Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Vi tester en ung gut fra Polen.. Nogen som kender til ham, eller ved mere end artiklen beskriver?

    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lsk-forsvarer/
    http://www.transfermarkt.com/szymon-...spieler/265888
    Last edited by cykelmyggen; 15-09-2016, 11:35.

    Comment


      Nogen der har set den unge polak til træning?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        Nogen der har set den unge polak til træning?
        Tilsyneladende ikke .. men dagens avis beskrives han som: født i Polen, spillede som lille i Sparta Godkow og Odra Chojna,og flyttede som 10 årig til Norge og spillede i Fyllingsdalen indtil han i sommeren '14 skiftede til FC Köln. Han har flere U-landskampe. "Jeg vil have succes på landsholdniveau i de polske faver" siger den unge mand.
        Hvis han hentes bliver det til talentafd. siger Kent
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Med fare fare at gentage mig selv ...

          Syntes nu at vi er langt fra at være på plads og specielt hvis vi går efter top6.
          Vi har 4-5 gode spillere (Makrini, Grytebust, AK, Fester og Desler) og måske 4-5 acceptable/ubekendte i OB (JBL, KEP, Joao, Tverskov, Jonsson) og med mindre jeg/vi skal blive meget overraskede så er vi vist også langt fra at være et hold
          De 8-10 spillere fordeler sig rimeligt i en acceptabel start11:
          Grytebust
          Desler. KEP. Tverskov. Joao
          Greve. Makrini. Izu. Jonsson
          Festersen. AK

          Men det er et nyt forsvar og en rimelig svag midt, uprøvet hold og så mangler Falk som bandt tingene sammen før ..
          ..
          der nogen der skal op i gear hvis de vil gøre sig gældende for alvor .. Izu, Tingager, Joan, Greve, Lund, Falke og så noget talentmasse i JJT, Buus, Thrane og Yao ..
          En del under niveau ( Halgrimur, Ari, Lucas, og Mikkelsen) som vi bør afskibe ...

          Vi kom ikke i top6 i sidste sæson og jeg syntes ikke at vi er meget stærkere i denne sæson men der er også meget ubekendt .. Og jeg har ikke sat mig ind i om andre hold er styrket eller svækket ..
          Kan se jeg ramte lidt skævt ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Ville hellere se ham her rende rundt end en lallende Jönsson

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...superoptimist/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ville hellere se ham her rende rundt end en lallende Jönsson

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...superoptimist/
              JH skal da lige vente til han rykker til Randers, og så henter han Kryger tilbage for Kryger gør det godt i Horsens... Jeg lugter 4-årig kontrakt.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                JH skal da lige vente til han rykker til Randers, og så henter han Kryger tilbage for Kryger gør det godt i Horsens... Jeg lugter 4-årig kontrakt.

                MvH ChrisOB
                Med option på det 5. År selvfølgelig

                Håber vi henter ham. Han er desværre bare minimum 1 niveau over vores egne 2 kant talenter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Med option på det 5. År selvfølgelig

                  Håber vi henter ham. Han er desværre bare minimum 1 niveau over vores egne 2 kant talenter
                  JH kører vel efter "hvis de vil hertil, så må de selv henvende sig" princippet... Så mon ikke Randers nupper ham? Skov har jo ikke forbindelse til hverken Vejle, Horsens eller AaB...

                  Jeg skal nok opføre mig ordentligt nu. Man skal jo være sød overfor underbemidlede individer... ;-)

                  Jeg vil også have Skov. Men det er der nok også andre, der vil ha, og jeg synes ikke, vi er i en situation, hvor vi kan tilbyde mange spillere et spændende projekt. Desværre.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    JH kører vel efter "hvis de vil hertil, så må de selv henvende sig" princippet... Så mon ikke Randers nupper ham? Skov har jo ikke forbindelse til hverken Vejle, Horsens eller AaB...

                    Jeg skal nok opføre mig ordentligt nu. Man skal jo være sød overfor underbemidlede individer... ;-)

                    Jeg vil også have Skov. Men det er der nok også andre, der vil ha, og jeg synes ikke, vi er i en situation, hvor vi kan tilbyde mange spillere et spændende projekt. Desværre.

                    MvH ChrisOB
                    Ja det bliver desværre nok svært at lokke ham til fyn og mange jyske klubber står nok foran i køen da de kan tilbyde minimum det samme som os..
                    Men vi kan da altid håbe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det bliver desværre nok svært at lokke ham til fyn og mange jyske klubber står nok foran i køen da de kan tilbyde minimum det samme som os..
                      Men vi kan da altid håbe
                      Det gør jeg altid. Men for at det håb kan blive realistisk skal vi altså have noget andet firepower end det, vi har for øjeblikket. Enten begynder vi at vinde kampe på en regulær basis eller også... yeah you know.

                      Ellers kan jeg ikke se os lande nogen som helst spændende handler.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det gør jeg altid. Men for at det håb kan blive realistisk skal vi altså have noget andet firepower end det, vi har for øjeblikket. Enten begynder vi at vinde kampe på en regulær basis eller også... yeah you know.

                        Ellers kan jeg ikke se os lande nogen som helst spændende handler.

                        MvH ChrisOB
                        nej specielt ikke hvis vi ikke kan tilbyde et projekt der er mere spændende end de flestes andre.. Så skal det være træneren og spillestilen der lokker

                        Comment


                          Jeg kunne godt tænke mig at se Serges Déblé fra Viborg i OB. Synes han har noget fart og teknik over sig, som jeg overhovedet ikke kan få øje på hos vores egne spillere.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Jeg har set mig lidt lun på Mikael Uhre fra SE. Han burde ikke være vanvittig dyr. Ham stifter vi jo nærmer bekendtskab med om et par dage. Men god fart og energi.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Jeg har set mig lidt lun på Mikael Uhre fra SE. Han burde ikke være vanvittig dyr. Ham stifter vi jo nærmer bekendtskab med om et par dage. Men god fart og energi.
                              Mikael Uhre er meget talentfuld og er godt nok gået meget frem på det sidste ... god fart og god teknik!
                              Hvordan kan du tro at han vil til OB, som det ser ud pt? ... han får med sikkerhed bedre tilbud til vinter.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jeg kunne godt tænke mig at se Serges Déblé fra Viborg i OB. Synes han har noget fart og teknik over sig, som jeg overhovedet ikke kan få øje på hos vores egne spillere.
                                Jo jo, men det har vi slet ikke råd til og hvorfor skulle han dog også ville det?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X