Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Lyngby- OB 24.97.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM Lyngby- OB 24.97.2016

    Tverskov.
    Synes mere og mere som en fantastisk signing. Absolut overbevisende.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tverskov.
    Synes mere og mere som en fantastisk signing. Absolut overbevisende.
    Helt enig! Utroligt dygtig stopper. Solid, rolig med bolden.

    Comment


      #3
      Syntes egentlig at Desler og Tverskov lå lige indtil han laver det håbløse straffe.. Så Tverskov får den. Han er god og ligner en sygt god signing..
      Men han får den jo ikke idag fordi at han suværen.. Han får den fordi de fleste andre var pisse ringe

      Comment


        #4
        Tverskov - En del var desværre sløje :(

        Comment


          #5
          Tverskov
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Tverskov får også min.

            Tæt forfulgt af Desler, som laver et straffespark jeg ikke synes var der. Ham kommer vi til at savne under OL dagen, men forhåbentligt kan Oliver tage over til den tid, jeg har hørt han var været god under træningerne.

            Comment


              #7
              Helt klart Tverskov - ligner sommerens klart bedste signing.

              Comment


                #8
                Tverskov

                Comment


                  #9
                  Der var ikke straffe ved Desler. Han rører ham ikke, og man kunne jo se han (læs: Kjær) var træt, det viste han flere gange op til.

                  Men generelt var dommer præstationen direkte til at lukke op og s**** i.

                  Jeg var så glad under EM, hvor dommer niveauet var højt, men så åbner man op for Superligaen, så er man tilbage til samme lort som ødelagde ens glæde i fodbolden (stort set) i sidste sæson. Danmark er MEGET langt fra at få en dommer med internationalt niveau. Det er skræmmende så ringe dommer standen er i dansk fodbold.

                  Min MOM er også Tverskov, han spiller en utroligt flot kamp.
                  Last edited by QuesT; 25-07-2016, 09:16. Årsag: MOM tilføjet

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes Makrini. Lyngby station med sort net og kigge igennem synes nu grøn og blå er bedre. Og så fik jeg en billet af en fra OB' fan klub, blev helt paf da jeg stod der i køen. Så glemte helt og takke. Så det kommer her: Tak så blev der til lidt mere væske i varmen.
                    Nu går fremad

                    Comment


                      #11
                      Tverskov. Ham bliver vi glade for!
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Tverskov får den igen herfra...

                        KEP skal edderhyleme tage sig sammen, hvis ikke ungdommen skal løbe fra ham denne sæson... Spændende hvis det bliver Tver og Ting i næste kamp, det må det næsten, ved mindre en af backerne med cf evner trækkes ind...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Tverskov får den igen herfra...

                          KEP skal edderhyleme tage sig sammen, hvis ikke ungdommen skal løbe fra ham denne sæson... Spændende hvis det bliver Tver og Ting i næste kamp, det må det næsten, ved mindre en af backerne med cf evner trækkes ind...
                          Tingager har langt fra spillet sig af holdet i de kampe han fik i slutningen af sidste sæson, så jeg må sige, at jeg ville være utroligt skuffet hvis Kent vælger at anvende en back i centerforsvaret.. Tingager skal sgu have den chance!

                          Comment

                          Working...
                          X