Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Silkeborg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

I vores familiekonkurrence herhjemme har jeg skudt OB til en 2.plads. Optimistisk - ja. Urealistisk - nej. Jeg tror på det, hvis marginalerne er med.

Idealopstillingen må være:

Grytebust

Desler K. Emil. Tverskov Pereira

Greve Izunna Makrini Jönsson

AK Festersen

Der er stadig plads til forbedring, og hvis Yao ikke har dét der skal til, så må man på jagt efter en kantspiller. Izunna skal også op i tempo, og Desler skal være mere kampafgørende - jeg tror det kan lade sig gøre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      I vores familiekonkurrence herhjemme har jeg skudt OB til en 2.plads. Optimistisk - ja. Urealistisk - nej. Jeg tror på det, hvis marginalerne er med.

Grytebust

AK Festersen

Der er stadig plads til forbedring, og hvis Yao ikke har dét der skal til, så må man på jagt efter en kantspiller. Izunna skal også op i tempo, og Desler skal være mere kampafgørende - jeg tror det kan lade sig gøre.
      Håber at Thrane overrasker os. Kent hentede ham to gange nu, først til Aab og nu til os så han ser åbenbart stor potentiale i ham. Og jeg tror på det.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Grytebust

AK Festersen

Lyder klart som den mest mulige opstilling pt.. Tror ikke at Yao får mere end sporadiske indskiftninger det første stykke tid..

Jeg har dog stadig min tvivl om denne start 11 er god nok til top 6 men det må tiden jo vise.. Det mest positive er vel at mange af de andre konkurrenter heller ikke har handlet vanvittig imponerende ind og har samtidig mistet vigtige spillere på holdet..
        Vi mangler stadig(undskyld jeg gentager mig selv gang på gang) en ekstra midtbanespiller som virkelig kan give konkurrence og muligheder i taktikken..
        Vi mangler desuden en ekstra angriber som kan indgå et teamet AK/Fester på lige fod og skabe den konkurrence der er nødvendig. Skader og formnedgang vil også komme i løbet af sæsonen. Det ved vi..

Det bedste for os ville være at sælge Ari og Jonasson og bruge de midler og lønkroner på det offensive hvor vi mangler. Selv uden salg har det jo været fremme at der er plads i budgettet.. JH har gjort et godt stykke arbejde med at skabe denne trup det sidste år, men vi føler vel også lidt at der liiiiiige mangler det sidste for at det ser fantastisk ud

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Håber at Thrane overrasker os. Kent hentede ham to gange nu, først til Aab og nu til os så han ser åbenbart stor potentiale i ham. Og jeg tror på det.
          Vi må håbe det bedste. Mon ikke at han pt kæmper med Greve om den højrekant

Comment

Synes vi har en start 11 som er absolut klar for TOP 6:
            En rigtig, rigtig god forsvar og endelig den rigtige mand mellem stængerne. En dygtig midtbane. Håber at Izunna kommer I gang nu og hvis ikke så har vi i hvert fald JJT eller kan bruge Tverskov der og sætte Tingager i cf. Og AK og Fester er en rigtig giftig angriberduo.
            Men det vil tælle meget om den en eller anden af de unge vil tænde. Hvis ikke så kommer vi i problemer når vi har skader/karantæner osv..
            Derfor ville jeg preferere at der kommer en god angriber mere. TM er en arbejdshest men ikke mere og vil aldrig presse og blive en ægte konkurrence for AK/Fester.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

P. Sørensen om tilstand i Sif-truppen.
              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...finde-en-base/
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder klart som den mest mulige opstilling pt.. Tror ikke at Yao får mere end sporadiske indskiftninger det første stykke tid..

Jeg har dog stadig min tvivl om denne start 11 er god nok til top 6 men det må tiden jo vise.. Det mest positive er vel at mange af de andre konkurrenter heller ikke har handlet vanvittig imponerende ind og har samtidig mistet vigtige spillere på holdet..
                Vi mangler stadig(undskyld jeg gentager mig selv gang på gang) en ekstra midtbanespiller som virkelig kan give konkurrence og muligheder i taktikken..
                Vi mangler desuden en ekstra angriber som kan indgå et teamet AK/Fester på lige fod og skabe den konkurrence der er nødvendig. Skader og formnedgang vil også komme i løbet af sæsonen. Det ved vi..

Det bedste for os ville være at sælge Ari og Jonasson og bruge de midler og lønkroner på det offensive hvor vi mangler. Selv uden salg har det jo været fremme at der er plads i budgettet.. JH har gjort et godt stykke arbejde med at skabe denne trup det sidste år, men vi føler vel også lidt at der liiiiiige mangler det sidste for at det ser fantastisk ud
                selvskrevet til en top 6 er vi på ingen måde, men syntes ikke det største problem er start 11 men mere at der mangler noget bredde. Men det ville en 2-3 signinger til start 11 naturligvis også hjælpe på :)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  selvskrevet til en top 6 er vi på ingen måde, men syntes ikke det største problem er start 11 men mere at der mangler noget bredde. Men det ville en 2-3 signinger til start 11 naturligvis også hjælpe på :)
                  Ja det kommer jo af sig selv når man handler en 2-3 stykker til start 11 uden at sælge nogen fra den nuværende

Comment

Sportfyn

Kent tæt på sin start 11
                    http://www.fyens.dk/sport/OB-taet-pa...rtikel/3031015

Comment

Ole Bang Nielsen håber på 10.000 tilskuere

http://www.fyens.dk/sport/OB-SIF-Til...rtikel/3030537

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sportfyn

Kent tæt på sin start 11
                        http://www.fyens.dk/sport/OB-taet-pa...rtikel/3031015
                        "Men det er sjældent, at der har været så få spørgsmålstegn før premieren, og der er i hvert fald en vis balance på holdet. Så må de kommende uger vise, hvor stor selve slagkraften er. Første svar kommer på fredag mod oprykkerne fra Silkeborg."

Det er nemmerlig superfedt.

MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          "Men det er sjældent, at der har været så få spørgsmålstegn før premieren, og der er i hvert fald en vis balance på holdet. Så må de kommende uger vise, hvor stor selve slagkraften er. Første svar kommer på fredag mod oprykkerne fra Silkeborg."

Det er nemmerlig superfedt.

MvT
                          Jeg ville nu hellere have, at der var få spørgsmålstegn ved slagkraften, og de kommende uger så måtte vise, hvad start 11 er.

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Jeg ville nu hellere have, at der var få spørgsmålstegn ved slagkraften, og de kommende uger så måtte vise, hvad start 11 er.
                            det bliver med stor sandsynlighed Izu/Mak på midten. JJT spillede for reserverne i går. Desler på hb og Joao på vb. KEP/Tverskov. Greve/Jönson på kanterne ...resten må give sig selv
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det bliver med stor sandsynlighed Izu/Mak på midten. JJT spillede for reserverne i går. Desler på hb og Joao på vb. KEP/Tverskov. Greve/Jönson på kanterne ...resten må give sig selv
                              Tror, at du har misforstået mit indlæg. Jeg og alle andre OB tilhængere ved nok ca. hvordan vi stiller op. Det er selvfølgeligt fint, at start 11'eren er ved at være på plads. Jeg pointerer bare, at det ville være endnu mere superfedt, hvis der ikke var så mange spørgsmålstegn ved niveauet af holdet

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Jeg pointerer bare, at det ville være endnu mere superfedt, hvis der ikke var så mange spørgsmålstegn ved niveauet af holdet
                                Hvornår har der sidst (ved sæsonstart) IKKE været mange spørgsmålstegn omkring holdets niveau.
                                Der er kommet en del nye til, og vores træningskampe er som sædvanlig op og ned.
                                I det mindste har Kent haft det meste af (den nuværende) trup med fra 1. træning. Måske med enkelte undtagelser.

Comment

Working...
                                X