Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Jeg kan tildels godt følge dig, han har haft mindre heldige aktioner, men han har bestemt også haft rigtig mange gode, og flere til den gode side. Hvis knægten ikke får spilletid, så bliver han aldrig bedre - og når man tildels har vist rigtig gode takter, eller vist potentialet til at blive rigtig god, så fortjener man også at få muligheden for at udvikle sig, hvis du spørger mig. Der skal også være plads til at lave fejl, ellers skal klubben simpelthen stoppe med at hente alle de her unge gutter. Derudover er jeg tryg ved vores angreb, som nok skal få skabt chancer nok til at vinde kampene - nu må vi se om de griber den.
Jeg synes bestemt ikke det var en overreaktion at han blev kåret til MOM, det kan diskuteres om det var på en billig baggrund med henblik på hvordan holdet spillede på det tidspunkt, hvor han fik kampe, men jeg synes han var berretiget til flere af MOM kåringerne. Men det er vel også det dejlige ved fodbold, vi ser det på hver vores måde, og det er helt okay at være uenige om tingene, men jeg synes ikke dine ordvalg er passende på hans præstationer, fordi du får det til at lyde som om at han er tæt på den værste forsvarsspiller i OBs historie, og det er sgu ikke fair.
Jeg føler mig tryg, og du gør ikke - Det kan ingen af os ændre på, men forhåbentligt kan Tingager berolige dig mere i morgen, eller det modsatte - Men det håber vi selvfølgelig ikke. :-)
Comment