Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSå fik vi hentet Thomas Mikkelsen. Bliver spændende at se om han har været undervurderet eller Troels og Jesper har overvurderet!
Efter den første overraskelse lige har fortaget sig, tror jeg lidt på det.
Hvad mangler vi så ? Min første tanke var, så henter vi Jeppe Kjær eller lignende type, de passer godt sammen.
Efter nærmere eftertanke, mener jeg dog vi skal hente en af nøjagtig samme type som Thomas, Stadig gerne PM i Lyngby.
Vi har kun Thomas som angriber, der har naturlig plads helt på toppen. Til de 3 offensive pladser mellem de to centrale midtbane folk og topangriberen, har vi Falk, Emil, Lucas, Bodil, Greve, Thomsen og Spelmann.
Henter vi f.eks. PM og han viser sig bedre end Thomas. Så er Thomas der til at presse PM, til at spille ved skade og karantæne, samt til at aflaste sidst i kampene og sidst men ikke mindst, til at smide ind til sidst ved siden af PM, når vi jagter et mål med "høje bolde".
Leave a comment:
-
Så fik vi hentet Thomas Mikkelsen. Bliver spændende at se om han har været undervurderet eller Troels og Jesper har overvurderet!
Efter den første overraskelse lige har fortaget sig, tror jeg lidt på det.
Hvad mangler vi så ? Min første tanke var, så henter vi Jeppe Kjær eller lignende type, de passer godt sammen.
Efter nærmere eftertanke, mener jeg dog vi skal hente en af nøjagtig samme type som Thomas, Stadig gerne PM i Lyngby.
Vi har kun Thomas som angriber, der har naturlig plads helt på toppen. Til de 3 offensive pladser mellem de to centrale midtbane folk og topangriberen, har vi Falk, Emil, Lucas, Bodil, Greve, Thomsen og Spelmann.
Henter vi f.eks. PM og han viser sig bedre end Thomas. Så er Thomas der til at presse PM, til at spille ved skade og karantæne, samt til at aflaste sidst i kampene og sidst men ikke mindst, til at smide ind til sidst ved siden af PM, når vi jagter et mål med "høje bolde".
Leave a comment:
-
Marcus Pedersen så jeg gerne tilbage i klubben. Desværre er han i Molde for at se på forholdene, hvorfor chancerne for et skifte til Fyn virker små:
http://www.tv2.no/2014/08/07/sport/m...dersen/5881150
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægKunne han være et emne?
http://www.bold.dk/nyt/avis-agfer-om...-i-superligaen
Han er i følge linket en allrounder type, så han passer jo perfekt ind
Vi har efterhånden alt man kan med rimelighed kan forlange til defensiv og midtbane; om kvaliteten så er i orden, får vi at se. Nu handler det om angribere, og det skal meget gerne være i flertal. Men som skrevet snart en del gange, så har vi jo en track record for at handle i de sidste dage, og mon ikke der opstår muligheder for leje osv., når viduet er ved at lukke i?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægKunne han være et emne?
Vi har vist også noget andet der skal ses på først.
Leave a comment:
-
Kunne han være et emne?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Urten Se indlægHov glemmer du ikke Willy Scheepers? Han var da god for en skovrydning i ny og næ. og duoen Ziegler/Scheepers var vel datidens svar på et moderne demolition firma.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDe to var toppen. Hård arbejde og hårde taklinger
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægDu må endelig ikke glemme Ziegler og Moseby til at tackle igennem og tage et par korsbånd med på vejen!!! ;o)
Tordenskjold var min aller første favoritspiller!!!! Husker "sponsor tribunen" med træbænke og siddepuder man kunne tage ved trapperne op til tribunen. Sammen med flæskesvær hvor der stadig var stempeltryk på fra slagteriet!!! Fuck et flashback til min barndom, med ture sammen med min farmand! Vi var sgu da også over og se dem imod Skovbakken?!?!??! Kan huske at Skovbakkens målmand knaldede skalden ind i stolpen under en redning...! Det har godt nok efterladt sig nogle gevaldige huskekager. OB FOREVER!!! ;oD
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægTroede du havde styr på din historik:-) Da jeg startede på stadion, var det Tordenskjold, Vilhelm Munk, Allan Hansen og en meget ung Keld Bordinggaard som styrede Odense Stadion! Dem kunne vi godt bruge nu, og også Allan Nielsen til at holde styr på forsvaret! Det var inden vi hentede store udenlandske navne som Willy Scheepers!!
Tordenskjold var min aller første favoritspiller!!!! Husker "sponsor tribunen" med træbænke og siddepuder man kunne tage ved trapperne op til tribunen. Sammen med flæskesvær hvor der stadig var stempeltryk på fra slagteriet!!! Fuck et flashback til min barndom, med ture sammen med min farmand! Vi var sgu da også over og se dem imod Skovbakken?!?!??! Kan huske at Skovbakkens målmand knaldede skalden ind i stolpen under en redning...! Det har godt nok efterladt sig nogle gevaldige huskekager. OB FOREVER!!! ;oD
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHoldet fra da jeg startede med at følge OB ...
Kan man få dem tilbage i gammel form?Karim Zaza Lars Jacobsen Michael Hemmingsen Torben Sangild Morten Rasmussen Fernando Derveld Carsten Hemmingsen Adrew Tembo Dennis Siim Mwape Miti Søren Berg Claus Madsen Casper Kruse Kasper Dalgasa Mads Toppel Sune Heilbo Rasmus Johansen Michael Knudsen Jonas Schmidt Claus Pedersen Simon Jørgensen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægTroede du havde styr på din historik:-) Da jeg startede på stadion, var det Tordenskjold, Vilhelm Munk, Allan Hansen og en meget ung Keld Bordinggaard som styrede Odense Stadion! Dem kunne vi godt bruge nu, og også Allan Nielsen til at holde styr på forsvaret! Det var inden vi hentede store udenlandske navne som Willy Scheepers!!
Leave a comment:
Leave a comment: