Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg har en drøm om, at al den selvsikkerhed, alle de fejlskud, fejlvurderinger og forsikren om at truppen er god nok fra de herrer, den viser sig at være velsignet forudseenhed og guddommelig tæft. Er jeg for langt ude?

    MvH ChrisOB
    Efter den seneste uges intensive debat, så er der vel næppe tvivl om, hvad den enkeltes holdning er til netop dét.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Efter den seneste uges intensive debat, så er der vel næppe tvivl om, hvad den enkeltes holdning er til netop dét.
      Det var mere mit stille håb om at min elskede klub IKKE falder i en dyb afgrund takket være jysk krejleri, malplaceret is i maven mentalitet og tro på en forfejlet spillemæssig identitet.

      Mand, jeg håber!

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg har en drøm om, at al den selvsikkerhed, alle de fejlskud, fejlvurderinger og forsikren om at truppen er god nok fra de herrer, den viser sig at være velsignet forudseenhed og guddommelig tæft. Er jeg for langt ude?

        MvH ChrisOB
        Det eneste du har at holde dig til er at Kent fik rettet Aab op. Men jo, du er desværre for langt ude, for han havde nok bedre hjælp og spillere.

        Det er i dag, JH og co beslutter om OB skal igennem endnu næsten et helt års ynk. Sker det, tror jeg klubben risikerer at synke.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Her i øvrigt en liste over de spillere vi har hentet i din sidste uge af transfervinduet, i de sidste 10 år. For meget skrald og for lidt guld efter min smag:

          Edmundsson, Izunna, Koval, Zohore, Dalgaard, Mos, O'Brien, Djuric, Silberbauer, Marcus P, Bodul, Löfquist, Djiby (2. gang), Troest (begge gange), Wessels, Rune Pedersen, Utaka, Demba-Nyrén, Håland, Lekic, Helveg, Radonjic.
          Vil da godt lige starte med at give en for, at du har brugt tid på at lave denne liste, så vi har noget mere håndgribeligt at diskutere ud fra. Derfor synes jeg da også, at jeg "skylder" dig et svar og ikke bare lader det drukne i hektikken fra i går.

          Jeg synes, at der er både skrald og guld på den liste, og så er der et par stykker fra den faldgrube, som du også nævnte: gode spillere med pæne CV'er som dog er helt ude af form (og mangler selvtillid), og som derfor ikke har ret gode forudsætninger for at præstere på den korte bane.
          Alt i alt er det en blandet landhandel - og sådan har det vel generelt været i de seneste transfervinduer (hvis ikke altid) og ikke kun på sidste dagen. Der kan helt sikkert siges både for og imod at handle på sidstedagen.

          Nu er dagen så gået, og du fik "din vilje", da der ingenting skete. Det er der mange, der er sure og skuffede over. Hvis man skal lede efter lidt lys i mørket så vil jeg sige:
          1) Truppen er ikke umiddelbart til top4 (nu får vi så at se, om den er til top6), men synes nu alligevel, at den er til mere, end vi har set indtil videre. Hvis et par af dem, der skal være vores profiler, kan genfinde deres niveau fra tidligere (her er det primært AK og Jønsson, jeg tænker på), så er der en del procenter at hente der, og det vil jo nærmest være som nye signings ift. de første 7 kampe. Jeg anerkender dog fuldt ud, at det er et temmeligt stort hvis.

          2) Du nævnte, at de sparede kroner kunne bruges til en bedre forstærkning i foråret, men man kunne måske også håbe på, at de sparede penge er tiltænkt noget andet, som også ville være rigtigt gavnligt for klubben på sigt: forbedrede faciliteter. Jeg vil lige understrege, at jeg intet ved om det, så det er ren ønsketænkning.

          Jeg ville nu stadigvæk også gerne have haft en i går. Skuffelsen bliver jo også det større af, at det ligesom var alt eller intet. Enten så skete der ingeting, ellers kunne det måske have været noget helt vildt (ikke nødvendigvis McGeady jeg tænker på her). Det blev så det første. Der er blevet skrevet mangt og meget om Jesper Hansen det sidste døgns tid, men man kan i hvert fald ikke beskylde ham for at være populistisk, og han svajer ikke synligt i stormvejret - spørgsmålet er så, om han rider stormen af eller den kan ende med at vælte ham.

          Comment


            Sæt igang JH

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...a-ny-kontrakt/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              enig .. det kan kun gå for langsomt
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvem skriver til JH? Ham kunne jeg fandeme godt tænke mig på vores hold! Han er allerede god, men har potentialet til at blive RIGTIG god!

                Comment


                  Jeg kan se at Kasper Kusk igen er helt ude af truppen, ham kunne jeg godt tænke mig blev Genforenet med Kent.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    Jeg kan se at Kasper Kusk igen er helt ude af truppen, ham kunne jeg godt tænke mig blev Genforenet med Kent.
                    Ham har jeg længe ønsket i den striwede trøje.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Hvem skriver til JH? Ham kunne jeg fandeme godt tænke mig på vores hold! Han er allerede god, men har potentialet til at blive RIGTIG god!
                      Må vi ikke først kontakte ham et halvt år før kontraktudløb?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                        Må vi ikke først kontakte ham et halvt år før kontraktudløb?
                        Vi kunne ja købe ham i vintervinduet. Ah, nej, glemte at der er ja Jesper-elsker-så-meget-kontraktfrie-spillere-Hansen...;-)
                        Last edited by andlox; 09-09-2016, 17:55.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Nej det er Jesper fejlkøb af billige afdankede travheste hansen

                          Comment


                            Vi tester en ung gut fra Polen.. Nogen som kender til ham, eller ved mere end artiklen beskriver?

                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lsk-forsvarer/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Vi tester en ung gut fra Polen.. Nogen som kender til ham, eller ved mere end artiklen beskriver?

                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lsk-forsvarer/
                              ved ikke mere men det må jo være til fremtiden eller for at skubbe Tverskov frem på midten ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Vi tester en ung gut fra Polen.. Nogen som kender til ham, eller ved mere end artiklen beskriver?

                                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...lsk-forsvarer/
                                Kender absolut intet til ham, men jeg synes altid det er spændende, hvis vi kan krydre vores egne talenter med gode talenter udefra.

                                Comment

                                Working...
                                X