsninger vel
alt dette er estimeret
alt dette var vel også planen men man burde se alvoren i øjnene og se at vi leger KRAFTIGT med bunden og de reducerede intægter der følger med...
Find en HB og en lynhurtig offensiv spiller og så har man gjort hvad man kunne i dette vindue
Leave a comment:
-
Der var sgu nogle stykker på den liste vi godt kunne bruge, evt bare en kontrakt der varede for resten af sæsonen
Leave a comment:
Leave a comment: