Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvad i al verden skulle trække ham til Odense, når han sandsynligvis kan trække en kontrakt med større klubber? Gætter på Holland, Belgien eller tysk fodbold, men en målscorer på kun 23 har sandsynligvis mange muligheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig mht Baskim.
Hvad med Mikael Ishak som har kontraktudløb i Randers om et halvt år.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...januar-skifte/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæglyder som et spændende Sign hvis vi kunne lande Ishak. Det ville give vores angreb tyngde og styrke konkurrencen. Det ville også give en tro på at vi kan ændre noget fra bænken. Desuden så har han en alder som betyder, at han sandsynligvis kan blive rigtig god i suppen. Han kan videresælges og dermed være en positiv Business case.
http://www.bt.dk/superligaen/heleniu...il-aab-nej-tak
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægYes :). Hoesen spiller ikke meget i Groningen med kostede 15 mill i skiftet fra Ajax.. Glædeligt hvis det er den kaliber vi kigger på men frygter også at det er Mcgeady om igen
http://www.transfermarkt.de/danny-ho.../spieler/81163Last edited by manner; 10-12-2016, 17:32.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægUmiddelbart lyder det mere spændende end en Kadrii der unægteligt vil være en lottokupon
Folk som Zohore, Lasse Vigen og andre gode danskere spiller heller ikke.. Og var det for bare et par år siden ville jeg have troet at vi kunne være med i et kapløb. Evt om leje. Jeg tror bare ikke på det idag. Desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt.. Men igen. Er det realistisk?
Folk som Zohore, Lasse Vigen og andre gode danskere spiller heller ikke.. Og var det for bare et par år siden ville jeg have troet at vi kunne være med i et kapløb. Evt om leje. Jeg tror bare ikke på det idag. DesværreBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægvi kan jo sige at HVIS vi var med i McGready kapløbet er det måske et fingerpeg om at hvis det er den HELT rigtige type så kan vi være med på navne der virker urealistiske. Hoesen skal også til at have gang i karrieren så han er måske villig til at steppe ned på OB niveau
Sådan var det nok med Mcgeady. Vi havde givet et tilbud og hvis Preston og 1-2-3 andre klubber også havde sagt nej kunne det måske have blevet os. Måske.. Det samme sker nok med Hoesen. Jeg gætter på at mange klubber i Holland gerne vil have ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt.. Men igen. Er det realistisk?
Folk som Zohore, Lasse Vigen og andre gode danskere spiller heller ikke.. Og var det for bare et par år siden ville jeg have troet at vi kunne være med i et kapløb. Evt om leje. Jeg tror bare ikke på det idag. Desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægPenge kan gøre en forskel. Hvis bestyrelsen på et tidspunkt erkender, at money makes the World Go around, så kan det lade sig gøre. Under alle omstændigheder så får vi ikke løftet holdet før man køber bedre ind. Da det ikke ser ud til vi har netværk til at finde billigt guld, så må vi punge ud.
Comment
Comment