Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes vi har ligeså hårdt brug for kompetente backs.

    Pereira, JBL og Oliver Lund er OK.
    Men OK er bare ikke nok.. der skal handles ind i vintervinduet, hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om sikker overlevelse.. desuden også et glimrende tidspunkt, så spillerne kan blive spillet sammen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ler-paa-porten
      Hvad med Daniel Stenderup?
      Jeg ved sku godt det ikke er god reklame for sig selv det her.
      Men hvis vi nu tilbyder ham en kontrakt fra nytår og resten af sæsonen.
      Så har han mulighed for at vise sig selv frem. Enten falder han helt sammen og må være backup for Tingager i forsvaret. Og ellers giver det ham et kæmpe løft at skulle vise at de tog fejl i EfB.

      Så kan vi smide Izunna på porten og frigive Tverskov til den centrale midtbane.
      Også ellers bruge alt energi på at finde en afløser for falk.
      Altså, en mand med godt 150 superligakampe bag sig, en god alder, og ikke en eller anden "aldrig prøvet på højeste niveau, hentet i 2. div., men du får da lige 4 år i den stribede trøje-spiller", ville jeg da ikke brokke mig over, hvis man hentede ind og gav et halvt/helt års tid til at vise, at han godt kan endnu. Ganske som jeg syntes, det var fair at give fx. Vemmelund og Jeppe Hansen kortere kontrakter, når bare det ikke går ud over, hvad man ellers kunne/ville have hentet.

      Mindes ikke Stenderup som nogen fabelagtig forsvarsspiller, men heller ikke som den værste, der har betrådt græsset i superligaen. Og i OB's situation skal vi nok ikke forvente, at der bliver hentet de store stjernenavne til klubben lige nu.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ler-paa-porten
        Hvad med Daniel Stenderup?
        Jeg ved sku godt det ikke er god reklame for sig selv det her.
        Men hvis vi nu tilbyder ham en kontrakt fra nytår og resten af sæsonen.
        Så har han mulighed for at vise sig selv frem. Enten falder han helt sammen og må være backup for Tingager i forsvaret. Og ellers giver det ham et kæmpe løft at skulle vise at de tog fejl i EfB.

        Så kan vi smide Izunna på porten og frigive Tverskov til den centrale midtbane.
        Også ellers bruge alt energi på at finde en afløser for falk.
        Han bliver smidt ud fra Esbjerg og skal hjælpe os? Det tror jeg ikke lyder fornuftigt. Og vil gerne beholde Tverskov i cf. Vores cf er helt ordentlig med Tverskov. Synes i næste vindue har vi brug for til mindst en back (så Desler kan rykke frem som kant igen, især da han viste ikke alt for gode takter som back), en kreative midtbane og/eller en kreativ kant og en angriber.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Stenderup har været elendigt i de sidste sæsoner. Vi har ikke brug for en selvtillids forladt back. Vi har kun brug for mentalt stærke spillere, som har vinder mentalitet. Hertil er det nødvendigt, at vores nye sportsdirektør kigger på nogle højere hylder. Ligesom den nye direktør kan trække på hans store netværk. Im dreaming, men det føles godt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Stenderup har været elendigt i de sidste sæsoner. Vi har ikke brug for en selvtillids forladt back. Vi har kun brug for mentalt stærke spillere, som har vinder mentalitet. Hertil er det nødvendigt, at vores nye sportsdirektør kigger på nogle højere hylder. Ligesom den nye direktør kan trække på hans store netværk. Im dreaming, men det føles godt

            Som jeg skriver: Hvis det er på bekostning af noget andet og måske bedre, at man ville hente Stenderup ind, så ville det være et nej tak herfra.
            Men hvis det var som et "fint" supplement, som man lige vil se an og se om det kan briste eller bære, så ville jeg ikke sige nej.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ler-paa-porten
              Hvad med Daniel Stenderup?
              Jeg ved sku godt det ikke er god reklame for sig selv det her.
              Men hvis vi nu tilbyder ham en kontrakt fra nytår og resten af sæsonen.
              Så har han mulighed for at vise sig selv frem. Enten falder han helt sammen og må være backup for Tingager i forsvaret. Og ellers giver det ham et kæmpe løft at skulle vise at de tog fejl i EfB.

              Så kan vi smide Izunna på porten og frigive Tverskov til den centrale midtbane.
              Også ellers bruge alt energi på at finde en afløser for falk.
              Stenderup har vist et meget stabilt lavt niveau ... men det ville være en typisk Jesper H.
              Der er absolut intet formål med, at hente en spiller som så stabilt og konsekvent har fremvist at han ikke besidder et tilstrækkeligt niveau.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Var det dig, der bedte vagterne om at fjerne banneret?
                Dog ikke
                Det er helt fair at være kritisk, det er ikke det, jeg opponerer imod her. Kritikken må også gerne fylde, men de der "sjove" og sarkastiske kommentarer, som ikke nødvendigvis har nogen særlig relevans ift., hvad der ellers bliver diskuteret i trådene, bliver bare så kedelige og overflødige at skulle igennem (IMO).

                Comment


                  Mon vi er med her

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...gratis-bosnier

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Bør vi jo være. Han er en spiller vi umiddelbart kan bruge målt på stats. Han spiller en position hvor vi mangler noget, han har den rutine fra fodbold på øverste hylde, som ingen i vores trup har. Spørgsmålet er bare om han har toppet. Jeg kender ham ikke, men han kunne være en ledende figur som kom ind og tog dirigentstokken. Derudover er han jo gratis, så selv JH må have slået øjnene op

                    Comment


                      Kan se at Rurik Gislason ikke spiller det helt store i tyskland. Kunne han være en mulighed?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                        Kan se at Rurik Gislason ikke spiller det helt store i tyskland. Kunne han være en mulighed?
                        For Guds skyld - NEJ tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Alex fra Hammarby har et tilbud fra en danske klub. Kan det være os?
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ud-fra-danmark
                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...essant/6388068
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            SdrJyskE, det lyder meget sandsynligt når T. Bechman har annonceret at han endegyldigt stopper til sommer
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              OBs sidste skud i bøssen er til vintertransferen. Her skal Jesper Hansen & co finder et par spillere som markant forbedrer holdet og som, ikke mindst, kan elskes og beundres af fans. Ellers er det slut som i Vejle.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                OBs sidste skud i bøssen er til vintertransferen. Her skal Jesper Hansen & co finder et par spillere som markant forbedrer holdet og som, ikke mindst, kan elskes og beundres af fans. Ellers er det slut som i Vejle.
                                Vejle, måske sat på spidsen.................måske.

                                Men klart det billigste at købe en 2-3 spillere der sikrer os i den bedste række, det vil koste et meget pænt to-cifret millionbeløb at ryge ned. Jeg ved godt mange læner sig lidt tilbage på grund af det her play-off, men er vi først der, kan vi ligeså godt trække nitten.........

                                Vi skal have en target-angriber (ikke det eneste), så vi kan nuancere vores spil lidt, det skal vi, det er så åbenlyst, så nemt, så rigtigt, så ligetil...............men kan Kent og Jesper sluge stoltheden ?

                                Comment

                                Working...
                                X