Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det gjorde jeg. De vil gerne have forskellige spillere med forskellige kvaliteter så de kan spille med forskellige variationer og taktikker...
    Det ligner det ikke at OB vil
    Men hvad vil OB?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Men hvad vil OB?
      Suge mit fodboldhjerte tomt for stribet blod

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Men hvad vil OB?
        Være en billig udgave af Horsens FC anno 2008. Måske prøvet at komme med i slutspillet en dag, hvis man er heldige.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Men hvad vil OB?
          Have en top-8 trup, som så skal hente en top-6 placering, ved hjælp af de tryllerier det siges Kent også brugte i AaB... og ved hjælp af at tænke, det går nok...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            så røg george til randers.....hvis der nu var nogle der stadig gik og håbede
            Jeg håber nok mere på en kant med fysik og speed i fødderne; vi har sådan set gode angribere, men de har ikke meget at arbejde med, og det skal jo skabes et sted fra. Og inden vi går amok over Randers-ledelsens flotte arbejde, så betyder det sandsynligvis et salg af Ishak. Det er vores og Randers' lod som økonomiske midterklubber at sælge de bedste, så det ser jeg mere som en naturlig beslutning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg håber nok mere på en kant med fysik og speed i fødderne; vi har sådan set gode angribere, men de har ikke meget at arbejde med, og det skal jo skabes et sted fra. Og inden vi går amok over Randers-ledelsens flotte arbejde, så betyder det sandsynligvis et salg af Ishak. Det er vores og Randers' lod som økonomiske midterklubber at sælge de bedste, så det ser jeg mere som en naturlig beslutning.
              det kan jeg sagtens følge. Der er nok bare lidt der undre mig - folk snakker hele tiden kun om 1 kant.....er det fordi 2 er for meget at håbe på eller mener man at de andre vi har er gode nok? Så da gerne vi kom tilbage til en situation ala falk/kadrii på kanten (eller falk emil - dengang han var god)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Have en top-8 trup, som så skal hente en top-6 placering, ved hjælp af de tryllerier det siges Kent også brugte i AaB... og ved hjælp af at tænke, det går nok...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg håber nok mere på en kant med fysik og speed i fødderne; vi har sådan set gode angribere, men de har ikke meget at arbejde med, og det skal jo skabes et sted fra. Og inden vi går amok over Randers-ledelsens flotte arbejde, så betyder det sandsynligvis et salg af Ishak. Det er vores og Randers' lod som økonomiske midterklubber at sælge de bedste, så det ser jeg mere som en naturlig beslutning.
                  Det viser da i det mindste at man er på forkant med situationen. Og ikke 6 måneder på bagkant

                  Comment


                    JH er meget tilfreds med truppen, og den succes det har været at handle ind i god tid... den er godt nok fra i går før kampen, men mon dog det ændrer noget... http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ds-med-truppen
                    Der er dog stadig en dør åben for handler, men så skal det være folk der kan gå direkte ind i truppen og forstærke os(jeg ved så heller ikke hvorfor man skulle hente en til truppen der ikke kunne, men det betyder vel at det ikke bliver en ung AaB´er eller lign... men forhåbentlig en seriøs konkurrent til start 11´eren, eller der over)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg håber nok mere på en kant med fysik og speed i fødderne; vi har sådan set gode angribere, men de har ikke meget at arbejde med, og det skal jo skabes et sted fra. Og inden vi går amok over Randers-ledelsens flotte arbejde, så betyder det sandsynligvis et salg af Ishak. Det er vores og Randers' lod som økonomiske midterklubber at sælge de bedste, så det ser jeg mere som en naturlig beslutning.
                      Lige nu ville Jonas Borring, ja selv en pensioneret Thomas Lindrup virkelig kunne forstærke vores offensiv.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        JH er meget tilfreds med truppen, og den succes det har været at handle ind i god tid... den er godt nok fra i går før kampen, men mon dog det ændrer noget... http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ds-med-truppen
                        Der er dog stadig en dør åben for handler, men så skal det være folk der kan gå direkte ind i truppen og forstærke os(jeg ved så heller ikke hvorfor man skulle hente en til truppen der ikke kunne, men det betyder vel at det ikke bliver en ung AaB´er eller lign... men forhåbentlig en seriøs konkurrent til start 11´eren, eller der over)
                        Den mand giver mig røde knopper

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den mand giver mig røde knopper
                          banker hovedet ind i væggen....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            JH er meget tilfreds med truppen, og den succes det har været at handle ind i god tid... den er godt nok fra i går før kampen, men mon dog det ændrer noget... http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ds-med-truppen
                            Der er dog stadig en dør åben for handler, men så skal det være folk der kan gå direkte ind i truppen og forstærke os(jeg ved så heller ikke hvorfor man skulle hente en til truppen der ikke kunne, men det betyder vel at det ikke bliver en ung AaB´er eller lign... men forhåbentlig en seriøs konkurrent til start 11´eren, eller der over)
                            Det skal han jo sige. Som udgangspunkt er der egentlig heller ikke nogen spillere pt, som jeg ikke vil have i truppen. Problemet er hvis for mange løntunge drenge som Izunna og Jönsson ikke performer godt nok. Især hvis det så blokerer økonomi til at hente 1-2 helt nødvendige forstærkninger. Jeg er fortsat ikke et sekund i tvivl om, at en trup på 22 mand er for lille, og at OB kigger målrettet på den ene spiller, der forventes at kunne gå direkte i start-11er i offensiven. Måske kunne der endda komme én spiller mere til allersidst, f.eks. på leje.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det skal han jo sige. Som udgangspunkt er der egentlig heller ikke nogen spillere pt, som jeg ikke vil have i truppen. Problemet er hvis for mange løntunge drenge som Izunna og Jönsson ikke performer godt nok. Især hvis det så blokerer økonomi til at hente 1-2 helt nødvendige forstærkninger. Jeg er fortsat ikke et sekund i tvivl om, at en trup på 22 mand er for lille, og at OB kigger målrettet på den ene spiller, der forventes at kunne gå direkte i start-11er i offensiven. Måske kunne der endda komme én spiller mere til allersidst, f.eks. på leje.
                              Du fik mig lige kroget ganske kort, men så slutter du af med ordet "leje" og så basker jeg altså helt vildt igen... Ååååh hvor jeg dog håber vi ikke går ud og lejer en eller anden random dude...

                              ... men ja, der må helt sikkert være fokus på det, enig, og der må ske et eller andet...

                              Tidligere har vi jo også oplevet at JH går ud og lukker vinduet, så det er han jo ikke bleg for at gøre hvis vi er færdige... så der må blive arbejdet på noget
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                En type som AaBs nye Meilinger kunne vi i den grad bruge. En venstrebensspiller der slår gode dødbolde, er hurtig både med og uden bolden, og kan spille i mellemrum. Om vi så har kompetencerne til at identificere sådan en spiller, hvis han ikke befinder sig inden for landets grænser, kan jeg så desværre godt tvivle kraftigt på.

                                Comment

                                Working...
                                X