Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonens bedste spiller 15-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Makrini.

    Havde Grytebust haft mere end en halv sæson, så havde den været mere svær at placere, men Makrini var simpelthen så vigtig, både i efteråret og foråret.

    Falk havde et rigtig godt efterår, men nok knapt så prangende et forår. Vores to angrebsesser har også toppet i hver sin halvsæson. Makrini har konstant ligget på et rigtig højt niveau.

    Comment


      #17
      Klart - og uden sidestykke - Falk! Vi har bare spillet dårligere når han ikke har været på - men det skal vi jo til at vænne os til

      Herefter Festersen og Makrini
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      JM Barometer 1
      2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
        Klart - og uden sidestykke - Falk! Vi har bare spillet dårligere når han ikke har været på - men det skal vi jo til at vænne os til

        Herefter Festersen og Makrini
        Og vi har fået smadder når Makrini har haft karantæne...
        Makrini..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Og vi har fået smadder når Makrini har haft karantæne...
          Makrini..
          smadremanden fra Cambuur
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            For mig er det uden tvivl BIG MAK vores doble-6er i en person. Arbejder for to mand og er vores bedste mand i hensigt til statistiker og i hensigt til betydning for holdet. Men i foråret var Gryte tæt med ham. Han udstråler en sikkerhed som stabiliserede hele forsvaret.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Min stemme må også klart gå til Falk. Han har efter min vurdering været med i 27 af vores 53 mål i den overståede sæson. Ved godt at det også har været hans "job" at gøre os farlige og skabe chancer, men jeg mener helt klart at det alene gør ham uundgåelig som sæsonen bedste spiller. Herefter Makrini og Fester.
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                #22
                Helt klart Makrini! Uden ham havde det sgu ikke set godt ud.

                Falk, Fester, AK og Grytebust fortjener da også lige en highfive.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                  Klart - og uden sidestykke - Falk! Vi har bare spillet dårligere når han ikke har været på - men det skal vi jo til at vænne os til

                  Herefter Festersen og Makrini
                  Jeg vil overhovedet ikke pille ved at du vælger Falk, det er helt fortjent, men jeg er ikke enig i at vi har spillet dårligere uden ham... Han har kun misset 2 kampe, hvilket jeg i første omgang synes at svært at bedømme det ud fra, hvis jeg prøver at kigge efter et mønster... og for det andet, hvis jeg kigger på dem enkelt vis, så synes jeg ikke vi var dårligere i de to kampe, som var ude mod BIF og hjemme mod FcK(begge tabt 1-0)... og der har bestemt været dårligere kampe i denne sæson end de to, og med Falk på banen...

                  Nu husker jeg ikke hvordan du så på BIF kampen, men efter FcK kampen skrev du noget ala. "Rasmus hvem?"... så du overrasker mig måske en anelse nu...(uden det er fordi vi skal grave så meget i det)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    I en ustabil sæson er der efter min mening kun 4 spillere "i spil" til sæsonens spiller; d.v.s over en hel sæson: El Makrini, Falk, Festersen og AKJ.

                    Grytebust har kun været her en halvsæson, så jeg synes ikke, at han skal være en kandidat; om end han er en klar kandidat til forårets spiller.

                    Min stemme går til El Makrini.

                    Den kunne ha' gået til Falk; men han spillede altså en halvskidt forårssæson. Havde han spillet lige så godt som i efteråret, så var han klart sæsonens spiller, upåagtet hvad jeg selv synes om manden og hans skifte. Men det var skidt, det han præsterede i foråret. Det samme med Festersen og til dels AKJ, der især sluttede skidt af.

                    Resten har mere eller mindre være ustabile/dårlige/skadede/ude af form/sat af.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Festersen.

                      Comment


                        #26
                        Falk får den fra mig. Jeg synes han har været ekstremt stærk.

                        Festersen, AK og Makrini har også været rigtig gode, og Grytebust har leveret et fremragende forår, men som ChrisOB siger, så er det ikke helt nok til at blive sæsonens spiller i min verden. Til gengæld er jeg meget fortrøstningsfuld mod den kommende sæson, hvad angår vores forsvar/keeper. Det har set stabilt ud i foråret, og med de nye tilgange er jeg sikker på, det nok skal blive godt. Som altid, så GLÆDER jeg mig til den nye sæson.

                        Comment


                          #27
                          Jeg indrømmer blankt at mine følelser spiller ind i kåringen, men når jeg prøver at se bort fra det vil jeg stadig aldrig kunne vælge en der bevidst søger karantæne for at undgå at spille imod hans næste klub. Går imod det meste af hvad jeg synes OB skal være, hvor Makrini står for det meste af det. Hvis vi skal tage den spillemæssige synes jeg også bare Makrinis bund niveau er over Falks. Når Falk har mistet bolden har det tit ført til store chancer til modstander holdet eller i visse tilfælde mål. De sjældne gange det er sket for Makrini har han vundet bolden igen eller lavet frisparket. Forstår godt man giver Falk Credit for hans bidrag offensivt, men for hele holdet over sæsonen forstår jeg ikke man sætter ham over Makrini.
                          (Ja, der er lidt man crush indblandet i ovenstående.)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Jeg indrømmer blankt at mine følelser spiller ind i kåringen, men når jeg prøver at se bort fra det vil jeg stadig aldrig kunne vælge en der bevidst søger karantæne for at undgå at spille imod hans næste klub. Går imod det meste af hvad jeg synes OB skal være, hvor Makrini står for det meste af det. Hvis vi skal tage den spillemæssige synes jeg også bare Makrinis bund niveau er over Falks. Når Falk har mistet bolden har det tit ført til store chancer til modstander holdet eller i visse tilfælde mål. De sjældne gange det er sket for Makrini har han vundet bolden igen eller lavet frisparket. Forstår godt man giver Falk Credit for hans bidrag offensivt, men for hele holdet over sæsonen forstår jeg ikke man sætter ham over Makrini.
                            (Ja, der er lidt man crush indblandet i ovenstående.)
                            Har det på helt samme måde.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Jeg indrømmer blankt at mine følelser spiller ind i kåringen, men når jeg prøver at se bort fra det vil jeg stadig aldrig kunne vælge en der bevidst søger karantæne for at undgå at spille imod hans næste klub. Går imod det meste af hvad jeg synes OB skal være, hvor Makrini står for det meste af det. Hvis vi skal tage den spillemæssige synes jeg også bare Makrinis bund niveau er over Falks. Når Falk har mistet bolden har det tit ført til store chancer til modstander holdet eller i visse tilfælde mål. De sjældne gange det er sket for Makrini har han vundet bolden igen eller lavet frisparket. Forstår godt man giver Falk Credit for hans bidrag offensivt, men for hele holdet over sæsonen forstår jeg ikke man sætter ham over Makrini.
                              (Ja, der er lidt man crush indblandet i ovenstående.)
                              Særdeles enig. Intet i vejen for et solidt man crush.

                              Comment


                                #30
                                Makrini. Eneste spiller der har holdt et stabilt niveau i hver eneste kamp...

                                Comment

                                Working...
                                X