Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg ved ikke, jeg kunne godt tænke mig at se Jönsson i en mere central rolle, som hængende angriber f.eks, i stedet for kant, som muligvis er en total fejlcast, før jeg personligt ville sende ham på møddingen.

    MvH ChrisOB
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuldstændig enig. Nu gjorde TM det sgu okay igår men Jönsson burde have været rykket op ved siden af Fester
    Men når vi, som i går, ikke har AK med, og Jönsson alligevel starter på kanten - så er der nok ikke meget der tyder på, at han skal spille angriber hos os. I så fald kunne man have været startet med Fester og Jönsson oppe foran, og Greve og Joan på kanterne. Men det gjorde Kent ikke.

    Bortset fra det, så er det indlæg jeg citerer en lovprisning af Jönssons teknik, spilforståelse og kombinationsevner, hvilket jeg hele tiden har sagt, at jeg ikke faldt på halen over. Jeg synes også han er et mismatch på kanten, men kan helt seriøst heller ikke rigtig se ham i angrebet. Han er jo langsom, har (i bedste fald) middelmådig teknik, og er ikke gennembrudsfarlig. Han træffer uendelig mange dårlige beslutninger qua sin relativt ringe spilforståelse og manglende blik for spillet, og han kommer heller ikke rigtig med i feltet, synes jeg.

    Ja, det er vurderet på tre kampe i OB-trøjen, og det er måske en anelse tidligt, men det er lige præcis sådan jeg husker ham fra AaB også.

    Håber da, at jeg har leveret et kæmpe antijinx her, men tvivler godt nok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Men når vi, som i går, ikke har AK med, og Jönsson alligevel starter på kanten - så er der nok ikke meget der tyder på, at han skal spille angriber hos os. I så fald kunne man have været startet med Fester og Jönsson oppe foran, og Greve og Joan på kanterne. Men det gjorde Kent ikke.

      Bortset fra det, så er det indlæg jeg citerer en lovprisning af Jönssons teknik, spilforståelse og kombinationsevner, hvilket jeg hele tiden har sagt, at jeg ikke faldt på halen over. Jeg synes også han er et mismatch på kanten, men kan helt seriøst heller ikke rigtig se ham i angrebet. Han er jo langsom, har (i bedste fald) middelmådig teknik, og er ikke gennembrudsfarlig. Han træffer uendelig mange dårlige beslutninger qua sin relativt ringe spilforståelse og manglende blik for spillet, og han kommer heller ikke rigtig med i feltet, synes jeg.

      Ja, det er vurderet på tre kampe i OB-trøjen, og det er måske en anelse tidligt, men det er lige præcis sådan jeg husker ham fra AaB også.

      Håber da, at jeg har leveret et kæmpe antijinx her, men tvivler godt nok.
      Det er, i mine øjne, de egenskaber du nævner, der er hans primære styrker. Fornuftig teknik, spilforståelse og blik for medspillere. Det var også det han primært bidrog med i AaB da han var bedst.

      Imod SIF synes jeg også han viste det. Synes han var vores bedste i den første time i hvert fald. Trak godt ind i banen og fordelte boldene godt. Var i det hele taget meget involveret. Det synes jeg også man kan se på statistikkerne fra kampen.

      I de seneste to kampe har det omvendt været, mildt sagt, meget skidt. Især i Lyngby. Han havde en del gode muligheder i omstillinger hvor han, som du siger, tog den helt forkerte beslutning og smed bolden væk. Der blev han fortjent hevet ud i pausen.

      Det niveau skal han bare hæve. Han er hentet for, at hans evner til at tage ansvar i spillet og skabe noget. Det skal vi meget snart se mere af. Ellers tror jeg bestemt heller ikke Kent er bleg for at smide ham på bænken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Det er, i mine øjne, de egenskaber du nævner, der er hans primære styrker. Fornuftig teknik, spilforståelse og blik for medspillere. Det var også det han primært bidrog med i AaB da han var bedst.

        Imod SIF synes jeg også han viste det. Synes han var vores bedste i den første time i hvert fald. Trak godt ind i banen og fordelte boldene godt. Var i det hele taget meget involveret. Det synes jeg også man kan se på statistikkerne fra kampen.

        I de seneste to kampe har det omvendt været, mildt sagt, meget skidt. Især i Lyngby. Han havde en del gode muligheder i omstillinger hvor han, som du siger, tog den helt forkerte beslutning og smed bolden væk. Der blev han fortjent hevet ud i pausen.

        Det niveau skal han bare hæve. Han er hentet for, at hans evner til at tage ansvar i spillet og skabe noget. Det skal vi meget snart se mere af. Ellers tror jeg bestemt heller ikke Kent er bleg for at smide ham på bænken.
        Izunna har heller ikke præsteret på det niveau, han egentlig burde besidde, og han får da en, forholdsvis, lang snor af Kent Nielsen. Jeg tror, det kan have noget at gøre med positioneringen; og niveauet på kanten kan jeg simpelthen ikke se ham hæve. Han har jo også selv været ude og sige, hvad han selv ser sig selv som; og alligevel spiller han kant. Det er jo det med Ari Skulason om igen. Han lagde meget vægt på, hvor han selv så sig spille; men alligevel brugte flere trænere ham på den centrale midt og kant. Måske man skulle lytte mere til spilleren? Men hey, det er jo OB, og i OB er det jo klart, at man skal spille alle andre pladser, før man bliver brugt på den plads, man selv føler, man er bedst på.

        Eller er det fordi trænere smider rundt med spillere for at undgå at sætte dem af? I forget...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Men når vi, som i går, ikke har AK med, og Jönsson alligevel starter på kanten - så er der nok ikke meget der tyder på, at han skal spille angriber hos os. I så fald kunne man have været startet med Fester og Jönsson oppe foran, og Greve og Joan på kanterne. Men det gjorde Kent ikke.

          Bortset fra det, så er det indlæg jeg citerer en lovprisning af Jönssons teknik, spilforståelse og kombinationsevner, hvilket jeg hele tiden har sagt, at jeg ikke faldt på halen over. Jeg synes også han er et mismatch på kanten, men kan helt seriøst heller ikke rigtig se ham i angrebet. Han er jo langsom, har (i bedste fald) middelmådig teknik, og er ikke gennembrudsfarlig. Han træffer uendelig mange dårlige beslutninger qua sin relativt ringe spilforståelse og manglende blik for spillet, og han kommer heller ikke rigtig med i feltet, synes jeg.

          Ja, det er vurderet på tre kampe i OB-trøjen, og det er måske en anelse tidligt, men det er lige præcis sådan jeg husker ham fra AaB også.

          Håber da, at jeg har leveret et kæmpe antijinx her, men tvivler godt nok.
          Jeg husker så nogle lidt bedre præstationer fra Jönssons side, men ellers er jeg da enig i, at så god var han heller ikke. Men derfor mener jeg stadig, at det kunne komme an på en prøve, med hensyn til at smide Jönsson ind i en fri rolle, så han både kunne komme med i feltet (hvor jeg går ud fra, at han selv vil være) og fungere som det bindeled, som vores offensiv mangler.

          For indtil videre, der har ham som kantspiller været omtrent lige så smukt at se på, som det var at se Emil Larsen bare... være der.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Tales der ovenstående om rygter eller?
            Er der konkrete rygter pt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
              Tales der ovenstående om rygter eller?
              Er der konkrete rygter pt?
              Nej, der er ingen. Hvorfor vi bruger vores tid på noget andet.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Eftersom Brock Madsen har været nævnt som mulig spiller smider jeg lige dette link

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...-i-birmingham/

                Har aldrig troet på muligheden og dette bekræfter det også

                Comment


                  http://tribunen.com/2016/08/03/trans...le-true-story/

                  - OB har blik for offensive forstærkninger, men kun hvis de falder over en spiller, de ikke kan sige nej til. Siges det.

                  Det her er sgu lidt bedrøveligt at læse. Jeg er sgu ikke tryg ved Jönsson, Greve og JJT som vores største spillemæssige drivkræfter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    http://tribunen.com/2016/08/03/trans...le-true-story/

                    - OB har blik for offensive forstærkninger, men kun hvis de falder over en spiller, de ikke kan sige nej til. Siges det.

                    Det her er sgu lidt bedrøveligt at læse. Jeg er sgu ikke tryg ved Jönsson, Greve og JJT som vores største spillemæssige drivkræfter.
                    Det er vel det alle Anti-Jesper Hansen-folkene efterlyser. Etablerede spillere med et flot CV. Jeg er lidt forvirret over, hvad JH snart kan gøre rigtigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                      Det er vel det alle Anti-Jesper Hansen-folkene efterlyser. Etablerede spillere med et flot CV. Jeg er lidt forvirret over, hvad JH snart kan gøre rigtigt.
                      Jeg læser det som, at det er meget sandsynligt, at vi ikke styrker offensiven. Spillere man ikke kan sige nej til, er vel ikke noget man får tilbudt hver eneste vindue?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        http://tribunen.com/2016/08/03/trans...le-true-story/

                        - OB har blik for offensive forstærkninger, men kun hvis de falder over en spiller, de ikke kan sige nej til. Siges det.

                        Det her er sgu lidt bedrøveligt at læse. Jeg er sgu ikke tryg ved Jönsson, Greve og JJT som vores største spillemæssige drivkræfter.
                        Han plejer at have fingeren på pulsen. Skuffende læsning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg læser det som, at det er meget sandsynligt, at vi ikke styrker offensiven. Spillere man ikke kan sige nej til, er vel ikke noget man får tilbudt hver eneste vindue?
                          Det handler jo om, at vi SKAL kunne styrke start-11 med en eventuelt signing. Jeg kan godt følge logikken om, at det skal være en markant profil, ellers må vi træne os til forstærkninger.
                          Last edited by NicolaiN; 03-08-2016, 10:34.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Det handler jo om, at vi SKAL kunne styrke start-11 med en eventuelt signing. Jeg kan godt folke logikken om, at det skal være en amrkant profil, ellers må vi træne os til forstærkninger.
                            Jeg er da helt enig i, at en breddespiller mere ikke er løsningen, men jeg køber simpelthen ikke præmissen om, at den markante profil muligvis ikke kan findes. Det er faktisk nok noget nær det dummeste jeg kan forestille mig, og hvis det ender med at blive meddelelsen fra den sportslige ledelse, så har JH da diskvalificeret sig selv på ALLE måder.

                            Hvis vi har penge til at hente en offensiv spiller, vi ikke kan sige nej til, så har vi også penge til at få identificeret den spiller, man mener vi har brug for, på en måned, der er simpelthen INGEN undskyldning.

                            Jeg ved godt, at OB desværre stadig er totalt oldnordiske mht. scouting, ligesom de fleste andre Superliga-klubber, og at man ikke er fulgt med den udvikling der skyller ind over fodbolden og kun vil intensivere i de kommende år, men det kan ikke passe, at vi skal stå i den sidste uge af transfervinduet og håbe på at få noget tilbudt som fænger interessen, jeg kan simpelthen ikke forene mig med, at vores spillerrekruttering stadig er så lavpraktisk i 2016.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg er da helt enig i, at en breddespiller mere ikke er løsningen, men jeg køber simpelthen ikke præmissen om, at den markante profil muligvis ikke kan findes. Det er faktisk nok noget nær det dummeste jeg kan forestille mig, og hvis det ender med at blive meddelelsen fra den sportslige ledelse, så har JH da diskvalificeret sig selv på ALLE måder.

                              Hvis vi har penge til at hente en offensiv spiller, vi ikke kan sige nej til, så har vi også penge til at få identificeret den spiller, man mener vi har brug for, på en måned, der er simpelthen INGEN undskyldning.

                              Jeg ved godt, at OB desværre stadig er totalt oldnordiske mht. scouting, ligesom de fleste andre Superliga-klubber, og at man ikke er fulgt med den udvikling der skyller ind over fodbolden og kun vil intensivere i de kommende år, men det kan ikke passe, at vi skal stå i den sidste uge af transfervinduet og håbe på at få noget tilbudt som fænger interessen, jeg kan simpelthen ikke forene mig med, at vores spillerrekruttering stadig er så lavpraktisk i 2016.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Det er vel det alle Anti-Jesper Hansen-folkene efterlyser. Etablerede spillere med et flot CV. Jeg er lidt forvirret over, hvad JH snart kan gøre rigtigt.
                                Vi er startet denne sæson med 3 uafgjorte kampe, efter en meget skuffende forårssæson, hvor vi endte med både at tabe flere kampe end vi vandt og oven i det højeste antal kampe, siden vi rykkede ned. Jeg har svært ved at se, at der ikke skulle være bare en smule grund til at tvivle på, om Jesper Hansen rent faktisk KAN gøre noget rigtigt...

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X