Er der andre der heller ikke har fået deres sæsonkort endnu? Pengene er trukket for lang tid siden, og jeg er begyndt at frygte om de kommer inden den første kamp.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Manglende sæsonkort
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægEr der andre der heller ikke har fået deres sæsonkort endnu? Pengene er trukket for lang tid siden, og jeg er begyndt at frygte om de kommer inden den første kamp.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Jeg har heller ikke fået mit endnu, og jeg frygtede at det skyldes jeg havde glemt at ændre min adresse på hjemmesiden før bestilling. Så jeg troede måske det blev sendt til min gamle adresse. Jeg skrev en mail og spurgte dem. Jeg fik at vide at det gerne skulle komme inden for en uges tid. Derudover synes jeg det er på sin plads at jeg lige roser dem for at svare så hurtigt som de gjorde. Mange steder venter man flere dage, hvis ikke uger, på svar.
Comment
-
Virker som en fejl. Jeg ville ringe til Danbillet.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
Comment