Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hmmm. Hvis det er den slags "forstærkninger" vi henter ind bliver jeg godt nok bekymret..
    Men hvis det er noget "Weber/Kurucay kontrakt" hvor de kan træne med og få U19 og reservekampe er det fint. Så kan man følge udviklingen..

    Men om ikke andet er det fedt at det lige er Næsby vi måske napper en fra

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hmmm. Hvis det er den slags "forstærkninger" vi henter ind bliver jeg godt nok bekymret..
      Men hvis det er noget "Weber/Kurucay kontrakt" hvor de kan træne med og få U19 og reservekampe er det fint. Så kan man følge udviklingen..

      Men om ikke andet er det fedt at det lige er Næsby vi måske napper en fra
      jeg er nu ikke så meget i tvivl om at det er forstærkning til u19 i første omgang, for at forsøge "at bringe ham til næste niveau". I fald han havnet i OB er han helt sikkert ikke i spil til SL-holdet
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg er nu ikke så meget i tvivl om at det er forstærkning til u19 i første omgang, for at forsøge "at bringe ham til næste niveau". I fald han havnet i OB er han helt sikkert ikke i spil til SL-holdet
        Syntes jeg også lyder fint.. Lad os få en masse talent ind og håbe på at U19 får en super sæson med masser af udvikling

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Med det indtryk Ole Nielsen har givet af sig selv i artikler, virker det ikke til at være det han bruger mest tid på. Han er derimod en mand der ser rigtigt meget fodbold, og hvis helt store force og fokusområde er at se en masse kampe, og lave rapporter på spillerne ud fra deres fodboldmæssige kvaliteter.

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...reas-cornelius
          Så er der måske en anden der gør i stedet... det er også ret begrænset hvad han fortæller om hvordan det foregår i OB... men det er nu ikke fordi jeg ikke tror han/de ser meget bold, for selvfølgelig gør de det, men jeg tror ikke på der har været de store rapporter omkring AK, KEP, Thrane, Fester, og hvad vi nu ellers har hentet i Suppen...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hmmm. Hvis det er den slags "forstærkninger" vi henter ind bliver jeg godt nok bekymret..
            Men hvis det er noget "Weber/Kurucay kontrakt" hvor de kan træne med og få U19 og reservekampe er det fint. Så kan man følge udviklingen..

            Men om ikke andet er det fedt at det lige er Næsby vi måske napper en fra
            Nu er han med 100 % sikkerhed ikke tiltænkt som en forstærkning, men en udviklingsspiller, hvilket der ALTID skal være plads til i en klub som OB. Jeg glæder mig over at vi følger udviklingen i nærområderne og giver de spillere der over en lille periode viser spændende takter, en chance for at træne med og vise sig frem!

            /Dinjo

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Nu er han med 100 % sikkerhed ikke tiltænkt som en forstærkning, men en udviklingsspiller, hvilket der ALTID skal være plads til i en klub som OB. Jeg glæder mig over at vi følger udviklingen i nærområderne og giver de spillere der over en lille periode viser spændende takter, en chance for at træne med og vise sig frem!

              /Dinjo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Så er der måske en anden der gør i stedet... det er også ret begrænset hvad han fortæller om hvordan det foregår i OB... men det er nu ikke fordi jeg ikke tror han/de ser meget bold, for selvfølgelig gør de det, men jeg tror ikke på der har været de store rapporter omkring AK, KEP, Thrane, Fester, og hvad vi nu ellers har hentet i Suppen...
                Det tror jeg nu absolut heller ikke. Nu har han kun været fastansat siden i vinters og 4 af de 5 spillere vi hentet siden, har vores trænere haft i hænderne før, så der har nok ikke ligget det store scoutingarbejde bag. Derfor skrev jeg også, at jeg tror at vi har tilgode at se afkastet af at have en fuldtidsscout ansat, og jeg håber ikke, at det afkast er at identificere Borring som en spiller der vil styrke os, for da vil jeg for helt egen regning mene, at vi bør kunne finde noget bedre og mere interessant.
                Last edited by Sheed; 22-07-2016, 11:15.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det tror jeg nu absolut heller ikke. Nu har han kun været fastansat siden i vinters og 4 af de 5 spillere vi hentet siden, har vores trænere haft i hænderne før, så der har nok ikke ligget det store scoutingarbejde bag. Derfor skrev jeg også, at jeg tror at vi har tilgode at se afkastet af at have en fuldtidsscout ansat, og jeg håber ikke, at det afkast er at identificere Borring som en spiller der vil styrke os, for da vil jeg for helt egen regning mene, at vi bør kunne finde noget bedre og mere interessant.
                  Måske ham fra Næsby har været en del af hans scouting?
                  Men gætter på at der også er langt fra at scoute en spiller og så lande ham på en kontrakt..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg er nu ikke så meget i tvivl om at det er forstærkning til u19 i første omgang, for at forsøge "at bringe ham til næste niveau". I fald han havnet i OB er han helt sikkert ikke i spil til SL-holdet
                    Tror jeg også. Ligger vel også i god tråd med hvad Kent gjorde godt i AAB bringe en masse unge spillere ind. Tror og håber stadig på der kommer nogle rigtige forstærkninger

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det tror jeg nu absolut heller ikke. Nu har han kun været fastansat siden i vinters og 4 af de 5 spillere vi hentet siden, har vores trænere haft i hænderne før, så der har nok ikke ligget det store scoutingarbejde bag. Derfor skrev jeg også, at jeg tror at vi har tilgode at se afkastet af at have en fuldtidsscout ansat, og jeg håber ikke, at det afkast er at identificere Borring som en spiller der vil styrke os, for da vil jeg for helt egen regning mene, at vi bør kunne finde noget bedre og mere interessant.
                      Det tror jeg bestemt du har ret i. Udviklingen på det område skal jo også helst følge resten, og det bliver spændende at følge fremover... Han virker som en med et godt netværk, + at vi jo også har en u-scout, som vi må formode tager en stor del af slæbet mht. unge spillere... så det bliver spændende at se hvad fremtiden bringer...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Tror generelt at fans hungrer efter en revolution, men JH og resten af staben er i gang med en evolution. Populært sagt. Det skal vi nok være glade for. I længden.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Tror generelt at fans hungrer efter en revolution, men JH og resten af staben er i gang med en evolution. Populært sagt. Det skal vi nok være glade for. I længden.

                          MvT
                          Evolution/proces same shit
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Evolution/proces same shit
                            Hvis man udvikler en fodboldklub i retning af noget nyt/bedre, så er det altså en "proces", uanset hvor lidt man så bryder sig om ordet, eller hvilke klyder der har brugt det før.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              http://www.fyens.dk/sport/OB-paa-rov...rtikel/3036836

                              Jeg så ham i træningskampen mod Brøndby, hvor han virkelig så lovende ud. Han spiller ikke som en på 18. Lad mig sige det sådan!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                http://www.fyens.dk/sport/OB-paa-rov...rtikel/3036836

                                Jeg så ham i træningskampen mod Brøndby, hvor han virkelig så lovende ud. Han spiller ikke som en på 18. Lad mig sige det sådan!
                                tjek sidste side Jonas

                                Men lyder godt at du har set ham i aktion. Måske han kunne få en sæson som udviklingsspiller på U19?
                                Eller er han god nok til fuldtidskontrakt på niveau med Buus?

                                Comment

                                Working...
                                X