Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2016/17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå længe vi bare holder os fri af de alt eller intet kampe...er det kun nr sidst i hver af de 2 puljer eller hvordan....ikke helt klar på det her system endnu
Hvis slutspillet startede lige nu, så ville vi havne i gruppe 1, og starte med at være nr. 3... 4 point bagud i forhold til 2. pladsen i gruppen...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNr. 3 og 4 fra hver pulje...
Hvis slutspillet startede lige nu, så ville vi havne i gruppe 1, og starte med at være nr. 3... 4 point bagud i forhold til 2. pladsen i gruppen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægOK så det er de 4 dårligste der skal kæmpe - ikke godt for vi er pt et af de 4 dårligste. SkidtTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var også det jeg egentlig mente fra start... Vi er nu der hvor vi kæmper for bare at kunne følge med i nedrykningsspillet, og ikke blive sat af på forhånd...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDu siger noget... det er sgu for alvor det her
Så hurtigt kan en helt ny sæson være ovre - nogen der vil sige der stadig er masser af tid????
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægBeklager jeg fik rodet i det... Nr. 7, 10, 11 og 14 - og 8, 9, 12 og 13
pt ville vi så møde sønderjydske, AGF og Esbjerg.....fandme ikke en let pulje - lad os håbe vi får gang i den på et tidspunkt - og så må JH sgu ud og panik handle i januar - nu han ikke kunne tage sig sammen i sommer vinduet. Bider os i røven endnu engang - torsk!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægOprindeligt indsendt af obforever Se indlægDu siger noget... det er sgu for alvor det her
Så hurtigt kan en helt ny sæson være ovre - nogen der vil sige der stadig er masser af tid????
Det er også det jeg tænker, 10. pladsen må næsten være målet... om det så hedder Plan C eller D, det kan jo selvfølgelig også være ligegyldigt...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror jeg ikke du gjorde - jeg ville bare gerne vide det - takker for svaret
pt ville vi så møde sønderjydske, AGF og Esbjerg.....fandme ikke en let pulje - lad os håbe vi får gang i den på et tidspunkt - og så må JH sgu ud og panik handle i januar - nu han ikke kunne tage sig sammen i sommer vinduet. Bider os i røven endnu engang - torsk!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment