Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning den 21/07

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Så er det vist heller ikke en større superstjerne, vi har som reservekeeper. Hvad har han, 12-14 seniorkampe eller sådan noget? Vi kan jo ikke leje alle ud, der ikke er førstevalg. Falkesgaard må indfinde sig med at være reservekeeper, igen. I hvert fald så længe Grytebust ejer målet som han gør.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Så er det vist heller ikke en større superstjerne, vi har som reservekeeper. Hvad har han, 12-14 seniorkampe eller sådan noget? Vi kan jo ikke leje alle ud, der ikke er førstevalg. Falkesgaard må indfinde sig med at være reservekeeper, igen. I hvert fald så længe Grytebust ejer målet som han gør.
      Jeg kan bare ikke være mere enig ..vi kan naturligvis godt leje ham ud. Grytebust kan også få en skade og hvor er vi så henne. Så må vi have endnu en reserve for reserven på banen. Det er vist en dø'født íde
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg kan bare ikke være mere enig ..vi kan naturligvis godt leje ham ud. Grytebust kan også få en skade og hvor er vi så henne. Så må vi have endnu en reserve for reserven på banen. Det er vist en dø'født íde
        Uanset hvad.. Hvorfor skulle man leje en spiller ud man kan bruge der kun har 11 måneder tilbage af sin kontrakt??

        Comment


          #19
          Tak tak tak Det kan redde en ferie med de updates. Tak igen
          Nu går fremad

          Comment


            #20
            Fremragende rapport
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Uanset hvad.. Hvorfor skulle man leje en spiller ud man kan bruge der kun har 11 måneder tilbage af sin kontrakt??
              du har fuldstændig ret ...det vil ingen menig give overhovedet
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Så er det vist heller ikke en større superstjerne, vi har som reservekeeper. Hvad har han, 12-14 seniorkampe eller sådan noget? Vi kan jo ikke leje alle ud, der ikke er førstevalg. Falkesgaard må indfinde sig med at være reservekeeper, igen. I hvert fald så længe Grytebust ejer målet som han gør.
                Jeps og så lavede han i hvert fald 2 større fejl i de, var det 4, kampe han fik.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Så er det vist heller ikke en større superstjerne, vi har som reservekeeper. Hvad har han, 12-14 seniorkampe eller sådan noget? Vi kan jo ikke leje alle ud, der ikke er førstevalg. Falkesgaard må indfinde sig med at være reservekeeper, igen. I hvert fald så længe Grytebust ejer målet som han gør.
                  Helt enig.

                  Comment


                    #24
                    Tak for spændende læsning.

                    Falkesgaard nåede det niveau som en OB målmand skal have, kort før han blev langtidsskadet. Han er uden kamperfaring og det skala han naturligvis have, så han kan træde til ved skade.
                    Det store spørgsmål på målmandsposten er om vi kan og bør tegne ny kontrakt med ham. Jeg tror ikke han kan trænge Grytebust væk, men målmænd bliver skadet (minus Arek?) og skal vi virkelig til at opnå resultater må vi have en klassereserve. Og det er Falke.

                    Jeg er stadig usikker på Mak/Izu sammen. Men måske kan Kent tackle det ved at sætte holdet så der kommer offensiv kraft. Men det kræver at de to kan samstemme spillet.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Tak for spændende læsning.

                      Falkesgaard nåede det niveau som en OB målmand skal have, kort før han blev langtidsskadet. Han er uden kamperfaring og det skala han naturligvis have, så han kan træde til ved skade.
                      Det store spørgsmål på målmandsposten er om vi kan og bør tegne ny kontrakt med ham. Jeg tror ikke han kan trænge Grytebust væk, men målmænd bliver skadet (minus Arek?) og skal vi virkelig til at opnå resultater må vi have en klassereserve. Og det er Falke.

                      Jeg er stadig usikker på Mak/Izu sammen. Men måske kan Kent tackle det ved at sætte holdet så der kommer offensiv kraft. Men det kræver at de to kan samstemme spillet.
                      De kan samstemme lige så meget de vil.. Ingen af dem har den offensive kvalitet der skal til for at blive et ordentligt makker par IMO..

                      Comment

                      Working...
                      X