Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - O.B.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt Lyngby - O.B.

    Mest af at lignede kampen mod Lyngby en sommerkamp.

    Jeg fatter stadig ikke hvad det er Kent Nielsen vil med midtbanen!? Handler det om at man skal gøre midtbanen kompakt, trykke op gennem midten og så have offensive backs? Så vil jeg sige at midtbanen fejler STORT! Der er INGEN der kan bringe noget fra midtbanen, og Izunna ligner én der er 35 år gammel. Heldigvis blev han skadet, så Kent Nielsen kan bringe noget andet - for det nuværende virker IKKE. Bring dog Yao med noget ungt gå-på-mod til kanten. Det er så langsomt det der sker nu. Joán - for helvede en ligegyldig boldflytter. Totalt under niveau.

    Kom nu! Også Kent Nielsen. Og smid nu noget mønt efter en ordentlig midtbane.

    #2
    Mon ikke at spilleren er bestilt fra Kents side?? Men Jesper Hansen kan ikke levere..

    Comment


      #3
      KEP var en skandale i dag. Ville give ham -3, men grundet scoringen på straffe hiver han sig lige op på 00. Taber stort set alle dueller med Kjær (når han turde tage dem). De gange han vinder bolden, spiller han den direkte tilbage til Lyngby. I første halvleg begynder han endda mod slutningen ikke at ville løbe sig fri (enten fordi han ikke turde eller ville have bolden). Oveni det så krydrer han det med at brokke sig til et tåbeligt gult kort, efter han har fået et frispark, i frustration - formentligt over, at han selv var ved at træde i bolden og var træt af Jeppe Kjær. Det bliver så skæbnesvangert til sidst, hvor det kommer til at koste, fordi han kommer totalt klodset ind i en duel.
      Shit en pinlig indsats!

      Comment


        #4
        Puha - lige kommet hjem fra Lyngby Stadion. Kan rapportere at det var varmt, og deres pølser stadig er gode.

        Selve kampen var sindssygt irriterende: Vi kommer foran efter 10-12 minutter, hvor der ikke var sket så meget. Så skal jeg ellers love for, at hele holdet kollektivt lignede nogen, der stemplede ud. Desler løb faktisk flere gange og forsøgte at råbe sine medspillere lidt op i gear, men der var dømt ferietur med plejehjemmet. Det blev om muligt værre, da vi kommer foran 2-0. Lyngby havde en giga-chance og tilløb til en del ting, inden de fik reduceret. Og de var så simple ting, de fik lov til. Jönsson lignede simpelthen én på 90; jeg var helt alvorligt ved at blive bekymret for hans helbred. Lyngby kunne shortpasse, som de havde lyst til i vores venstre side, og det var ikke meget bedre i højre, men dog en anelse mere pres fra Desler og Greve. Nu laver Jeppe Kjær så to ret gode kasser, men han signalerede tydeligt næsten 10 min inden deres straffe, at han var småskadet og helt færdig - fint at han så lige nåede at sparke det.

        Det mest irriterende er naturligvis, at efter 2-2, så forløb resten af kampen sådan ca. som mod Silkeborg, Vi har det hele, men har svært ved at skabe noget; dog er der ok chancer, som godt kunne have givet en uretfærdig sejr.

        Bekymrende:
        - den gamle OB-syge med at det åbenbart er sindssygt farligt at komme foran. Jeg ved ikke, hvem det er der har tæsket ind i OB-spillere, at man på stedet SKAL holde op med at spille forbold, hvis man kommer foran. Er det sådan en pervers form for fair play, eller hvad? Andre hold bliver glade og får energi, når de kommer foran; nogle gange virker det jo nærmest som en straf for OB.
        - Izunna lykkes stadig ikke med ret meget. Man kan se, at det er ok ting han prøver; men det er for lidt, der lykkes.
        - Rasmus Jönsson skal op i helt andet gear; ellers må han på plejehjem. Det kan ikke passe, at man over 30 meter bliver totalt oversprintet af Mathias Tauber. Så langsom burde ingen superliga-spiller kunne være. Intet lykkedes for ham, udover at smide udmærkede kontramuligheder væk.
        - Perreira fik lidt til at lykkes til sidst, men for lidt. Mangler fart - men det gjorde halvdelen af holdet i dag.

        Godt: Tverskov er bare god. Og han bliver ved med at være det. JJT lavede ok indhop, ligesom Thrane, men på en lidt billig baggrund. Tror på JJT; han skal have kampe og tid, så bliver han god.

        Comment


          #5
          Positiv:
          -Tverskov!!!! En rigtig god og sikker stopper med god duel spil. Rolig med bolden og god positionering.
          Grytebust: en sikker målmand som udstråler selvtillid og sikkerhed.
          Desler: God drive ligesom med Silkeborg.
          -Pereira: står rigtig god i defensiven (Men mangler Desler kvalitet i offensiven).
          -Greve: arbejder hof og prøver igen og igen noget, mangler kun det sidste.
          Negativ:
          -KEP: skuffende i kamp, dumt kort. Er ikke skuffet at se Tingager igen.
          Izunna: bliver nu for måned under de forventninger vi havde.
          -Mangel af skarphed af vores angribere. Der var mange chancer især i de sidste 30 minutter. Uforståelig at vi scorede ikke.
          -AT VI GIVE KAMPDAG UD AF HÆNDER EFTER EN TIDLIG 2:O MOD EN OPRYKKER. WTF ER DET???
          Last edited by andlox; 24-07-2016, 16:10.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            KEP bør ikke kunne forsætte som anfører. Viser meget lavt niveau og er dyb uprofessionel ved at søge konfrontation og få det første gule kort. Anden gule er bare kluntet.

            Comment


              #7
              Kan se at der var lavet en tråd, så jeg rykker lige mit indlæg herover :)

              Endnu et skuffende resultat, og i modsætning til Silkeborg-kampen, synes jeg ikke engang at vi kan sige vi er uheldige med ikke at vinde. Godt nok har vi kontollen de sidste 15 min (bortset fra deres straffespark), og har muligheden for at vinde, men det er vel også det eneste tidspunkt i kampen, hvor jeg synes vi har kontrol over kampen.

              Jeg synes Greve og Desler gør det godt, og de forsøger i det mindste at skabe noget. JJT kommer også ind og gør det godt, og jeg synes snart at vi har givet duoen Makrini - Izu chancen nok gange, til at sige at det ikke er sammensætningen.

              Generelt mange der ikke gør det godt i dag, men Rasmus J, KEP og Izu, smider ekstremt mange bolde væk. Og så er Edmundson, slet ikke god nok til det niveau her.

              Og så synes jeg Kent har en mærkelig måde at coache på. Han sviner spillerne til ligeså snart de laver en fejl, og ikke på den mest konstruktive måde. "Izu for f... sake", "Come on Jao", "kom nu igang Rasmus", alle citater fra dagens kamp, vel og mærke råbt til den enkelte spiller.
              Jeg ved godt at det er hans stil, og måske er lige så frustreret som os andre, men jeg kunne godt savne at han i stedet, opmudrede spillerne til at ændre deres fejl, og give dem råd til ikke at gentage dem.

              Jeg synes lidt vi mangler en plan B. Vi spiller 4-4-2, hvor kanterne trækker ind i banen og giver backerne mulighed for at komme i overlap og lægge et indlæg. For det første er det efterhånden læst, at det er det Kent vil, men vi har en venstreback, som har sine kvaliteter i det defensive, og så har vi to angriber som har deres kompetencer med fødderne og derfor taber mange indlægsdueller.

              Det er kun spillet to kampe og der er lang vej igen, men jeg tror nu at det har lidt længere udsigt end jeg lige havde regnet med inden vi igen er top 4 hold i Danmark. (ikke at jeg havde forventet det ville ske i den her sæson).

              Vores bundniveau under Kent er helt sikkert højere end det har været de senere sæsoner, men jeg synes godt nok ikke vores topniveau har været særlig godt under ham.
              Inden sæsonen gik i gang, gennemgik jeg lige statistikkerne fra sidste sæson, og det var faktisk skræmmende, hvor få kamp vi havde bolden mest eller havde flest chancer, uanset hvem vi mødte.
              Jeg ved godt at man ikke kan bruge statistik til så meget, men det giver dog et billede af at vi sjældent har været dominerende i kampene.
              Og det var vel trods alt derfor vi fyrede hele trænerteamet for efterhånden mange år siden. For at spille mere boldbesiddende og offensivt. Der har været mange udfordringer, der har gjort det svært at udvikle holdet siden, men jeg synes ikke vi spiller bedre fodbold nu, end vi gjorde under Lars Olsen. Og det er trods alt 6 år siden, så man skulle mene det burde have været muligt at forbedre.

              Comment


                #8
                Synes flere spillere mangler sult, og det er bekymrende... som flere har nævnt det, så ligner flere af dem mere pensionister på ferie...

                Edmund ligner Emil om igen... en der bøvler med bentøjet, og ud over det ikke bidrager med noget som helst når han er klar... kan slet ikke se hvad han skal kunne komme ind og ændre, det er godt nok slattent...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Synes flere spillere mangler sult, og det er bekymrende... som flere har nævnt det, så ligner flere af dem mere pensionister på ferie...

                  Edmund ligner Emil om igen... en der bøvler med bentøjet, og ud over det ikke bidrager med noget som helst når han er klar... kan slet ikke se hvad han skal kunne komme ind og ændre, det er godt nok slattent...
                  Joan er slet ikke kommet igang endnu pga skader og mangler vel 10-20% bare for at ramme det topniveau han opnåede i VB.. Oven i det kan han sagtens ligge meget mere på hvis han holder sig skadesfri og får en lang periode uden skader..
                  Jeg tror mange her inde kommer til at æde deres ord igen. Han bliver ikke så god som Falk men mindre kan også gøre det

                  Comment


                    #10
                    Desler og Tverskov kan være deres indsats bekendt, resten er mere eller mindre ikke kommet hjem fra ferien endnu. Jønsson, Izunna, Perreia, og Edmundsson hører ikke til et hold i toppen af Superligaen, og så er jeg faktisk lidt skuffet over at Grytebust ikke snupper mindst et af de langskud som der blev scoret på, det var trods alt et stykke udefra selvom der var fart på, en topmålmand havde nok snuppet det sidste mål.

                    Comment


                      #11
                      Forstår ikke hvorfor Kent skiftede Edmundsson ind. En ung og rigtig hurtig fyr som Yao ville have været en bedre valg imo, især ved sådan en varm dag hvor begge holde virkede træt. Der var flere hurtige omstillinger hvor vi manglede en mand som kunne komme med i højest tempo. Yao virker lidt ukonventionel i sin spillestil men synes det og sin fart kunne have skabt en forskel idag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Desler og Tverskov kan være deres indsats bekendt, resten er mere eller mindre ikke kommet hjem fra ferien endnu. Jønsson, Izunna, Perreia, og Edmundsson hører ikke til et hold i toppen af Superligaen, og så er jeg faktisk lidt skuffet over at Grytebust ikke snupper mindst et af de langskud som der blev scoret på, det var trods alt et stykke udefra selvom der var fart på, en topmålmand havde nok snuppet det sidste mål.
                        Fuldstændig useriøst at afskrive efter så kort tid. Det er 2 kampe. Come on..

                        Jönsson har skuffet ja.. Men lad os få ham igang først..
                        Izunna passer bare ikke ind men kan vel blive god igen hvis Makrini ikke forlænger og han får en god 8'er foran sig
                        Joao har vel gjort det okay?? Langt bedre en Ari og stadig bedre end JBL
                        Joan har været skadet on/off i flere måneder. Lad os nu se

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Joan er slet ikke kommet igang endnu pga skader og mangler vel 10-20% bare for at ramme det topniveau han opnåede i VB.. Oven i det kan han sagtens ligge meget mere på hvis han holder sig skadesfri og får en lang periode uden skader..
                          Jeg tror mange her inde kommer til at æde deres ord igen. Han bliver ikke så god som Falk men mindre kan også gøre det
                          Mine ord om ham var ret positive, så ja, måske jeg må æde dem igen...

                          Det er fair hvis han ikke kan, men jeg forlanger at han viser han i det mindste gerne vil... Alt, som i ALT, bør motivere manden en dag som i dag...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Desler og Tverskov kan være deres indsats bekendt, resten er mere eller mindre ikke kommet hjem fra ferien endnu. Jønsson, Izunna, Perreia, og Edmundsson hører ikke til et hold i toppen af Superligaen, og så er jeg faktisk lidt skuffet over at Grytebust ikke snupper mindst et af de langskud som der blev scoret på, det var trods alt et stykke udefra selvom der var fart på, en topmålmand havde nok snuppet det sidste mål.
                            Heldigt for dem så at vi ikke er et tophold i superligaen....og næppe bliver det i år heller

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Og de var så simple ting, de fik lov til. Jönsson lignede simpelthen én på 90; jeg var helt alvorligt ved at blive bekymret for hans helbred. Lyngby kunne shortpasse, som de havde lyst til i vores venstre side, og det var ikke meget bedre i højre, men dog en anelse mere pres fra Desler og Greve.

                              - Rasmus Jönsson skal op i helt andet gear; ellers må han på plejehjem. Det kan ikke passe, at man over 30 meter bliver totalt oversprintet af Mathias Tauber. Så langsom burde ingen superliga-spiller kunne være. Intet lykkedes for ham, udover at smide udmærkede kontramuligheder væk.
                              Jeg får bare lyst til at genudsende mine tanker omkring Jönsson købet for to måneder siden.

                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Vi må dog ikke håbe at Sorgenfris ord står til troende om, at en kantspiller var det sidste vi manglede for at lukke vinduet, for en spiller med så ramponeret erfaring på kanten, vil godt nok være at underdrive behovet for kvalitet efter Falks afgang. Mon ikke at den intense eftersøgning på angribere er indstillet for en stund dog. Virker sandsynligt at Jönsson og Yao kommer til at være garderingerne der.
                              Det er simpelthen dybt kritisabelt, at når en ustabil spiller som Jönsson spiller dårligt, så er alternativet at kyle ham ud og smide JJT ind, som hvis vi skal være helt nøgterne, stadigvæk har tilgode at spille en decideret god Superligakamp, og give ham ansvaret for at diktere offensiven og tempoet. Det er en ufatteligt gennemhullet plan, der vil komme til at blive udspillet mange gange i løbet af den her sæson, selvom at det nok skal give JJT noget hår på brystet i en fart. Jeg forstår ikke, at man kan leve med at være så endimensionel og sætte sin lid til så mange helt uprøvede spillere. Det harmonerer ikke i min verden med et krav om top 6, for et så skrøbeligt koncept vil ende med at blive kigget ud mange gange over en sæson.

                              Comment

                              Working...
                              X