Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - O.B.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg håber simpelthen ikke tallet er så højt. Så er det sgu skidt.
    Min skala går til 120% jo

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg tror så på ingen måde han bliver brugbar på et hold med ambitioner , min VB kollega trak på smilebåndet og fortalte at vi fik en spiller som max når Azer niveau ( hvor han også havde ret i vurderingen ) og at vi har med en skrøbelig spiller at gøre .

    Ud fra hvad han har vist ligner det mere at skeptikerne får ret . Æder gerne mine ord igen hvis han når at blive bedre end middelmådig .
    Og jeg æder gerne mine ord hvis han ikke bliver god...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Hold nu kæft, det var sløjt i dag. Sad på det neutrale afsnit, hvor folk jokede med, at Lyngby da burde gå efter top tre igen i år, hvis det var niveauet i suppen

    Jeg synes, vores helt store problem er, at vi ikke har fået en ordentlig erstatning for Falks kreativitet. Izu og Makrini er begge fine def. midts, men vores kanter har ikke klassen til at skabe nok for vores to glimrende angribere. Vi sætter os først rigtigt på kampen med 20 minutter tilbage, hvor de er helt døde, og det er for sløjt mod et oprykkerhold, hvorfra mindst fire-fem spillere ikke har klassen til landets bedste række IMO.

    Jönsson skal steppe min. to niveauer op, ellers skal vi have en kreativ 10'er-type ind. Ellers bliver det en laaaaaang sæson
    Det mest skræmmende omkring cm og kanterne er at der intet overraskende er i det .

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er også sådan at jeg ser kampen. Virkelig virkelig skuffende..

    Men de pressede boldholderen bedre end vi gjorde..
    Deres midtbane var bedre teknisk og bedre sammensat..
    De gav deres liv og sjæl. Blod, sved og tåre.. Vi gav os 98%
    Jeg håber simpelthen ikke tallet er så højt. Så er det sgu skidt.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Joan er slet ikke kommet igang endnu pga skader og mangler vel 10-20% bare for at ramme det topniveau han opnåede i VB.. Oven i det kan han sagtens ligge meget mere på hvis han holder sig skadesfri og får en lang periode uden skader..
    Jeg tror mange her inde kommer til at æde deres ord igen. Han bliver ikke så god som Falk men mindre kan også gøre det
    Jeg tror så på ingen måde han bliver brugbar på et hold med ambitioner , min VB kollega trak på smilebåndet og fortalte at vi fik en spiller som max når Azer niveau ( hvor han også havde ret i vurderingen ) og at vi har med en skrøbelig spiller at gøre .

    Ud fra hvad han har vist ligner det mere at skeptikerne får ret . Æder gerne mine ord igen hvis han når at blive bedre end middelmådig .

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Lyngby styrede jo kampen indtil de blev trætte ... vi havde ikke meget mere end vores to angreb til de to mål ... indtil de sidste 15-20 min.
    Det er skidt at være næstbedst mod en oprykker.
    Det er også sådan at jeg ser kampen. Virkelig virkelig skuffende..

    Men de pressede boldholderen bedre end vi gjorde..
    Deres midtbane var bedre teknisk og bedre sammensat..
    De gav deres liv og sjæl. Blod, sved og tåre.. Vi gav os 98%

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Men Lyngby havde ikke mange farlige aktioner i første halvleg. Husker en god redning af Gryte og Pereira blokkede en farlig skud fra nærdistancen efter hørne spark. Synes vi stod defensiv helt god.
    Men er enig at vi gav alt for mange rum for Lyngby efter vores anden scoring. Der gav vi de point væk imo.
    Måske spillerne tænkte at vi havde sejret allerede hjemme...
    Lyngby styrede jo kampen indtil de blev trætte ... vi havde ikke meget mere end vores to angreb til de to mål ... indtil de sidste 15-20 min.
    Det er skidt at være næstbedst mod en oprykker.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Synes faktisk i de to første kampe at KN har gjort hvad han kunne for at få skubbet resultatet i den rigtige retning, uden det er blevet totalt desperat, men det desværre også uden held.

    Umiddelbart er jeg frisk på at Thrane erstatter Izu i næste kamp.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det tør jeg godt tage et væddemål på Men det er også lidt en ligegyldig/teoretisk diskussion, som kampen udviklede sig,eftersom Thrane, JJT og Greve/Joan bevæger sig rigtigt meget rundt, når vi har bolden. Det er jo egentligt kun i defensiven, at vi som sådan spiller med kanter
    Det er klart hvis Jönsson ikke bliver bedere på kanten end han er nu må man prøve noget anden. Og det kunne fx være Thrane..
    Så må Jönsson spille med om pladsen i angrebet

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er jeg altså ikke helt enig i. Der er ingen tvivl om, at det var en del af gameplanen i dag, at vi skulle starte med at stå lidt dybere og så lukrere mere på kontra. Det lykkedes jo i og for sig også, da det gav os en 2-0 føring, men bare fordi man stiller sig lidt længere tilbage på banen, så behøver man ikke blive passive - og det var vi blev i store dele af første halvleg og indtil deres udligning i 2. halvleg. Lyngby får lov til ALT for mange gange at spille den ind i mellemrummet mellem forsvaret og midtbane, hvor Rygård og Kjær kom til mange farlige situationer. Kjær er selvfølgelig en lidt svær type at håndtere, men han får også alt for meget plads til at ligge og vende og dreje derinde - især taget i betragtning, at det foregik i vores "etablerede" forsvarsspil, hvor alle mand burde være på plads
    Men Lyngby havde ikke mange farlige aktioner i første halvleg. Husker en god redning af Gryte og Pereira blokkede en farlig skud fra nærdistancen efter hørne spark. Synes vi stod defensiv helt god.
    Men er enig at vi gav alt for mange rum for Lyngby efter vores anden scoring. Der gav vi de point væk imo.
    Måske spillerne tænkte at vi havde sejret allerede hjemme...

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Det synes jeg nu slet ikke jeg kunne se. JJT trak meget ud i banen, og Thrane søgte ind centralt hele tiden? Men du har måske ret.
    Det tør jeg godt tage et væddemål på Men det er også lidt en ligegyldig/teoretisk diskussion, som kampen udviklede sig,eftersom Thrane, JJT og Greve/Joan bevæger sig rigtigt meget rundt, når vi har bolden. Det er jo egentligt kun i defensiven, at vi som sådan spiller med kanter

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Thrane spillede kant i dag, og JJT centralt, da Thrane kom på banen
    Det synes jeg nu slet ikke jeg kunne se. JJT trak meget ud i banen, og Thrane søgte ind centralt hele tiden? Men du har måske ret.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Til dels enig. Men vi stod ret sikker i første halvleg og havde god styr på kampen de største dele af anden halvleg. Til sidst var det to gode individuekle aktioner af Kjær som kostede point i dag. Vi kan sikker bruge mere kreativitet og overraskende aktioner i vores spil. Der går jeg absolut med.
    Det er jeg altså ikke helt enig i. Der er ingen tvivl om, at det var en del af gameplanen i dag, at vi skulle starte med at stå lidt dybere og så lukrere mere på kontra. Det lykkedes jo i og for sig også, da det gav os en 2-0 føring, men bare fordi man stiller sig lidt længere tilbage på banen, så behøver man ikke blive passive - og det var vi blev i store dele af første halvleg og indtil deres udligning i 2. halvleg. Lyngby får lov til ALT for mange gange at spille den ind i mellemrummet mellem forsvaret og midtbane, hvor Rygård og Kjær kom til mange farlige situationer. Kjær er selvfølgelig en lidt svær type at håndtere, men han får også alt for meget plads til at ligge og vende og dreje derinde - især taget i betragtning, at det foregik i vores "etablerede" forsvarsspil, hvor alle mand burde være på plads

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
    Hold nu kæft, det var sløjt i dag. Sad på det neutrale afsnit, hvor folk jokede med, at Lyngby da burde gå efter top tre igen i år, hvis det var niveauet i suppen

    Jeg synes, vores helt store problem er, at vi ikke har fået en ordentlig erstatning for Falks kreativitet. Izu og Makrini er begge fine def. midts, men vores kanter har ikke klassen til at skabe nok for vores to glimrende angribere. Vi sætter os først rigtigt på kampen med 20 minutter tilbage, hvor de er helt døde, og det er for sløjt mod et oprykkerhold, hvorfra mindst fire-fem spillere ikke har klassen til landets bedste række IMO.

    Jönsson skal steppe min. to niveauer op, ellers skal vi have en kreativ 10'er-type ind. Ellers bliver det en laaaaaang sæson
    Til dels enig. Men vi stod ret sikker i første halvleg og havde god styr på kampen de største dele af anden halvleg. Til sidst var det to gode individuekle aktioner af Kjær som kostede point i dag. Vi kan sikker bruge mere kreativitet og overraskende aktioner i vores spil. Der går jeg absolut med. Men Falk? Hvem er det?

    Leave a comment:


  • Don Junior
    replied
    Hold nu kæft, det var sløjt i dag. Sad på det neutrale afsnit, hvor folk jokede med, at Lyngby da burde gå efter top tre igen i år, hvis det var niveauet i suppen

    Jeg synes, vores helt store problem er, at vi ikke har fået en ordentlig erstatning for Falks kreativitet. Izu og Makrini er begge fine def. midts, men vores kanter har ikke klassen til at skabe nok for vores to glimrende angribere. Vi sætter os først rigtigt på kampen med 20 minutter tilbage, hvor de er helt døde, og det er for sløjt mod et oprykkerhold, hvorfra mindst fire-fem spillere ikke har klassen til landets bedste række IMO.

    Jönsson skal steppe min. to niveauer op, ellers skal vi have en kreativ 10'er-type ind. Ellers bliver det en laaaaaang sæson

    Leave a comment:

Working...
X