Kan vi nu ikke holde os til reelle rygter i stedet for al muligt andet?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægRonnie Schwartz skal da være mere end velkommen i OB. Med Festersens formdyk og AK's rygproblemer har vi brug for noget mere at skyde med offensivt og "Plaffenministeren" vil være en spændende angriber at få ind.
Sæt i gang JH.Last edited by Agbre; 12-08-2016, 22:26.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægSynes han minder for meget om de angribere vi har. Og så har han vel reelt ikke rigtig vist noget siden 2014.
Comment
-
Plaffeministeren banker til kuglen så snart muligheden opstår. Det er no nonsens. Det kan jeg godt li'. Men om jeg kan li' ham i striwer, kan jeg ikke helt finde ud af. AK, Fester, Plaffe og Bredebo er måske ikke verdens dummeste kvartet, hvis blot Bredebo var lidt så god på låget, som han er kantet.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægJeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz
Håber hvis der er noget om det, at det er med henblik på at sende Bredebro videre og at vi så yderligere henter en stærk kant, for så er vi i hvert fald styrket i min bog
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægJeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie Schwartz
Men tak for rygtet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes det vil være en lidt mystisk signing med mindre vi skiller os af med Bredebro. Vil han så være endnu en breddespiller? Udses han som ny venstrekant? Skal ham danne duo med AK, så Festersen rykkes ned på en kant?
Håber hvis der er noget om det, at det er med henblik på at sende Bredebro videre og at vi så yderligere henter en stærk kant, for så er vi i hvert fald styrket i min bog
Bare en tanke...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet kunne også være en mulighed at Schwartz slår enten AK eller Festersen af. Du ved; den ene har en kronisk rygskade, den anden har ikke været specielt god i 2016. Og Schwartz er alle dage en bedre spiller en "Bredebro".
Bare en tanke...
MvH ChrisOB
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægJeg har hørt fra en kilde der også vidste vi forlængede med Espen Ruud i stedet for at sælge at vi er i forhandlinger med Ronnie SchwartzLast edited by cykelmyggen; 13-08-2016, 13:24.
Comment
Comment