Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - O.B.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Barret spillede et ok forår, men hans gode offensive aktioner kan tælles på en hånd. Dårlig timing i de offensive løb, og hver gang han fik bolden på modstanderens halvdel, så vendte han om og spillede den tilbage - gerne til den nærmeste medspiller. Han udfordrede stort set aldrig sin modstander, selvom han var endt i en 1-mod-1 situation.

    Joao gennemførte i det mindste sine offensive løb og bragte sig selv i flere fornuftige positioner - kvaliteten i indlæg osv. var så desværre for dårlig i går.
    Jeg synes også at Joao er en stabil back. Det er vel heller ikke meningen at backs'ne skal være OB's eneste offensive force?! Hvis nu midtbanen var bedre til at vende og drive bolden fremad, så ville det automatisk give backs'ne mere plads. Problemet ER midtbanen.

    Comment


      #62
      Kent's status efter Lyngby kamp

      http://www.ob.dk/artikel/opsamling-og-trupstatus.aspx

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ærgerligt, hvis ikke dybt tragisk, at KN står med en fornemmelse af at han er tilfreds med det ene point...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Jeg vil vente til jeg har set os spille mod et godt hold, før jeg fælder domme. Det er et nyt hold og med mange unge. Jeg synes generelt der blev kæmpet som forventet i den hede, men havde da gerne set nogle tæt på krampe. Det er meget sjældent en træner har magtet af få OB-spillere til at yde så meget.
          Makrini er en væsentlig spiller på holdet og Izunna kan tydeligvis ikke lide at spille sammen med ham og/eller holdet og/eller hans placering. Hvis Kent ikke kan finde en måde at bruge ham på så han bliver en fordel for holdet i stedet for en stor bagdel, må han jo af holdet.

          Men jeg er desværre kun moderat optimist for fremtiden selv om vi spiller for spiller efter min mening har et bedre hold end på længe. Vi har tidligere set hvor vigtig Falk var. Ingen er i nærheden af at udfylde hans funktion rimeligt. Og Zohore er også savnet.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg vil vente til jeg har set os spille mod et godt hold, før jeg fælder domme. Det er et nyt hold og med mange unge. Jeg synes generelt der blev kæmpet som forventet i den hede, men havde da gerne set nogle tæt på krampe. Det er meget sjældent en træner har magtet af få OB-spillere til at yde så meget.
            Jeg havde abonneret på din holdning, hvis vi havde mødt Aab/Randers/Brøndby/AGF eller bedre i de første to kampe med samme resultat. Men vi har mødt oprykkere, som har en stamme af afdankede suppespillere, eller hvad der var 1. div.-spillere for tre mdr. siden. Der har både resultater og spil været beskæmmende, synes jeg.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
              Jeg havde abonneret på din holdning, hvis vi havde mødt Aab/Randers/Brøndby/AGF eller bedre i de første to kampe med samme resultat. Men vi har mødt oprykkere, som har en stamme af afdankede suppespillere, eller hvad der var 1. div.-spillere for tre mdr. siden. Der har både resultater og spil været beskæmmende, synes jeg.

              Lyngby havde vel også nogle nye folk med i går ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Han rendte jo rundt med krampe i begge ben de sidste 15 min efter at have spurtet op af den venstre side hele dagen.. Jeg syntes han lignede en der var bedre end det vi har
                Efter hvad jeg har hørt, så er der ikke mange gode år tilbage i Lumb. Hans knæ-brusk er slidt op.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Jeg vil vente til jeg har set os spille mod et godt hold, før jeg fælder domme. Det er et nyt hold og med mange unge. Jeg synes generelt der blev kæmpet som forventet i den hede, men havde da gerne set nogle tæt på krampe. Det er meget sjældent en træner har magtet af få OB-spillere til at yde så meget.
                  Makrini er en væsentlig spiller på holdet og Izunna kan tydeligvis ikke lide at spille sammen med ham og/eller holdet og/eller hans placering. Hvis Kent ikke kan finde en måde at bruge ham på så han bliver en fordel for holdet i stedet for en stor bagdel, må han jo af holdet.

                  Men jeg er desværre kun moderat optimist for fremtiden selv om vi spiller for spiller efter min mening har et bedre hold end på længe. Vi har tidligere set hvor vigtig Falk var. Ingen er i nærheden af at udfylde hans funktion rimeligt. Og Zohore er også savnet.
                  Det var pænt varmt, men det var det jo også for Lyngby-spillerne, og de så mere tændte ud det meste af kampen. Det berømte genpres fungerede meget dårligt, lige indtil de udlignede, hvorefter de trak sig noget tilbage og vi satte os på kampen. Jeg var ikke tilfreds med manglende tænding og gejst: det er præcist det, der skal til for at køre en 2-0 føring hjem. Lyngby var klart til at tale med, og udover Jeppe Kjær, der var fremragende på dagen, og udmærket nipseri, som de fik lov til, så var der ikke meget hos dem at være imponeret af.

                  Jo, jeg er stadig skuffet dagen derpå og forventer klart en mere energisk indsats imod AaB. Ellers så kører de os bare over. De virker til at tale med, selv om de spillede en god første halvleg imod Randers.

                  Comment

                  Working...
                  X