Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Endnu en gammel Aab' er af market

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-vestsjaelland

    Comment


      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2302617.ece

      Var personligt meget overrasket over han var sat af i foråret, da jeg synes han står fremragende. Han er i mine øjne bedre end Toppel og JC og samtidig må han kunne gå for en noget lavere hyre end JC, hvis vi kan lykkedes med at skippe ham. Det trækker selvfølgelig gevaldigt i den modsatte retning, hvis han har for vane at omtale personer i klubben for 'fede aber', men talentet synes jeg er indiskutabelt

      Comment


        VFF søger målmand

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-kommer-flere

        Det er din mulighed JC for at spille i næste sæson

        Comment


          http://www.fyens.dk/Sport/OB-taet-pa...rtikel/2522961

          Udover Kryger (som kører i rygtetråden) nævnes Dalgaard, Kure og Lasse Nielsen. Ikke så meget nyt i det, men det siger samlet noget om de økonomiske muligheder. Dalgaard ville i så fald være den 'store' signing; han koster trods alt ikke gratis. Alle spillere + Bozga i rygtetråden har det til fælles, at de har fysik, luftstyrke og ikke den mest imponerende teknik. Er der et stilskifte på vej, i erkendelse af økonomi og tika-takaens fallit?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            http://www.fyens.dk/Sport/OB-taet-pa...rtikel/2522961

            Udover Kryger (som kører i rygtetråden) nævnes Dalgaard, Kure og Lasse Nielsen. Ikke så meget nyt i det, men det siger samlet noget om de økonomiske muligheder. Dalgaard ville i så fald være den 'store' signing; han koster trods alt ikke gratis. Alle spillere + Bozga i rygtetråden har det til fælles, at de har fysik, luftstyrke og ikke den mest imponerende teknik. Er der et stilskifte på vej, i erkendelse af økonomi og tika-takaens fallit?
            Det kan godt være selvom der da vidst aldrig har været snak om, at OB skulle spille tiki-taka :-) Og jeg ved heller ikke om man kan snakke om fallit for tiki-taka generelt, men jeg synes det er helt på sin plads at snakke om, at vi ikke har rykket os nok med implementeringen af den nye spillestil. Ikke at vi burde være ligaens bedste med bolden på nuværende tidspunkt, men jeg synes godt man kunne forvente at vi havde rykket os mere.

            Mht. skift af spillestilen ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om det. En spiller som Spelmann mener jeg klart ville passe bedre ind med en mere direkte stil (havde været rigtig god på det hold vi havde for 4-5 år siden).

            Hvis det er tilfældet forventer jeg dog klart, at man melder det ordentligt ud og går målrettet efter det. Der skal sgu være en langsigtet ide med det man laver.
            Last edited by Agbre; 11-06-2014, 09:33.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Det kan godt være selvom der da vidst aldrig har været snak om, at OB skulle spille tiki-taka :-) Og jeg ved heller ikke om man kan snakke om fallit for tiki-taka generelt, men jeg synes det er helt på sin plads at snakke om, at vi ikke har rykket os nok med implementeringen af den nye spillestil. Ikke at vi burde være ligaens bedste med bolden på nuværende tidspunkt, men jeg synes godt man kunne forvente at vi havde rykket os mere.
              måske ikke tiki-taka men vi skulle være mere boldbesiddende....selv om jeg havde håbet vi var nået meget længere i den forbandede "process" så mener jeg det vil være en kæmpe fallit erklæring hvis man fuldstændigt sadler om igen.
              - men mon ikke også der mere er tale om at få lidt andre kompetencer ind - fysisk set er vores trup lige pludselig blevet meget små, og det gjorde vel ikke noget at have et par store lokummer i truppen - det kunne jo være vi kunne score på en enkelt eller to hjørnespark i den næste sæson så ;)

              Comment


                14 mill ca for ronnie. Så har de godt nok lidt at spendere af


                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2303535.ece

                Comment


                  Erstatninger for de spillere vi har sagt farvel til

                  KV= Desler
                  ER=?
                  AMC= ?
                  JH= LJ
                  MA= ?
                  MS= MG
                  NV= EPJ
                  JBL= ?
                  DD= AT
                  Last edited by fmprOB; 11-06-2014, 19:07.

                  Comment


                    Kunne det tænkes, at VFF allerede er begyndt at tænke tiden efter Dalgaard ved at knytte Curth til sig, jeg tror næppe de går efter at have to angribere i klubben, der er forholdsvis højtprofilerede. Tror OB konkurrerer med Randers om både Lasse Nielsen og Dalgaard, RFC kan måske betale mere for Dalgaard efter at have scoret godt på Schwarz, umiddelbart passer han godt til dem og bor tæt på, men der er også større konkurrence end i OB. De har både Fall, Brock Madsen og Rise, og Bodul i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Erstatninger for de spillere vi har sagt farvel til

                      KV= Desler
                      ER=?
                      AMC= ?
                      JH= Kryger??
                      MA= ?
                      MS= MG
                      NV= EPJ
                      JBL= ?
                      DD= AT
                      Lucas Jensen
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Lucas Jensen
                        Ups

                        Comment


                          Så hvis det passer med hvad JH siger bliver der hentet ca 4 og det må være erstatninger for AMC, Ruud, Mos og JBL
                          Hvis rygterne er sande vil Bezga erstatte AMC, Kryger erstatter Mos og så mangler der 2 kanter

                          fuuuuuuuuuuuuck det ser tyndt hvis det er sådan det står til

                          Comment


                            Antipas afviser ikke en anden dansk klub. Vil hellere have ham end Kryger

                            http://www.bold.dk/nyt/Antipas-vil-vaek-fra-Broendby

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så hvis det passer med hvad JH siger bliver der hentet ca 4 og det må være erstatninger for AMC, Ruud, Mos og JBL
                              Hvis rygterne er sande vil Bezga erstatte AMC, Kryger erstatter Mos og så mangler der 2 kanter

                              fuuuuuuuuuuuuck det ser tyndt hvis det er sådan det står til
                              enig - men det har vi jo godt vidst længe.....vi har håbet på andet, men vejen tilbage bare til top 6 bliver lang som det ser ud nu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                enig - men det har vi jo godt vidst længe.....vi har håbet på andet, men vejen tilbage bare til top 6 bliver lang som det ser ud nu
                                Ja specielt når klubber med generelt mindre budgetter er begyndt at sælge spillere for mange millioner(Esbjerg,Randers), komme langt i europa(Esbjerg) og sådan lige pludselig vinder mesterskaber(Aab).
                                Klubber der overpræstere i forholdet til deres umiddelbare potentiale

                                lige pånær AGF er vi vel dem der (har) underpræsterer mest i forholdet til trup, økonomi og potentiale..

                                Comment

                                Working...
                                X