Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 31/7-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvilken kan diskuteres? Den hvor han smider en aflevering direkte i fødderne på en spiller, der kan spille en anden mand i dybden i det tomrum han selv efterlader, eller der hvor han sender en clearing hen over hovedet på Gryte, så Dunken kan ligge den i et tomt mål. Jeg tror, at de begge to stryger lige ind på top 2 over de ringeste forsvarsaktioner, jeg så fra OB i sidste sæson.

    Reddede han Izunna og Haddis røv flere gange? Det har jeg i så fald overset, hvornår gjorde han det?

    Han "skaffede" os ligefrem 3 point i den sidste kamp, da han reducerede på et indlæg? Jeg vil våge den påstand, at både AK og Azer havde mindst ligeså store aktier i den sejr, omend hans mål var en fin igangsætter.

    At folk herinde gik helt i selvsving, og udråbte ham som de bedste siden skiveskåret brød, kan jeg ikke bruge til ret meget, for det var da godt nok en af de vildeste overreaktioner jeg længe har set. Vi lukkede 8 mål ind i de 9 kampe i foråret, hvor Tingager ikke spillede, og 9 mål i de 6 kampe, hvor han spillede. Ikke at det kan tilskrives Tingager, men så var han ved gud heller ikke bedre.

    Jeg har ikke noget imod Tingager, men folk skal lige tage at få forventningerne ned på et realistisk niveau. Tingager er klar backup, og det er jeg heller ikke i tvivl om, at han kommer til at blive ved med. Han viste nogle fine ting, men havde også klare mangler, der viste hvorfor, at han rendte rundt i Holbæk for 8 måneder siden. Jeg er ikke rystende nervøs ved at lade Tingager spille, men i et system, hvor der bliver forventet meget af midterforsvarerne, kan han godt risikere at komme på glatis i en høj forsvarskæde, særligt ved siden af en mand han dårligt har spillet sammen med endnu, og mod et AaB angreb, hvor især Bassogog virkelig kunne gøre ondt på Randers forsvaret, med sin fart.

    Så helt tryg det er jeg ikke.
    Ja, det gjorde han flere gange. Husker tydeligt håbløse tilbagelægninger fra Izu som samles op af Tingager, dumme boldtab på midten af Izu. Tingager henter enten boldene i forsvaret eller i hans glimrende genpres op i banen, og det samme med Hallgrimur som bliver overløbet flere gange, hvor Tingager laver nogle særdeles klasse tacklinger, hvor han piller bolden fra det angribende hold. Jeg kan desværre ikke huske de nøjagtige tidspunkter for disse, og kan ikke henvise dig til dem, men de står klart i min hukommelse. Jeg kalder ikke knægten for nogen messias, men ved spørgsmålet om hvorvidt jeg er tryg ved ham som back-up - absolut!

    Jeg kan tildels godt følge dig, han har haft mindre heldige aktioner, men han har bestemt også haft rigtig mange gode, og flere til den gode side. Hvis knægten ikke får spilletid, så bliver han aldrig bedre - og når man tildels har vist rigtig gode takter, eller vist potentialet til at blive rigtig god, så fortjener man også at få muligheden for at udvikle sig, hvis du spørger mig. Der skal også være plads til at lave fejl, ellers skal klubben simpelthen stoppe med at hente alle de her unge gutter. Derudover er jeg tryg ved vores angreb, som nok skal få skabt chancer nok til at vinde kampene - nu må vi se om de griber den.

    Jeg synes bestemt ikke det var en overreaktion at han blev kåret til MOM, det kan diskuteres om det var på en billig baggrund med henblik på hvordan holdet spillede på det tidspunkt, hvor han fik kampe, men jeg synes han var berretiget til flere af MOM kåringerne. Men det er vel også det dejlige ved fodbold, vi ser det på hver vores måde, og det er helt okay at være uenige om tingene, men jeg synes ikke dine ordvalg er passende på hans præstationer, fordi du får det til at lyde som om at han er tæt på den værste forsvarsspiller i OBs historie, og det er sgu ikke fair.

    Jeg føler mig tryg, og du gør ikke - Det kan ingen af os ændre på, men forhåbentligt kan Tingager berolige dig mere i morgen, eller det modsatte - Men det håber vi selvfølgelig ikke. :-)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      spændende teor ..jeg har tænkt noget lign. El Mak udløber næste sommer, og forlængelse kan der ikke opnås enighed om, så har vi kun en 6'er, men 2 8'ere hvis Nana signes 😖
      Desværre også mere sandsynligt. El Mak ville være skidt, skidt at miste, men han har kun 1 år tilbage. FCM eller FCK kunne jo stå med et tilbud, ligesom han sikkert har muligheder i Holland. Håber det satme ikke; håber virkelig på en forlængelse.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Desværre også mere sandsynligt. El Mak ville være skidt, skidt at miste, men han har kun 1 år tilbage. FCM eller FCK kunne jo stå med et tilbud, ligesom han sikkert har muligheder i Holland. Håber det satme ikke; håber virkelig på en forlængelse.
        Du er ikke alene om det fromme ønske fornemmer jeg
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Desværre også mere sandsynligt. El Mak ville være skidt, skidt at miste, men han har kun 1 år tilbage. FCM eller FCK kunne jo stå med et tilbud, ligesom han sikkert har muligheder i Holland. Håber det satme ikke; håber virkelig på en forlængelse.
          FCK kan ikkke bruge Makrini og jeg vil tro at det samme gør sig gældende for FCM ... han mangler meget offensivt og generelt i pasningsspillet.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            FCK kan ikkke bruge Makrini og jeg vil tro at det samme gør sig gældende for FCM ... han mangler meget offensivt og generelt i pasningsspillet.
            Enig han vil endda ikke komme i nærheden af at være anden valg i nogle af de to klubber .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Ja, det er sindssygt. Ikke?

              Han kostede et mål, og den anden kan diskuteres. Derudover reddede han Izunnas og Hallgrimurs røv flere gange, skaffede os tre point i sidste kamp, og blev kåret til MOM på stadion, og i fire af hans kampe her på forum.. Det synes jeg ikke er decideret ringe af en ung spiller som lige er hentet i 2. Division. Ha' lidt tro på tingene. Han skal nok gøre en god figur.
              Ps: Lad vær med at diskutere med Sheed. Han er evigt negativ og brokkende.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                Ps: Lad vær med at diskutere med Sheed. Han er evigt negativ og brokkende.
                Modent. Hvad bidrager du egentlig selv med? Udover at være skælmsk?

                Comment


                  #23
                  Det er også okay at være negativ og brokkende, fordi det er jeg slet ikke selv - Og det hjælper mig nogle gange til at se tingene med lidt mere kritiske øjne, som jeg ikke altid er for god til. Det er sgu altid godt at få et helt andet perspektiv på tingene, så lad det nu bare være hvad det er.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det er også okay at være negativ og brokkende, fordi det er jeg slet ikke selv - Og det hjælper mig nogle gange til at se tingene med lidt mere kritiske øjne, som jeg ikke altid er for god til. Det er sgu altid godt at få et helt andet perspektiv på tingene, så lad det nu bare være hvad det er.
                    Det må være den mest modne holdning, jeg overhovedet har læst herinde. Respekt.

                    Og tro det eller lad være, men det kan også gå den anden vej.

                    Brok er godt, det forhindrer magelighed. Positivitet og optimisme er godt - det giver liv og håb. Vi har brug for begge dele.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det må være den mest modne holdning, jeg overhovedet har læst herinde. Respekt.

                      Og tro det eller lad være, men det kan også gå den anden vej.



                      Brok er godt, det forhindrer magelighed. Positivitet og optimisme er godt - det giver liv og håb. Vi har brug for begge dele.

                      MvH ChrisOB
                      I to har lige vundet internettet! 👏👏

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Brok er godt, det forhindrer magelighed. Positivitet og optimisme er godt - det giver liv og håb. Vi har brug for begge dele.

                        MvH ChrisOB
                        Smukt! 👏🏼👏🏼

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Det er også okay at være negativ og brokkende, fordi det er jeg slet ikke selv - Og det hjælper mig nogle gange til at se tingene med lidt mere kritiske øjne, som jeg ikke altid er for god til. Det er sgu altid godt at få et helt andet perspektiv på tingene, så lad det nu bare være hvad det er.
                          Helt enig.

                          Jeg føler dog ikke i det her tilfælde, at jeg bare har brokket mig og været negativ. Jeg har bare prøvet at nuancere en påstånd, som jeg mener i dette tilfælde stak i en lige vel rigelig optimistisk retning, og så vil mit modsvar i sagens natur være pessimistisk ladet, omend jeg da gerne indrømmer, at tonen kunne have været bedre.

                          Jeg gider personligt bare ikke følge med strømmen herinde omkring, hvem det er comme il faut at ophøje og svine til på ugebasis, fordi at jeg synes, at nuancerne går fuldstændig fløjten ofte.

                          Det synes jeg, at de gjorde i en vanvittig positiv retning med Tingager mod slutningen af sidste sæson, og det gjorde de i den diamentralt modsatte med Haddi, hvilket jeg også opponerede imod flere gange. Izunna virker også til at være på vej ned af samme sti, omend jeg bestemt heller ikke ser mig fri for at skose ham, når jeg synes at han spiller dårligt og ligegyldigt.

                          Det eksempel som udspillede sig i den her tråd, afspejler det meget godt synes jeg. Du ophøjer Tingager lidt vel rigeligt, tillader jeg mig at påstå, og da jeg så går dig på klingen med to dokumenterede situationer, hvor Tingager fejler fælt og koster mål, så kommer du med en påstand om, at Tingager reddede Haddis og Izunnas røv, uden at henvise til specifikke situationer, selvom at jeg efterspurgte det.

                          Det synes jeg simpelthen er for unuanceret, og det holder ikke at smide sådan en gratis omgang sviner efter to spillere, som det er blevet nærmest socialt acceptabelt at kritisere indholdsløst herinde. Det er nærmest indiskutabelt i min verden, at Tingager var mere impliceret i to indkasserede mål, end de to andre var i et i de samme kampe, og jeg har stadig ikke set nogle henvisninger til, at han skulle have reddet kastanjerne ud af ilden for dem, men jeg lader mig gerne overbevise.

                          Og så lad os håbe, at Tingager spiller en brandkamp i aften. Jeg har absolut ikke udelukket, at han gå hen og blive en rigtigt dygtig forsvarer for OB, men han har et stykke vej, synes jeg.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Helt enig.

                            Jeg føler dog ikke i det her tilfælde, at jeg bare har brokket mig og været negativ. Jeg har bare prøvet at nuancere en påstånd, som jeg mener i dette tilfælde stak i en lige vel rigelig optimistisk retning, og så vil mit modsvar i sagens natur være pessimistisk ladet, omend jeg da gerne indrømmer, at tonen kunne have været bedre.

                            Jeg gider personligt bare ikke følge med strømmen herinde omkring, hvem det er comme il faut at ophøje og svine til på ugebasis, fordi at jeg synes, at nuancerne går fuldstændig fløjten ofte.

                            Det synes jeg, at de gjorde i en vanvittig positiv retning med Tingager mod slutningen af sidste sæson, og det gjorde de i den diamentralt modsatte med Haddi, hvilket jeg også opponerede imod flere gange. Izunna virker også til at være på vej ned af samme sti, omend jeg bestemt heller ikke ser mig fri for at skose ham, når jeg synes at han spiller dårligt og ligegyldigt.

                            Det eksempel som udspillede sig i den her tråd, afspejler det meget godt synes jeg. Du ophøjer Tingager lidt vel rigeligt, tillader jeg mig at påstå, og da jeg så går dig på klingen med to dokumenterede situationer, hvor Tingager fejler fælt og koster mål, så kommer du med en påstand om, at Tingager reddede Haddis og Izunnas røv, uden at henvise til specifikke situationer, selvom at jeg efterspurgte det.

                            Det synes jeg simpelthen er for unuanceret, og det holder ikke at smide sådan en gratis omgang sviner efter to spillere, som det er blevet nærmest socialt acceptabelt at kritisere indholdsløst herinde. Det er nærmest indiskutabelt i min verden, at Tingager var mere impliceret i to indkasserede mål, end de to andre var i et i de samme kampe, og jeg har stadig ikke set nogle henvisninger til, at han skulle have reddet kastanjerne ud af ilden for dem, men jeg lader mig gerne overbevise.

                            Og så lad os håbe, at Tingager spiller en brandkamp i aften. Jeg har absolut ikke udelukket, at han gå hen og blive en rigtigt dygtig forsvarer for OB, men han har et stykke vej, synes jeg.
                            Jeg tror bare vi slutter med dit svar. Hovederystende af Tingager.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg tror bestemt ikke på at vi får en røvfuld, og jeg synes egentlig at det er et spændende hold. Tingager er jeg fuldt ud tryg med i centerforsvaret. JJT SKAL have spilletid, hvis han skal blive bedre, og han er altså en glimrende spilfordeler, og kan næsten ikke gøre det dårligere end vi er vant til med Izu på midtbanen sammen med Makrini. Det store spørgsmålstegn er vel Joan, og vi må jo håbe på at han får gang i noget interessant til denne kamp. Det er nu han skal gribe chancen, hvis han skal holde Greve ude..
                              Hader at have ret.... :(

                              Comment

                              Working...
                              X