Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Silkeborg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Limefrugten har da ret i at det ville være rart at vide. Men hvor slagkraftigt et hold er, handler jo også om hvordan de andre hold står. Skulle vores nuværende trup spille i 2. division, ville alle nok kunne regne slagkraften ud. Men jeg tror først ser, hvordan vi står på den konto, når der er spille en 3-4 kampe. Så får vi også en fornemmelse af, hvad vi kan sætte udråbstegn og spørgsmålstegn ved hos de andre hold.

MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Godt nok sent de fredags kampe nu bliver spillet. Hvis man fx skal en tur på AaB away eller FCK / BIF away

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Godt nok sent de fredags kampe nu bliver spillet. Hvis man fx skal en tur på AaB away eller FCK / BIF away
        Men bedre end hvis det var kl 21 en torsdag aften. Som europæiske kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Men bedre end hvis det var kl 21 en torsdag aften. Som europæiske kampe.
          Men ville alligevel gerne have sådan en torsdagaftenkamp næste sæson. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Men ville alligevel gerne have sådan en torsdagaftenkamp næste sæson. :-)
            Ja det ville være dejligt med torsdags kampe igen. Men så kan vi lige så godt tage onsdags kampe. ��

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Ja det ville være dejligt med torsdags kampe igen. Men så kan vi lige så godt tage onsdags kampe. ��
              Vi tager det som det kommer... :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Lidt fra Kent inden fredagens kamp

http://www.ob.dk/artikel/tre-dage-til-premieren.aspx

Comment

Jeg er sikker på at vi stiller med disse 11 på fredag.

Grytebust

Desler K. Emil. Tverskov Pereira

Greve Izunna Makrini Jönsson

AK Festersen

Jeg kan ikke se os starte på andre måder hvis alle er 100 % fit.
                  Nogle vil måske tale for JJT centralt, det mener jeg vil være en fejl.
                  Jo Izunna har ikke spillet særligt overbevisende, men han er stadig foran JJT og skal træde ind og bevise at pladsen er hans.
                  I min bog er Izunna bla. foran fordi han er fysisk stærkere. Og vi har ikke råd til at gamble med fysikken centralt ned gennem banen i en kamp mod Silkeborg som vi skal vinde.

JJT skal nok komme på banen sammen med Yao og Thrane

Comment

Truppen til i morgen

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...org-26049.aspx

Comment

AK håber på god opbakning

http://www.ob.dk/artikel/det-kribler...premieren.aspx

Comment

Det bliver så spændende i aften at få den første indikation af, hvor vi står som hold. På papiret er det jo en kamp vi gerne skulle vinde. Silkeborg har dog et hold, der er virkeligt godt spillet sammen, og som indtil videre har haft et forrygende 2016, så jeg tror bestemt ikke, at det bliver en nem kamp.
                        Jeg håber selvfølgelig altid, at OB vinder, men jeg håber, håber, håber virkelig, at vi vinder i dag. Der er mange positive ting i gang i OB, og der er en positiv vibe omkring OB hos fans og i medierne også. Starter vi med at tabe til SIF i dag, så vil det starte en masse uro blandt masserne "kan vi ikke engang slå en oprykker", "sidst SIF var en superligaen røg de ud med et brag, så dem skal vi kunne slå" "det er typisk OB" osv., som jeg virkelig håber, at vi kan holde for døren i denne omgang.
                        Jeg har heller ikke lyst til at skubbet til min tro på projektet. Ingen vaklen nu tak. Jeg håber at se et toptændt OB hold, som er klar fra start. Det må forventes at alle relationer ikke er helt på plads, og champagnebold behøver der ikke være på menuen, men der skal være vilje og tegninger til noget, der peger fremad.
                        Man må selvfølgeligt også huske, at ingenting bliver afgjort i aften - ligemeget hvad vej pilen peger, men det må nu alligevel MEGET gerne være fremad.

Ihhh, hvor jeg glæder mig. KOM NU ODENSE!!!

Comment

vi skal slå Silkeborg såfremt vi skal i den top 6 alle taler om

jeg vurdere Silkeborg som det dårligste hold i ligaen.

Comment

Med "kun" 24 kampe til at spille sig i top 6, så er det med at være klar fra start. Får vi en dårlig start og ligger nr. 12-13 stykker efter de første fem runder, så er der LANG vej til top 6. Måske ikke pointmæssigt, men med 14 hold er der altså også lige pludselig en del flere hold du skal hente point på, hvis du får en dårlig start.

For at gøre en lang historie kort. Vi SKAL vinde over SIF, hvis vi vil i den top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Med "kun" 24 kampe til at spille sig i top 6, så er det med at være klar fra start. Får vi en dårlig start og ligger nr. 12-13 stykker efter de første fem runder, så er der LANG vej til top 6. Måske ikke pointmæssigt, men med 14 hold er der altså også lige pludselig en del flere hold du skal hente point på, hvis du får en dårlig start.

For at gøre en lang historie kort. Vi SKAL vinde over SIF, hvis vi vil i den top 6.
                              Naturligvis er vi favoritter og skal vinde denne kamp, men helt så firkantet er det trods alt ikke...
                              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Er der ingen startopstilling endnu?

Comment

Working...
                                X