Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - Liverpool U21
Collapse
X
-
Mine små bemærkninger til kampen.
Okay 1. Halvleg.. Ikke så god 2. Halvleg
Jeg er altså bare imponeret af Joan. Hvis han ligger et niveau mere på i løbet af sæsonen kan han blive en profil
Buus er suuuuuper hurtig. Hvis Desler ikke får en anden position eller bliver solgt til næste sæson får han Lunds plads i truppen som så ikke får forlænget.
Syntes man ser idag hvorfor at Izunna kun skal spille den dybe 6'er og er mere toneangivende når Makrini ikke er med
Tingager og Kurucay imponerer mig ikke. Tunge. Dårlig teknik og nogle gange manglende diciplin
Nana viser i små glimt tegningen til en rigtig god 8'er
Og Jönsson er også ringe som angriber(eller mit syn bare sløret af håbløshed over for ham !?)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMine små bemærkninger til kampen.
Okay 1. Halvleg.. Ikke så god 2. Halvleg
Jeg er altså bare imponeret af Joan. Hvis han ligger et niveau mere på i løbet af sæsonen kan han blive en profil
Buus er suuuuuper hurtig. Hvis Desler ikke får en anden position eller bliver solgt til næste sæson får han Lunds plads i truppen som så ikke får forlænget.
Syntes man ser idag hvorfor at Izunna kun skal spille den dybe 6'er og er mere toneangivende når Makrini ikke er med
Tingager og Kurucay imponerer mig ikke. Tunge. Dårlig teknik og nogle gange manglende diciplin
Nana viser i små glimt tegningen til en rigtig god 8'er
Og Jönsson er også ringe som angriber(eller mit syn bare sløret af håbløshed over for ham !?)
Gider han i det hele taget?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHan virker godt nok langsom. Var han virkelig også så langsom i Aab?
Comment
-
Håber godt nok ikke at det er slemt med JJ. Men er uheldet ude og han er væk resten af efteråret er vi nød til at hente en ny midtbanespiller ind..
Izunna/Makrini med Nana som backup er simpelthen ikke nok. Alle andre "han kan også spille derinde" løsninger er som 5/6 valg i min verden og ingen der har været prøvet derinde har slået til.. Så skulle det være Tverskov. Men hvem vil se et forsvar bestående at KEP/Tingager?
Comment
-
Forfærdeligt hvis jjt er langtidsskadet i en træningskamp efter det lignede Kents foretrukne. Ellers gider jeg ikke tage meget med fra en træningskamp. Kan kun ærge mig ggul og blå over et talent, som lige har spillet en god kamp, måske får en længere skade efter at han er ved at finde niveauet til Superligaen. Vi må håbe det ikke er så alvorligt som det lyder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægHan virker godt nok langsom. Var han virkelig også så langsom i Aab?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment