Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 31/7-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning 31/7-16

    Dagens træning antyder at Joan starter son hk. Jönnson som vk og JJT centralt og selvf. i KEPs fravær Tingager i cf.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Cool. Det var som forventet, men en lille overraskelse med Joan på HK. - Kan du berette om andre spændende ting fra træningen?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Cool. Det var som forventet, men en lille overraskelse med Joan på HK. - Kan du berette om andre spændende ting fra træningen?
      det var kun kort tid jeg var der, jeg synes dog der var mange stop i spillet til 2 mål ..Kent "tegnede" og forklarede div. mønstre og løbebaner og det virkede forstyrende for spillet.
      Izu er som forventet ude af billedet til kampen i morgen. Han blev trænet igennem af Simon med mange sprints og retningsskift, og det så fint ud. Så han er helt sikkert frisk igen til næste kamp

      starteren i dag var

      Gryte
      Desler Tingager Tverskov Pereira
      Joan ElMak JJT Jönnson
      AK Fester
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Izu er som forventet ude af billedet til kampen i morgen. Han blev trænet igennem af Simon med mange sprints og retningsskift, og det så fint ud. Så han er helt sikkert frisk igen til næste kamp
        Var han ikke meldt ude i 3 uger?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det var kun kort tid jeg var der, jeg synes dog der var mange stop i spillet til 2 mål ..Kent "tegnede" og forklarede div. mønstre og løbebaner og det virkede forstyrende for spillet.
          Izu er som forventet ude af billedet til kampen i morgen. Han blev trænet igennem af Simon med mange sprints og retningsskift, og det så fint ud. Så han er helt sikkert frisk igen til næste kamp

          starteren i dag var

          Gryte
          Desler Tingager Tverskov Pereira
          Joan ElMak JJT Jönnson
          AK Fester

          Det er svært at se, hvordan vi undgår en røvfuld, men vi må håbe at de 4-6 spørgsmålstegn vi spiller med - stepper op og Kent får tilsat lidt tryllemiddel.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Var han ikke meldt ude i 3 uger?
            jeg tror meldingen var "op til" 3 uger
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Det er svært at se, hvordan vi undgår en røvfuld, men vi må håbe at de 4-6 spørgsmålstegn vi spiller med - stepper op og Kent får tilsat lidt tryllemiddel.
              Jeg tror bestemt ikke på at vi får en røvfuld, og jeg synes egentlig at det er et spændende hold. Tingager er jeg fuldt ud tryg med i centerforsvaret. JJT SKAL have spilletid, hvis han skal blive bedre, og han er altså en glimrende spilfordeler, og kan næsten ikke gøre det dårligere end vi er vant til med Izu på midtbanen sammen med Makrini. Det store spørgsmålstegn er vel Joan, og vi må jo håbe på at han får gang i noget interessant til denne kamp. Det er nu han skal gribe chancen, hvis han skal holde Greve ude..

              Comment


                #8
                Jeg synes også at JJT lå en del længere fremme på banen end Izu har gjort ..jeg tror vi får en levende kamp mod AaB med chancer i begge ender af banen.

                Nana Welbeck var der også stadig, mon ikke han tager reservekampen tirsdag formiddag mod RFC med inden han skal vider. Den smule jeg så viste han ikke noget ekstraordinært, men det er nok også vanskeligt med mange spilstop
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Tak for update

                  Min personlige konspirationsteori angående Welbeck er, at han skal være gardering for El Mak og vi så sælger Izunna!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Tak for update

                    Min personlige konspirationsteori angående Welbeck er, at han skal være gardering for El Mak og vi så sælger Izunna!
                    spændende teor ..jeg har tænkt noget lign. El Mak udløber næste sommer, og forlængelse kan der ikke opnås enighed om, så har vi kun en 6'er, men 2 8'ere hvis Nana signes 😖
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg tror bestemt ikke på at vi får en røvfuld, og jeg synes egentlig at det er et spændende hold. Tingager er jeg fuldt ud tryg med i centerforsvaret. JJT SKAL have spilletid, hvis han skal blive bedre, og han er altså en glimrende spilfordeler, og kan næsten ikke gøre det dårligere end vi er vant til med Izu på midtbanen sammen med Makrini. Det store spørgsmålstegn er vel Joan, og vi må jo håbe på at han får gang i noget interessant til denne kamp. Det er nu han skal gribe chancen, hvis han skal holde Greve ude..
                      Hvor er det vildt, at man kan være fuldt ud tryg ved Tingager. Manden decideret kostede 2 mål i den håndfuld kampe han fik.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvor er det vildt, at man kan være fuldt ud tryg ved Tingager. Manden decideret kostede 2 mål i den håndfuld kampe han fik.
                        Mod AGF, og hvad derudover?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvor er det vildt, at man kan være fuldt ud tryg ved Tingager. Manden decideret kostede 2 mål i den håndfuld kampe han fik.
                          Ja, det er sindssygt. Ikke?

                          Han kostede et mål, og den anden kan diskuteres. Derudover reddede han Izunnas og Hallgrimurs røv flere gange, skaffede os tre point i sidste kamp, og blev kåret til MOM på stadion, og i fire af hans kampe her på forum.. Det synes jeg ikke er decideret ringe af en ung spiller som lige er hentet i 2. Division. Ha' lidt tro på tingene. Han skal nok gøre en god figur.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Mod AGF, og hvad derudover?
                            Imod SønderjyskE smed han en tværaflevering direkte i fødderne på Kroon der kunne spille Bechmann let igennem til en friløber.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Ja, det er sindssygt. Ikke?

                              Han kostede et mål, og den anden kan diskuteres. Derudover reddede han Izunnas og Hallgrimurs røv flere gange, skaffede os tre point i sidste kamp, og blev kåret til MOM på stadion, og i fire af hans kampe her på forum.. Det synes jeg ikke er decideret ringe af en ung spiller som lige er hentet i 2. Division. Ha' lidt tro på tingene. Han skal nok gøre en god figur.
                              Hvilken kan diskuteres? Den hvor han smider en aflevering direkte i fødderne på en spiller, der kan spille en anden mand i dybden i det tomrum han selv efterlader, eller der hvor han sender en clearing hen over hovedet på Gryte, så Dunken kan ligge den i et tomt mål. Jeg tror, at de begge to stryger lige ind på top 2 over de ringeste forsvarsaktioner, jeg så fra OB i sidste sæson.

                              Reddede han Izunna og Haddis røv flere gange? Det har jeg i så fald overset, hvornår gjorde han det?

                              Han "skaffede" os ligefrem 3 point i den sidste kamp, da han reducerede på et indlæg? Jeg vil våge den påstand, at både AK og Azer havde mindst ligeså store aktier i den sejr, omend hans mål var en fin igangsætter.

                              At folk herinde gik helt i selvsving, og udråbte ham som de bedste siden skiveskåret brød, kan jeg ikke bruge til ret meget, for det var da godt nok en af de vildeste overreaktioner jeg længe har set. Vi lukkede 8 mål ind i de 9 kampe i foråret, hvor Tingager ikke spillede, og 9 mål i de 6 kampe, hvor han spillede. Ikke at det kan tilskrives Tingager, men så var han ved gud heller ikke bedre.

                              Jeg har ikke noget imod Tingager, men folk skal lige tage at få forventningerne ned på et realistisk niveau. Tingager er klar backup, og det er jeg heller ikke i tvivl om, at han kommer til at blive ved med. Han viste nogle fine ting, men havde også klare mangler, der viste hvorfor, at han rendte rundt i Holbæk for 8 måneder siden. Jeg er ikke rystende nervøs ved at lade Tingager spille, men i et system, hvor der bliver forventet meget af midterforsvarerne, kan han godt risikere at komme på glatis i en høj forsvarskæde, særligt ved siden af en mand han dårligt har spillet sammen med endnu, og mod et AaB angreb, hvor især Bassogog virkelig kunne gøre ondt på Randers forsvaret, med sin fart.

                              Så helt tryg det er jeg ikke.

                              Comment

                              Working...
                              X