Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Malmø FF - OB 29/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Bold.dk

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...abte-i-malmoe/

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lucas A
      J selvfølgelig:-)

      Comment


        #93
        Tverskov var bedste mand set med mine øjne.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #94
          Nogen der ved hvorfor Tingager ikke kom på banen?

          Comment


            #95
            Hurtig melding fra Malmø:
            Vi var bedst, Malmø var ikke oppe i gear. Tverskov er GOD! Nyt forsvar så godt ud, men det er self kun træningskamp. Service på stadion for os 10 OB-fans var over the top�� Thomas Mikkelsen vil så gerne, men kan ikke. Allan Kuhn lyder utroligt sjov, når han står og råber på bornholmsk. Tverskov var også god, da han blev lagt op på midtbanen, det er kun træningskamp, men han ligner et scoop. Kanon placeringsevne, selvsikker m bold, et stort skridt op fra HJ. Malmøs midtstopper var satme et stort skideskur, vi ku glemme alt på indlæg i luften.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              J selvfølgelig:-)

              Til hans forsvar scorede han rent faktisk et mål.. Det blev bare ikke dømt

              Comment


                #97
                Tverskov lignede en MEGET bedre 8'er end både JJT og Izunna.. Vil dog sige at Izunna var okay idag.. JJT mangler stadig meget..
                Jeg var desuden meget positiv over for Jönsson. Han gjorde det virkelig godt idag. Fantastisk med bolden og et godt drive. Han bliver god
                Joao var også god. Specielt hvis man sammenligner med Ari og JBL.. Det kan kun gå fremad.

                1-10

                Grytebust 8
                Desler 7
                KEP 7
                Tverskov 9
                Joao P 6
                Greve 6
                Izunna 6
                Makrini 7
                Jönsson 8
                Fester 6
                AK 7

                Comment


                  #98
                  Kuhn

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...i-under-mod-ob

                  Comment


                    #99
                    Kent Nielsen: Tverskov var banens bedste

                    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-kent-...er-malmoe.aspx

                    Comment


                      Lidt reaktioner

                      http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efter-malmoe.aspx

                      Comment


                        Til jer der ikke så kampen så er den her

                        https://www.youtube.com/watch?v=xdkL2Cty-Xw
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Til jer der ikke så kampen så er den her

                          https://www.youtube.com/watch?v=xdkL2Cty-Xw
                          01:18:45 - AK på overliggeren og manglende straffe til Fester
                          01:44:15 - Kuracay fejler og Malmö scorer
                          01:51:40 - Lucas Jensen rammer underkanten af overliggeren efter flot forarbejde af Tverskov.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kent Nielsen: Tverskov var banens bedste

                            http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-kent-...er-malmoe.aspx
                            Uden sammenligning den træner jeg i mine små 20 år som OB-fan har følt mig tryggest ved. Der var nogle dårlige taktiske præstationer i sidste sæson, men overordnet set virker det til, at der bliver arbejdet i den rigtige retning på træningsbanen, og at han forstår at sælge et koncept til spillerne, som de kan og vil følge. Den gruppe vi har af spillere er muligvis blottet mere for international klasse og stortalenter, end den har været i de sidste 10 år, men til gengæld virker den til at være gennemsyret af nogle gode typer der ikke slår op i banen, og som arbejder for hinanden og ikke kun dem selv.

                            Samtidig formår Kent at sælge klubben på en måde jeg godt kan lide både indadtil og udadtil, og er ikke distanceret og arrogant som f.eks. Ståle, eller opfører sig som en lalleglad landsbytosse som f.eks. Glen og Steinlein. Det er sgu som fan dejligt at kunne betragte sådan et projekt, efter en håndfuld rimeligt forfærdelige år, hvor vi har været tvangsindlagt til at skulle høre på indbildske og uduelige mennesker som Stand-Up-Troels og TV-Poul, og se på ulidelige typer som Emil Larsen, Bodul, Løfquist og mange flere.
                            Last edited by Sheed; 29-06-2016, 21:32.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Uden sammenligning den træner jeg i mine små 20 år som OB-fan har følt mig tryggest ved. Der var nogle dårlige taktiske præstationer i sidste sæson, men overordnet set virker det til, at der bliver arbejdet i den rigtige retning på træningsbanen, og at han forstår at sælge et koncept til spillerne, som de kan og vil følge. Den gruppe vi har af spillere er muligvis blottet mere for international klasse og stortalenter, end den har været i de sidste 10 år, men til gengæld virker den til at være gennemsyret af nogle gode typer der ikke slår op i banen, og som arbejder for hinanden og ikke kun dem selv.

                              Samtidig formår Kent at sælge klubben på en måde jeg godt kan lide både indadtil og udadtil, og er ikke distanceret og arrogant som f.eks. Ståle, eller opfører sig som en lalleglad landsbytosse som f.eks. Glen og Steinlein. Det er sgu som fan dejligt at kunne betragte sådan et projekt, efter en håndfuld rimeligt forfærdelige år, hvor vi har været tvangsindlagt til at skulle høre på indbildske og uduelige mennesker som Stand-Up-Troels og TV-Poul, og se på ulidelige typer som Emil Larsen, Bodul, Løfquist og mange flere.
                              +1
                              Good times ahead

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Uden sammenligning den træner jeg i mine små 20 år som OB-fan har følt mig tryggest ved. Der var nogle dårlige taktiske præstationer i sidste sæson, men overordnet set virker det til, at der bliver arbejdet i den rigtige retning på træningsbanen, og at han forstår at sælge et koncept til spillerne, som de kan og vil følge. Den gruppe vi har af spillere er muligvis blottet mere for international klasse og stortalenter, end den har været i de sidste 10 år, men til gengæld virker den til at være gennemsyret af nogle gode typer der ikke slår op i banen, og som arbejder for hinanden og ikke kun dem selv.

                                Samtidig formår Kent at sælge klubben på en måde jeg godt kan lide både indadtil og udadtil, og er ikke distanceret og arrogant som f.eks. Ståle, eller opfører sig som en lalleglad landsbytosse som f.eks. Glen og Steinlein. Det er sgu som fan dejligt at kunne betragte sådan et projekt, efter en håndfuld rimeligt forfærdelige år, hvor vi har været tvangsindlagt til at skulle høre på indbildske og uduelige mennesker som Stand-Up-Troels og TV-Poul, og se på ulidelige typer som Emil Larsen, Bodul, Løfquist og mange flere.
                                Jeg er 100 % enig.

                                Jeg kan godt se projektet og den fremgang der allerede er sket, og om maks. 1 år så er hele holdet indkøbt (styret af) Kent Nielsen.

                                Comment

                                Working...
                                X