Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis i var Borring... Og havde et bud fra OB og fra Esbjerg.. Hvad ville i vælge hvis i var ham?

    OB som mange spår til at skulle med i toppen.. Der er styr på tingene og vi betaler gode lønninger.. Du har lige købt hus/lejlighed i Odense..
    Esbjerg som er et kaos og nok skal spille i bunden. Lønnen er knap så god og du har 200 km i bil hver dag. Træneren er dog et plus

    Jeg ved godt hvad jeg ville vælge hvis jeg var ham
    Jeg ville vælge OB - men JH skal bare ikke give ham valgmuligheden, og så er det jo helt ligemeget, hvad Borring ville vælge.

    Comment


      Jeg kan ikke lige finde artiklen, men jeg husker at Jesper Hansen eller Kent har været ude og sige at man godt kunne finde på at erstatte Falk med en anden type i forhold til en 1:1 kopi (så godt som det var muligt). Der blev nævnt hurtighed og fysisk styrke, mener jeg og på de to parametre er Borring i hvert fald en udmærket kandidat. Jeg havde dog heller ikke set ham som en typisk Kent-spiller, men en målfarlig kant, som oven i købet kommer med rutine, fysik og hurtighed, synes jeg heller ikke at man skal afvise på forhånd. Borring er en profil i ligaen, og hvis Kent mener at en lille ændring i systemet gør os stærkere, end en fastholdelse af vores nuværende system med nuværende spillere, så er det klart hvis den mulighed overvejes. Jeg ville dog stadig foretrække Jeppe Andersen fra Esbjerg, da jeg tror at han ville passe fremragende som venstrekant i vores system.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Jeg ville vælge OB - men JH skal bare ikke give ham valgmuligheden, og så er det jo helt ligemeget, hvad Borring ville vælge.
        Hvis JH giver ham muligheden er det fordi Kent vil have ham. Det er nok for mig når man ser det i lyset af de sidste mange handler som har set gode ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Jeg kan ikke lige finde artiklen, men jeg husker at Jesper Hansen eller Kent har været ude og sige at man godt kunne finde på at erstatte Falk med en anden type i forhold til en 1:1 kopi (så godt som det var muligt). Der blev nævnt hurtighed og fysisk styrke, mener jeg og på de to parametre er Borring i hvert fald en udmærket kandidat. Jeg havde dog heller ikke set ham som en typisk Kent-spiller, men en målfarlig kant, som oven i købet kommer med rutine, fysik og hurtighed, synes jeg heller ikke at man skal afvise på forhånd. Borring er en profil i ligaen, og hvis Kent mener at en lille ændring i systemet gør os stærkere, end en fastholdelse af vores nuværende system med nuværende spillere, så er det klart hvis den mulighed overvejes. Jeg ville dog stadig foretrække Jeppe Andersen fra Esbjerg, da jeg tror at han ville passe fremragende som venstrekant i vores system.
          Jesper Hansen har vist sagt det en del gange siden og mon ikke det er højrekanten der ville passe bedst til ham i Kents system?

          Comment


            Jeg er slet ikke så pessimistisk omkring Borring i O'ense. Jeg tror, at netop dét at han kan bidrage med noget andet end resten af vores kantsspillere gør, at vi får lidt ekstra strenge at spille på. Og så ringe er han altså heller ikke teknisk. Nuvel, det er ikke hans spidskompetence, men han kan sagtens indgå i spillet på lige fod med mange andre af vores spillere. AK, Makrini, Izunna, Thomas Mikkelsen, Lucas Jensen og Rasmus Jønsson af spillere fra midten og frem ser jeg ikke som bedre teknikere end Borring. Til gengæld har Borring fart, han er god på låget, kan sparke udefra og er rimelig målfarlig - hvilket vores nuværende kantsspillere ikke besidder. Jeg kan godt lide f.eks. Greve, men han har ikke ovenstående kompetencer. Så kan han noget andet, men for mig at se, ville det være tåbeligt ikke at snuppe Borring, såfremt muligheden byder sig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Jeg er slet ikke så pessimistisk omkring Borring i O'ense. Jeg tror, at netop dét at han kan bidrage med noget andet end resten af vores kantsspillere gør, at vi får lidt ekstra strenge at spille på. Og så ringe er han altså heller ikke teknisk. Nuvel, det er ikke hans spidskompetence, men han kan sagtens indgå i spillet på lige fod med mange andre af vores spillere. AK, Makrini, Izunna, Thomas Mikkelsen, Lucas Jensen og Rasmus Jønsson af spillere fra midten og frem ser jeg ikke som bedre teknikere end Borring. Til gengæld har Borring fart, han er god på låget, kan sparke udefra og er rimelig målfarlig - hvilket vores nuværende kantsspillere ikke besidder. Jeg kan godt lide Greve, men han har ikke ovenstående kompetencer. Så kan han noget andet, men for mig at se, ville det være tåbeligt ikke at snuppe Borring, såfremt muligheden byder sig.
              Enig i alt anden end at Jönsson skulle være på samme tekniske niveau som Borring. Arghhhhh. Hvad jeg har set snakker vi nok 2 gode niveauer over i Jönssons favør

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Enig i alt anden end at Jönsson skulle være på samme tekniske niveau som Borring. Arghhhhh. Hvad jeg har set snakker vi nok 2 gode niveauer over i Jönssons favør
                Vil nu også mene, at AK er minimum et niveau over teknisk. Makrini og Izunna er helt andre spillertyper og har andre roller, så en sammenligning mellem dem og Borring giver meget lidt mening. L. Jensen og T. Mikkelsen har Kent ikke været inde over, da de blev hentet, og de fleste regner vel også med, at de kun får perifære roller (hvis de ikke bliver sendt videre)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Vil nu også mene, at AK er minimum et niveau over teknisk. Makrini og Izunna er helt andre spillertyper og har andre roller, så en sammenligning mellem dem og Borring giver meget lidt mening. L. Jensen og T. Mikkelsen har Kent ikke været inde over, da de blev hentet, og de fleste regner vel også med, at de kun får perifære roller (hvis de ikke bliver sendt videre)
                  Enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Jeg er slet ikke så pessimistisk omkring Borring i O'ense. Jeg tror, at netop dét at han kan bidrage med noget andet end resten af vores kantsspillere gør, at vi får lidt ekstra strenge at spille på. Og så ringe er han altså heller ikke teknisk. Nuvel, det er ikke hans spidskompetence, men han kan sagtens indgå i spillet på lige fod med mange andre af vores spillere. AK, Makrini, Izunna, Thomas Mikkelsen, Lucas Jensen og Rasmus Jønsson af spillere fra midten og frem ser jeg ikke som bedre teknikere end Borring. Til gengæld har Borring fart, han er god på låget, kan sparke udefra og er rimelig målfarlig - hvilket vores nuværende kantsspillere ikke besidder. Jeg kan godt lide f.eks. Greve, men han har ikke ovenstående kompetencer. Så kan han noget andet, men for mig at se, ville det være tåbeligt ikke at snuppe Borring, såfremt muligheden byder sig.
                    Faktisk meget enig.

                    Jeg er ikke voldsomt negativ, heller ikke jublende lykkelig, men jeg har selv savnet nogen der kan bryde vores koncept lidt. Vi har spillet kampe, hvor vi har haft det svært fordi der ikke har været en plan B. Borring kan godt være den plan B, både som starter og som indskifter. Han kan også tage en plads i angrebet. Han er ikke bedre end Fester og AK, men han er anderledes. Havde hellere set George fra Hobro, men Borring dækker flere pladser.............polyvalent

                    Skulle det ske så er jeg 51/49 på positiv. Kan også give løbepas til Thomas Mikkelsen.

                    Edit: Jönsson er self. bedre end Borring rent teknisk, men stadig enig i budskabet.
                    Last edited by Polle; 14-07-2016, 09:03.

                    Comment


                      Så røg Jonasson og Lucas Jensen

                      Comment


                        http://www.ob.dk/artikel/jonasson-sk...il-lyngby.aspx

                        Tror der er mere på vej ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Faktisk meget enig.

                          Jeg er ikke voldsomt negativ, heller ikke jublende lykkelig, men jeg har selv savnet nogen der kan bryde vores koncept lidt. Vi har spillet kampe, hvor vi har haft det svært fordi der ikke har været en plan B. Borring kan godt være den plan B, både som starter og som indskifter. Han kan også tage en plads i angrebet. Han er ikke bedre end Fester og AK, men han er anderledes. Havde hellere set George fra Hobro, men Borring dækker flere pladser.............polyvalent

                          Skulle det ske så er jeg 51/49 på positiv. Kan også give løbepas til Thomas Mikkelsen.

                          Edit: Jönsson er self. bedre end Borring rent teknisk, men stadig enig i budskabet.
                          Ja, når vi endelig er ved at få indarbejdet et koncept, så lad os da hente nogen, der kan bryde det :)

                          Ej, jeg kan godt følge, hvad du mener, jeg mener bare, at vi stadig mangler kvalitet til plan A (og er meget i tvivl om, hvorvidt Kent overhovedet vil benytte sig af en plan B), og så er det dumt at bruge penge på de forkerte typer nu.

                          Og så er det heller ikke optimalt at skulle til at omksole en 31 årig til angriber. Ved godt, at han har spillet der i små perioder meeeeen

                          Comment


                            Så skal der sgu gang i denne tråd med alle de afgange.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig i alt anden end at Jönsson skulle være på samme tekniske niveau som Borring. Arghhhhh. Hvad jeg har set snakker vi nok 2 gode niveauer over i Jönssons favør
                              Ligeså med AK. Her snakker vi klart en af Superligaens dygtigste angribere teknisk, det er totalt absurd at omtale ham og Borring som værende på samme niveau teknisk. AKs vendinger, pasninger, kreativitet og sparketeknik med begge ben, er i en helt anden liga end Borring.

                              Hvis Borring var så dygtig teknisk og i kombinationsspillet, så er det da lidt mærkeligt, at han har tullet rundt så længe i Randers uden at tiltrække den store opmærksomhed, og at han slet ikke er i betragtning til at kunne kæmpe med, om midtbanepositionerne i Brøndby, når en mand som Christian "Greko", der minder meget om Borring som type og i statur, og for et år siden i en alder af 22, kun havde spillet 2. division, ligner en mand i idealopstillingen.

                              Det fortæller mig, at jeg i hvert fald ikke er den eneste der ser nogle mangler i Borrings tekniske og relationelle færdigheder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Ja, når vi endelig er ved at få indarbejdet et koncept, så lad os da hente nogen, der kan bryde det :)

                                Ej, jeg kan godt følge, hvad du mener, jeg mener bare, at vi stadig mangler kvalitet til plan A (og er meget i tvivl om, hvorvidt Kent overhovedet vil benytte sig af en plan B), og så er det dumt at bruge penge på de forkerte typer nu.

                                Og så er det heller ikke optimalt at skulle til at omksole en 31 årig til angriber. Ved godt, at han har spillet der i små perioder meeeeen
                                Siger ikke Borring skal omskoles, ser ham også mest som kant, siger bare han godt kan stå en angriber i Parken, når vi fører 1-0 og er presset i bund, så er han fin og skyde lange bolde efter de sidste 15 mins.

                                Vores plan A opstilling kan sagtens forbedres, en tilgang af Borring betyder jo heller ikke, at det er lukket land.

                                Nå, men vi er jo enige, det er mere et par grams forskel i formuleringerne

                                Comment

                                Working...
                                X