Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Krisztian Vadocz
Collapse
X
-
Uden at vide det så tror jeg at Vadòcz er med på landshold for at vise sig frem, hvis han ikke når at finde en ny klub senest kl 23.59.59 i morgen tror jeg hans kontrakt ophæves så han er en fri fugl, og det må alle dage være lettere at finde en ny klub når der står landsholdsspiller på cv'et, jeg håber inderligt det lykkes ham at komme videre nu i januar og han skal have stor tak for at have ydet en professionel indsats uden muggeri over manglende spilletid i OB.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægUden at vide det så tror jeg at Vadòcz er med på landshold for at vise sig frem, hvis han ikke når at finde en ny klub senest kl 23.59.59 i morgen tror jeg hans kontrakt ophæves så han er en fri fugl, og det må alle dage være lettere at finde en ny klub når der står landsholdsspiller på cv'et, jeg håber inderligt det lykkes ham at komme videre nu i januar og han skal have stor tak for at have ydet en professionel indsats uden muggeri over manglende spilletid i OB."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan har spillet over 30 landskampe for Ungarn, så "landsholdsspiller" er allerede på CV'et. Men du har nok ret i, at det handler om at han kan vise sig frem.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægUden at vide det så tror jeg at Vadòcz er med på landshold for at vise sig frem, hvis han ikke når at finde en ny klub senest kl 23.59.59 i morgen tror jeg hans kontrakt ophæves så han er en fri fugl, og det må alle dage være lettere at finde en ny klub når der står landsholdsspiller på cv'et, jeg håber inderligt det lykkes ham at komme videre nu i januar og han skal have stor tak for at have ydet en professionel indsats uden muggeri over manglende spilletid i OB.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDen skal ophæves inden midnat, hvis han skal kunne spille i foråret, så den kommer nok engang i morgen aften, hvis det ender sådan...
Ak og ve
Comment
Comment