Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manglende sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Manglende sæsonkort

    Er der andre der heller ikke har fået deres sæsonkort endnu? Pengene er trukket for lang tid siden, og jeg er begyndt at frygte om de kommer inden den første kamp.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Er der andre der heller ikke har fået deres sæsonkort endnu? Pengene er trukket for lang tid siden, og jeg er begyndt at frygte om de kommer inden den første kamp.
    jeg har heller ikke fået endnu ...mon ikke de er på vej til os. Forhåbentlig havde de meldt ud hvis der er problemer med leveringen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      De kan hentes fra i dag af, så de sendes nok også i dag :-)

      Comment


        #4
        Jeg har heller ikke modtaget mit (eller noget info om hvornår det kommer). Men tidligere tror jeg heller ikke jeg har modtaget sæsonkort tidligere end en uge før sæsonstart, så det er der som sådan ikke noget nyt i. Tror nok vi skal få det i tide.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          De kan hentes fra i dag af, så de sendes nok også i dag :-)
          Lyder godt... Vi takker vores udsendte korrespondent, og vender tilbage til studiet... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #6
            Jeg har heller ikke fået mit endnu, og jeg frygtede at det skyldes jeg havde glemt at ændre min adresse på hjemmesiden før bestilling. Så jeg troede måske det blev sendt til min gamle adresse. Jeg skrev en mail og spurgte dem. Jeg fik at vide at det gerne skulle komme inden for en uges tid. Derudover synes jeg det er på sin plads at jeg lige roser dem for at svare så hurtigt som de gjorde. Mange steder venter man flere dage, hvis ikke uger, på svar.

            Comment


              #7
              Indskudt bemærkning. Sæsonkort til AC Horsens koster kr. 1.700,-. Pris og kvalitet hænger altid sammen ... eller.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Indskudt bemærkning. Sæsonkort til AC Horsens koster kr. 1.700,-. Pris og kvalitet hænger altid sammen ... eller.

                MvT
                Vi bliver også godt behandlet er vores klub på den front. Det bør give nogle flere folk på lægterne.

                Comment


                  #9
                  Kortet modtaget! Lad så den sæson begynde.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Har modtaget mit 1887 kort.

                    Comment


                      #11
                      Jeg har også modtaget mit kort.
                      Det 'sjove' er, at der står samme dato i bunden som på sæsonkortet fra sidste år. Altså 30/06 2016.
                      Andre der har oplevet det?

                      Comment


                        #12
                        Virker som en fejl. Jeg ville ringe til Danbillet.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          Virker som en fejl. Jeg ville ringe til Danbillet.
                          Godt råd
                          Danbillet var klar over fejlen, og der var et nyt på vej. Og jeg var ikke den eneste. Men det lød som om, at de fleste havde fået med den rigtige dato.

                          Comment

                          Working...
                          X