Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Lyngby - O.B.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Lumb er venstre back
    Ups. Også det jeg mente. Han var sgu god idag

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lumb på venstrekant og Robert Skov på HK kunne vel godt gå ind efter det jeg har set.
    Lumb er venstre back

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg har tit skrålet med på sangene når jeg har været til koncerter , det har aldrig gjort mig til en god sanger 
    Helt enig. Jeg forventer også at der kommer de 2-3 forstækninger der gør at han bliver skubbet i angrebet.. Så må han kæmpe for sin plads der

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Er faktisk uenig med jer omkring Jönsson. Jeg tæller at han driver bolden frem i 2 (el. 3) kontraangreb og trækker straffesparket. Det er vel acceptabelt på en halvleg - Falk havde halvlege hvor han leverede mindre. Var han skadet da han bliver taget ud?

    Jeg ser vores primære problemer to steder:
    - Izunna leverer langt fra det man kan forvente, også mht. indstilling.
    - Vores nye venstreback Joao leverer alt for lidt frem i banen, og dermed bliver vores spil alt for éndimensionelt. Modstanderne pakker spillet omkring midten, også presser de ud mod Desler når han får den, så er alt pludselig op til ham.

    Kent har altså også en udfordring med at finde en opskrift til at bryde modstanders forsvar ned. Det er altså ikke Jesper Hansens skyld, at Kent ikke kan vinde over Silkeborg og Lyngby med det hold.
    I må gerne komme med et eksempel på en Silkeborg eller Lyngby spiller som kan gå ind og forstærke OBs start-11?:)

    Jeg håber at dette blot er startproblemer for den nye trup...
    Lumb på venstrekant og Robert Skov på HK kunne vel godt gå ind efter det jeg har set.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej det er han ikke.. Men har dog spillet det meget i AaB. Dog nok HK... Han skal have lidt mere tid. Men hvis han ikke lykkedes må han bare med i angriber turnussen istedet
    Jeg har tit skrålet med på sangene når jeg har været til koncerter , det har aldrig gjort mig til en god sanger 😀😜

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Er faktisk uenig med jer omkring Jönsson. Jeg tæller at han driver bolden frem i 2 (el. 3) kontraangreb og trækker straffesparket. Det er vel acceptabelt på en halvleg - Falk havde halvlege hvor han leverede mindre. Var han skadet da han bliver taget ud?

    Jeg ser vores primære problemer to steder:
    - Izunna leverer langt fra det man kan forvente, også mht. indstilling.
    - Vores nye venstreback Joao leverer alt for lidt frem i banen, og dermed bliver vores spil alt for éndimensionelt. Modstanderne pakker spillet omkring midten, også presser de ud mod Desler når han får den, så er alt pludselig op til ham.

    Kent har altså også en udfordring med at finde en opskrift til at bryde modstanders forsvar ned. Det er altså ikke Jesper Hansens skyld, at Kent ikke kan vinde over Silkeborg og Lyngby med det hold.
    I må gerne komme med et eksempel på en Silkeborg eller Lyngby spiller som kan gå ind og forstærke OBs start-11?:)

    Jeg håber at dette blot er startproblemer for den nye trup...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ha ha sgu rigtigt , så må vi tage et par mellemstatus pilsnere løbende ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mente mu mere at det var forudset på forhånd at cm offensivt er en joke og kanterne ingen klasse har .
    Okay

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Deal.. Jeg vil da gerne indrømme at min "forudsigelse" var på den lange bane så hvis det er et væddemål er jeg nød til at sige resten af sæsonen som minimum..
    Men vil da til hver en tid give en pilsner... Håneretten er 100 gange vigtigere
    Ha ha sgu rigtigt , så må vi tage et par mellemstatus pilsnere løbende ;-)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fordi det går for langsomt jo.. Der mangler en til at sætte spillet og lave de skarpe afleveringer igennem modstandernes kæder... Spille den hurtigt ud på fløjen og lave de raske sideskift... Lave det overraskende.. Hurtigt
    Mente nu mere at det var forudset på forhånd at cm offensivt er en joke og kanterne ingen klasse har .
    Last edited by Magge; 24-07-2016, 20:16.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ham som har uret giver en øl på stadion .. Hvor lang tid skal han have til at bevise sig ?
    Deal.. Jeg vil da gerne indrømme at min "forudsigelse" var på den lange bane så hvis det er et væddemål er jeg nød til at sige resten af sæsonen som minimum..
    Men vil da til hver en tid give en pilsner... Håneretten er 100 gange vigtigere

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jønsson har leveret det ventede , han er vel ret beset ikke kantspiller .
    Nej det er han ikke.. Men har dog spillet det meget i AaB. Dog nok HK... Han skal have lidt mere tid. Men hvis han ikke lykkedes må han bare med i angriber turnussen istedet

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og jeg æder gerne mine ord hvis han ikke bliver god...
    Ham som har uret giver en øl på stadion .. Hvor lang tid skal han have til at bevise sig ?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det mest skræmmende omkring cm og kanterne er at der intet overraskende er i det .
    Fordi det går for langsomt jo.. Der mangler en til at sætte spillet og lave de skarpe afleveringer igennem modstandernes kæder... Spille den hurtigt ud på fløjen og lave de raske sideskift... Lave det overraskende.. Hurtigt

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuldstændig useriøst at afskrive efter så kort tid. Det er 2 kampe. Come on..

    Jönsson har skuffet ja.. Men lad os få ham igang først..
    Izunna passer bare ikke ind men kan vel blive god igen hvis Makrini ikke forlænger og han får en god 8'er foran sig
    Joao har vel gjort det okay?? Langt bedre en Ari og stadig bedre end JBL
    Joan har været skadet on/off i flere måneder. Lad os nu se
    Jønsson har leveret det ventede , han er vel ret beset ikke kantspiller .

    Leave a comment:

Working...
X