Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Last edited by Entusiastens; 05-11-2016, 18:25.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvor ser du det?
EFB havde 100 afleveringer på AAB`s banehalvdel.
AAB havde 259 på EFB`s ...
Er det fordi du kun læste procenterne men ikke de absolutte tal?
Ingen tvivl om at AAB dominerede den her kamp, som jeg ser det, men tillod omstillinger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMed 14-1 i hjørnespark og 16-9 i skud ... så har de vel været tæt på Esbjergs mål af og til :D?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet skulle man jo tro Det er SL.dks statistik. Jeg mener der står 20 min. i EfBs bagerste 1/3 del af banen, mod 24 i AaBsTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDen har jeg ikke lige set ... men det virker ikke sandsynligt når de kun har den 1/3 af tiden og kun havde 100 afleveringer på AAB`s banehalvdel, hvor AAB har 2,5 gange flere :).
Statistik er en udmærket ting. Men man skal stadig tage det for hvad det er. Man kan ihvertfald ikke læse om et resultat er retfærdigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNu så jeg tilfældigvis kampen... i mine øjne var EfB's sejr fuldt fortjent. Statistikken siger absolut intet reelt om kampen - udover de tørre facts.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghullet til silkeborg på 11. pladsen (!!!!!) er nu på 5 point, ja vi har en kamp i baghånden - men hvis man på nogen måde var i tvivl om vigtigheden af en sejr i morgen så understreger det det da vidst meget godt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDu vil bare ikke gi dig hva? Nu er i altså nogen der har set kampen. Der er bred enighed om at Esbjerg vandt fuldt fortjent. AaB spiller en forfærdelig kamp og er i dyb krise efterhånden.
Statistik er en udmærket ting. Men man skal stadig tage det for hvad det er. Man kan ihvertfald ikke læse om et resultat er retfærdigt.
Man kan godt synes at sejren er fortjent på baggrund af kontraer, men jeg mener nu fortsat at man skal have styr på fakta omkring stats.
Det er helt okay at være uenig!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
FAKTA
På mange parametre er OB blandt Superligaens bedste – bare ikke på de to af de vigtigste: Mål og point.
Bolderobringer per kamp: 12,9 (nummer 1 i Superligaen)
Meter løbet per kamp: 120.439 (2)
Vellykkede afleveringer: 79 pct. (3)
Tacklinger per kamp: 19,9 (3)
Skudforsøg per kamp: 14,6 (4)
Boldbesiddelse: 53 pct. (4)
Skud på mål per kamp: 3,9 (10)
Point per kamp: 0,69 (13)
Mål per kamp: 0,8 (14)
Scoringseffektivitet: 5 pct. (14)
Kilde: superliga.dk817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFAKTA
På mange parametre er OB blandt Superligaens bedste – bare ikke på de to af de vigtigste: Mål og point.
Bolderobringer per kamp: 12,9 (nummer 1 i Superligaen)
Meter løbet per kamp: 120.439 (2)
Vellykkede afleveringer: 79 pct. (3)
Tacklinger per kamp: 19,9 (3)
Skudforsøg per kamp: 14,6 (4)
Boldbesiddelse: 53 pct. (4)
Skud på mål per kamp: 3,9 (10)
Point per kamp: 0,69 (13)
Mål per kamp: 0,8 (14)
Scoringseffektivitet: 5 pct. (14)
Kilde: superliga.dk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi venter blot på at spillerne rammer tidligere bedrifter :
"
“I bund og grund kigger vi på, hvad folk tidligere har gjort. Det er ikke godt nok lige i øjeblikket, men vi ved at potentialet er der, og det bliver vi ved at jagte”, siger Kent Nielsen."
Comment
Comment