Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg tror Todd ville fyrres, så han udtalte sig mindre heldigt med vilje.
    Enig. Forleden sad han pænt tungt plantet på en stol under kampen mod OB med en kop kaffe i hånden og benene oppe.. Da de scorede jublede han knap..
    Der fik jeg også fornemmelsen af at han ville fyres.. Manden er træt og havde inderligt fortrudt at han sagde ja til dette håbløse job.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      AaB er foran mod Lyngby, men det er nu imø næsten ligegyldigt. Tænk hvilken succes oplevelse det vil være hvis drengene kan slutte med 2 sejre i dette miserable efterår.
      ja de fik så den sejr - enig 2 sejre i træk er klart det vigtigste - men med de 3 point vil vi med stor sikkerhed kun være 3 point efter GF og måske også SIF - og det vil da have enorm betydning for om troen på at rykke bare en smule op i tabellen kan indfinde sig henover vinteren....og jo flere point der kan skrabes sammen inden nedrykningsspillet jo bedre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg tror Todd ville fyrres, så han udtalte sig mindre heldigt med vilje.
        Det er nu alligevel ret imponerende, at vi har tabt 2 gange til det galehus og kun er ét point foran dem...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja de fik så den sejr - enig 2 sejre i træk er klart det vigtigste - men med de 3 point vil vi med stor sikkerhed kun være 3 point efter GF og måske også SIF - og det vil da have enorm betydning for om troen på at rykke bare en smule op i tabellen kan indfinde sig henover vinteren....og jo flere point der kan skrabes sammen inden nedrykningsspillet jo bedre.
          Enig. Det bliver under alle omstændigheder et nervepirrende forår for at komme væk fra nedrykningsslutspillet så alle points er ekstremt vigtige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Enig. Det bliver under alle omstændigheder et nervepirrende forår for at komme væk fra nedrykningsslutspillet så alle points er ekstremt vigtige.
            Nedrykningsslutspillet kommer vi ikke væk fra.....Men de sidste 4 pladser og knald eller fald kampene kan vi stadig undgå - det må være målet nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Nedrykningsslutspillet kommer vi ikke væk fra.....Men de sidste 4 pladser og knald eller fald kampene kan vi stadig undgå - det må være målet nu.
              Og det kommer til at kræve lidt forstærkning her til vinter. Men ja. Det er målet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og det kommer til at kræve lidt forstærkning her til vinter. Men ja. Det er målet
                Jeg frygter så at hvis vi vinder over VFF så kan det være en sovepude for JH og KN som så vil bilde hinanden ind at truppen er god nok .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg frygter så at hvis vi vinder over VFF så kan det være en sovepude for JH og KN som så vil bilde hinanden ind at truppen er god nok .
                  Jeg har det 100% på samme måde

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Jeg frygter så at hvis vi vinder over VFF så kan det være en sovepude for JH og KN som så vil bilde hinanden ind at truppen er god nok .
                    Det synes de jo uanset hvad. Det bliver garanteret en gentagelse af sommerens transfervindue i 2016 (McGeady) og 2015 (Mads Fenger), hvor Jesper Hansen lige prøver et eller andet (håbløst urealistisk) for at kunne sige, at man forsøgte at hente noget.

                    Jeg tror ikke på, at der kommer nogen større forstærkning til truppen. Klubbens enorme underskud og Jesper Hansens utallige fejlkøb gennem snart fire år gør, at der ikke er luft til meget andet end B- og C-spillere. I øvrigt tror jeg heller ikke, at der er ret mange A- eller A+ spillere, som er interesserede i at komme til OB længere. Alle ved nu, at de skifter til en taberklub, hvis de skifter til OB.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Av av Esbjerg fører over randers

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Av av Esbjerg fører over randers
                        Fedt nok , det kan kun være med til at øge presset på handling fra ledelsen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Den 2-0 sejr til EFB gjorde lige kampen i morgen endnu vigtigere! Hvis vi taber i morgen, så er det næsten officielt slut.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Den 2-0 sejr til EFB gjorde lige kampen i morgen endnu vigtigere! Hvis vi taber i morgen, så er det næsten officielt slut.
                            Arh, det er ikke slut, men så er vi klar favorit til nedrykningsfinale.

                            Comment


                              Så mangler det jo bare at AGF også får point, så er det kun AaB(Og os selv og Viborg pt.) som ikke har fået point af de nederste 8... men tror dog nu ikke at AGF tager noget fra FcK...

                              Det ændre nu ikke på at jeg synes det er noget af en gyser der venter, også nu hvor sidstepladsen er kommet i spil, den vil ikke være rar at overvintre på, men jeg ser det nu også som værende noget nær umuligt for os at hente 9-10 pladsen med et nederlag... Det ville være det tungeste for mig at gå til vinterpause med, at løbet er kørt... om det så er som nr. 13 eller 14. er fra den vinkel ligegyldigt...

                              Mht. i morgen, så har jeg svært ved at se hvem der skal score vores mål... det må vel blive Joan jeg kan håbe på, måske AK, eller en eller anden overraskelse, tør jeg skrive, Jønne eller TM...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Så mangler det jo bare at AGF også får point, så er det kun AaB(Og os selv og Viborg pt.) som ikke har fået point af de nederste 8... men tror dog nu ikke at AGF tager noget fra FcK...

                                Det ændre nu ikke på at jeg synes det er noget af en gyser der venter, også nu hvor sidstepladsen er kommet i spil, den vil ikke være rar at overvintre på, men jeg ser det nu også som værende noget nær umuligt for os at hente 9-10 pladsen med et nederlag... Det ville være det tungeste for mig at gå til vinterpause med, at løbet er kørt... om det så er som nr. 13 eller 14. er fra den vinkel ligegyldigt...

                                Mht. i morgen, så har jeg svært ved at se hvem der skal score vores mål... det må vel blive Joan jeg kan håbe på, måske AK, eller en eller anden overraskelse, tør jeg skrive, Jønne eller TM...
                                Har en lumsk anelse om at AGF vinder
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X