Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Lyngby-OB

    Nåh. Vi skal jo videre efter det møg igår.. Mon ikke at Lyngby vil spille lidt mere med og det bliver en mere åben kamp..
    Vi når nok ikke at hente nogle spillere ind og hvis vi skulle være heldige at lande en i løbet af ugen er personen garanteret ikke i form og kommer i betragtning til start 11..
    Så mon ikke at vi kommer til at se samme start 11 igen...

    Nogen der forresten ved hvornår Desler smutter til OL? Lund er stadig ikke klar og Lucas er væk.. Hvem skal så på backen? Buus?

    #2
    OB har jo en bred trup med masser af kvalitet blandt dem lige udenfor de foretrukne 11, så mon ikke højre back bliver spillet af.... hmmm... nå nej
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Mon ikke vi smider Tingager ind i midterforsvaret, og sender Tverskov ud på højrebacken? Hvis ikke Oliver bliver klar, og Desler er smuttet til OL.

      Comment


        #4
        Lyngby er sidste kamp inden han smutter til OL... Er det noget med at Pereira eller Tverskov har kendskab til positionen, eller hvordan er det..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Jeg kan se at Danmarks første kamp til OL er d. 4. August, så det må betyde at vi ser Desler i næste kamp også, og så skal han afsted til Rio.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Lyngby er sidste kamp inden han smutter til OL... Er det noget med at Pereira eller Tverskov har kendskab til positionen, eller hvordan er det..?
            Tøffe sagde godt nok igår at Joao spillede HB for SDJ sidste år. Det kan jeg dog ikke mindes..
            Men ja. Tverskov kunne godt være en løsning

            Comment


              #7
              Mon ikke det bliver Lund efter Lyngby, han er jo klar efter en skade, han er bare ikke i kampform. Det kan 14 dage hjælpe lidt på, ellers så håber jeg at Kent giver Buus chancen. Vi skal ikke ud i Tverskov på back og sådan noget lignende, specielt ikke når vi har 3 hb i truppen.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tøffe sagde godt nok igår at Joao spillede HB for SDJ sidste år. Det kan jeg dog ikke mindes..
                Men ja. Tverskov kunne godt være en løsning
                Ja det undrede jeg mig også over... Joao har så ikke spillet HB men VB, det viser bare kvaliteten af viasats eksperter...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                  Ja det undrede jeg mig også over... Joao har så ikke spillet HB men VB, det viser bare kvaliteten af viasats eksperter...
                  Ja der tabte Tøffe sgu sutten lidt...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tøffe sagde godt nok igår at Joao spillede HB for SDJ sidste år. Det kan jeg dog ikke mindes..
                    Men ja. Tverskov kunne godt være en løsning
                    Ja det lød lidt som om at Pereira havde fast kendskab til pladsen, men det vil jeg nu heller ikke kalde det, men synes at huske han er endt der et par gange eller tre i Sønderjyske... men det er jo heller ikke meget at hænge sin hat på... Faktisk sagde Tøfting at det var højrekant, men mon ikke han mente højre back, ellers begynder det at blive for omfangsrigt for mig det her, kan ikke holde overblikket...
                    Tror også på Tverskov(hvis Lund er skadet) men har det lidt på samme måde der, for jeg er ikke sikker på hvor meget kendskab han har til pladsen, det er også noget med at mene at huske at han har været omkring den... I sidste ende har vi nok også en klarere erstatning til midterforvaret, end til venstre backen...

                    For at sige det på en anden måde, jeg er lidt på bar bund...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ja det lød lidt som om at Pereira havde fast kendskab til pladsen, men det vil jeg nu heller ikke kalde det, men synes at huske han er endt der et par gange eller tre i Sønderjyske... men det er jo heller ikke meget at hænge sin hat på... Faktisk sagde Tøfting at det var højrekant, men mon ikke han mente højre back, ellers begynder det at blive for omfangsrigt for mig det her, kan ikke holde overblikket...
                      Tror også på Tverskov(hvis Lund er skadet) men har det lidt på samme måde der, for jeg er ikke sikker på hvor meget kendskab han har til pladsen, det er også noget med at mene at huske at han har været omkring den... I sidste ende har vi nok også en klarere erstatning til midterforvaret, end til venstre backen...

                      For at sige det på en anden måde, jeg er lidt på bar bund...
                      Ja det er rigtigt. Det var sgu højrekant han sagde den abe... Jeg håber på at Lund er klar snart og får chancen

                      Comment


                        #12
                        Lad mig i øvrigt anbefale alle, at købe billet på forhånd. Prisen er 130,- i døren og 100,-, hvis man køber online.
                        På Lyngby Stadion har de, de gange jeg har været der, accepteret billetter på telefonen; dvs. man behøver ikke printe billetten.

                        http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/LBK_OB_24_7_2016

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Lad mig i øvrigt anbefale alle, at købe billet på forhånd. Prisen er 130,- i døren og 100,-, hvis man køber online.
                          På Lyngby Stadion har de, de gange jeg har været der, accepteret billetter på telefonen; dvs. man behøver ikke printe billetten.

                          http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/LBK_OB_24_7_2016
                          Tak for tip 👍

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                            Lad mig i øvrigt anbefale alle, at købe billet på forhånd. Prisen er 130,- i døren og 100,-, hvis man køber online.
                            På Lyngby Stadion har de, de gange jeg har været der, accepteret billetter på telefonen; dvs. man behøver ikke printe billetten.

                            http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/LBK_OB_24_7_2016
                            Tak for tippet! De er hermed købt! Jeg printer for en sikkerheds skyld.

                            Comment


                              #15
                              Var forbi noget af træningen i dag.

                              Mest interessant var umiddelbart, at Greve blev prøvet af som offensiv midt.

                              Det ene hold var forsvarende og det andet angribende. Da de to hold skiftede roller, skiftede Greve hold. Han var således offensiv midt på det angribende hold ad to omgange.

                              Greve havde flere gode stikninger til gode målchancer og lavede også et godt mål. Da jeg så ham på u/19 spillede han ofte offensiv midt/hængende angriber, så han er ikke uvant med pladsen. I dag viste han et godt blik for medspillerne. Han løb ikke så meget som han plejer. Han virker også på offensiv midt tung i sine bevægelser, men synes han virker mere hjemmevant her end på fløjen.

                              Der blev trænet en del indlæg fra fløjen. Det er vist en god ide at fortsætte med det - eller investere i nogle der er bedre til at ramme medspillerne:) Personligt hælder jeg i hvert fald mere til at få bedre chanceskabende spillere ind i truppen, end den ekstra angriber mange efterlyser.

                              I øvrigt nogen der kender til status for Falkesgaard. Han ser væsentligt bedre ud end for et par måneder siden. Men han virker stadig hæmmet. Det er som om han ikke kaster sig 100 procent efter alt. Forståeligt nok hvis han ikke er helt på toppen endnu. Nogen der ved, om han stadig har problemer med skaden?

                              Comment

                              Working...
                              X