Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Liverpool U21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Godt vi har en bred trup med masser af kvalitet, hvis det viser sig at være alvorligt...
    Vi får vel mere til Nana at se, så.

    Comment


      #32
      Mine små bemærkninger til kampen.

      Okay 1. Halvleg.. Ikke så god 2. Halvleg
      Jeg er altså bare imponeret af Joan. Hvis han ligger et niveau mere på i løbet af sæsonen kan han blive en profil
      Buus er suuuuuper hurtig. Hvis Desler ikke får en anden position eller bliver solgt til næste sæson får han Lunds plads i truppen som så ikke får forlænget.
      Syntes man ser idag hvorfor at Izunna kun skal spille den dybe 6'er og er mere toneangivende når Makrini ikke er med
      Tingager og Kurucay imponerer mig ikke. Tunge. Dårlig teknik og nogle gange manglende diciplin
      Nana viser i små glimt tegningen til en rigtig god 8'er
      Og Jönsson er også ringe som angriber(eller mit syn bare sløret af håbløshed over for ham !?)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mine små bemærkninger til kampen.

        Okay 1. Halvleg.. Ikke så god 2. Halvleg
        Jeg er altså bare imponeret af Joan. Hvis han ligger et niveau mere på i løbet af sæsonen kan han blive en profil
        Buus er suuuuuper hurtig. Hvis Desler ikke får en anden position eller bliver solgt til næste sæson får han Lunds plads i truppen som så ikke får forlænget.
        Syntes man ser idag hvorfor at Izunna kun skal spille den dybe 6'er og er mere toneangivende når Makrini ikke er med
        Tingager og Kurucay imponerer mig ikke. Tunge. Dårlig teknik og nogle gange manglende diciplin
        Nana viser i små glimt tegningen til en rigtig god 8'er
        Og Jönsson er også ringe som angriber(eller mit syn bare sløret af håbløshed over for ham !?)
        Jönsson var omtrent lige så dårlig som angriber, som han har været som kantspiller.

        Gider han i det hele taget?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jönsson var omtrent lige så dårlig som angriber, som han har været som kantspiller.

          Gider han i det hele taget?

          MvH ChrisOB
          Ja okay. Så var det ikke kun mig. Mange ting skal ske hvis han ikke allerede er på vej videre næste sommer..

          Comment


            #35
            Han virker godt nok langsom. Var han virkelig også så langsom i Aab?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Han virker godt nok langsom. Var han virkelig også så langsom i Aab?
              Ja, det er helt vildt. Kan godt være, at det ikke var en drømmesigning for alle, men at han præsterer så dårligt, er alligevel helt vildt. Han har jo aldrig været en sprinter, men var da mit indtryk fra AaB tiden, at han var hurtig nok på fødderne (især den ranglede statur taget i betragtning) og god til at time sine træk og driblinger. Han virker underligt fraværende

              Comment


                #37
                Håber godt nok ikke at det er slemt med JJ. Men er uheldet ude og han er væk resten af efteråret er vi nød til at hente en ny midtbanespiller ind..
                Izunna/Makrini med Nana som backup er simpelthen ikke nok. Alle andre "han kan også spille derinde" løsninger er som 5/6 valg i min verden og ingen der har været prøvet derinde har slået til.. Så skulle det være Tverskov. Men hvem vil se et forsvar bestående at KEP/Tingager?

                Comment


                  #38
                  Kuglepennen er fast inventar når Horne har de kampe

                  Comment


                    #39
                    Han gik med krykker over til spisetelt efter kampen bundet ind på knæet
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Godt vi har en bred trup med masser af kvalitet, hvis det viser sig at være alvorligt...

                    Comment


                      #40
                      Forfærdeligt hvis jjt er langtidsskadet i en træningskamp efter det lignede Kents foretrukne. Ellers gider jeg ikke tage meget med fra en træningskamp. Kan kun ærge mig ggul og blå over et talent, som lige har spillet en god kamp, måske får en længere skade efter at han er ved at finde niveauet til Superligaen. Vi må håbe det ikke er så alvorligt som det lyder

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Han virker godt nok langsom. Var han virkelig også så langsom i Aab?
                        Jönsson fik mange roser med på vejen i AaB, så jeg har tænkt at det nok var mig den var gal med. Men jeg har aldrig nogensinde set noget stort lys i ham. Heller ikke som bolchefarvet.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment

                        Working...
                        X