Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg skrev pointmæssigt.
    Jeg har muligvis mistolket dit indlæg #64, fordi du både skriver, at taberen og vinderen ender som nr. 7, og jeg derfor var i tvivl om, hvorvidt du havde forstået det overhovedet.
    Okay, at det var på baggrund af point missede jeg. Vil dog stadig sige at det er et gevaldigt fortolkningsspørgsmål at konkludere, at "10-pladsen kan komme i Europa", når 10 pladsen samlet set skal slå nr 7 + nr 3 for at komme i EL kvalen :)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Okay, at det var på baggrund af point missede jeg. Vil dog stadig sige at det er et gevaldigt fortolkningsspørgsmål at konkludere, at "10-pladsen kan komme i Europa", når 10 pladsen samlet set skal slå nr 7 + nr 3 for at komme i EL kvalen :)
      Prøv lige at læs det du selv skriver :) Du skriver jo selv, at 10. pladsen skal slå nr. 7 og nr. 3 (de skal desuden også slå vinderen af 8+9), hvordan kan det så være et fortolkningspørgsmål?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Prøv lige at læs det du selv skriver :) Du skriver jo selv, at 10. pladsen skal slå nr. 7 og nr. 3 (de skal desuden også slå vinderen af 8+9), hvordan kan det så være et fortolkningspørgsmål?
        I mit forrige indlæg skrev jeg præcis at den "aktuelle nr. 10 og aktuelle nr. 8" - netop for at præcisere at tuneringen ikke er slut før playoff kampene er afgjort ;)

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          I mit forrige indlæg skrev jeg præcis at den "aktuelle nr. 10 og aktuelle nr. 8" - netop for at præcisere at tuneringen ikke er slut før playoff kampene er afgjort ;)
          Jeg ved det godt, ville bare drille dig lidt :)

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Det jeg læser dig skrive her, er at det at top 6 holdene får bedre modstand i ligaen, er udelukkende en fordel for FCK? Så for OB vil det være en ulempe?
            Det vil være en ulempe for OB i forhold til det interne styrkeforhold i ligaen, da en styrkelse af FCK derved (nu er det lidt tænkt - det vil jeg medgive) vil medføre bedre præstationer i Europa og som en følge deraf flere penge og større tiltrækningskraft. Noget der ikke vil gøre sig gældende for de hold der slutter uden for de europæiske pladser, og derved skabe større kvalitetsmæssigt afstand mellem de allerbedste og de øvrige. Naturligvis vil nogle af pengene dryppe længere ned i fødekæden, men hvis man ser på hvilke markeder FCK handler spillere på, er det jo ikke mange millioner de smider efter spillere fra andre superligaklubber. Alt dette forudsat selvfølgelig, at FCK fortsat vil være det dominerende hold og vinde 2 ud af 3 mesterskaber, men det er vel de færreste der ikke køber den del af tesen.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg ved det godt, ville bare drille dig lidt :)
              hehe okay ;) Jeg vil ihvertfald stadig sige at man misfortolker strukturen, som den er lagt ud af DBU, hvis man siger at 10 pladsen kan komme i EL-kvalen. Det er faktuelt forkert, hvis man ser på den figur DBU har lavet om slutspillet :)

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                hehe okay ;) Jeg vil ihvertfald stadig sige at man misfortolker strukturen, som den er lagt ud af DBU, hvis man siger at 10 pladsen kan komme i EL-kvalen. Det er faktuelt forkert, hvis man ser på den figur DBU har lavet om slutspillet :)
                Ok, fair nok, men så bliver debatten bare, at det er forrykt, at man kan blive nr. 7 med et færre pointantal end nr. 10.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Ok, fair nok, men så bliver debatten bare, at det er forrykt, at man kan blive nr. 7 med et færre pointantal end nr. 10.
                  Helt korrekt. hvis man taber den indbyrdes playoff kamp. Kan ikke helt se hvor du vil hen med din argumentation - udover at du synes det er uretfærdigt at man pointmæssigt kan være foran, tabe to indbrydes kampe, og slutte under.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Det vil være en ulempe for OB i forhold til det interne styrkeforhold i ligaen, da en styrkelse af FCK derved (nu er det lidt tænkt - det vil jeg medgive) vil medføre bedre præstationer i Europa og som en følge deraf flere penge og større tiltrækningskraft. Noget der ikke vil gøre sig gældende for de hold der slutter uden for de europæiske pladser, og derved skabe større kvalitetsmæssigt afstand mellem de allerbedste og de øvrige. Naturligvis vil nogle af pengene dryppe længere ned i fødekæden, men hvis man ser på hvilke markeder FCK handler spillere på, er det jo ikke mange millioner de smider efter spillere fra andre superligaklubber. Alt dette forudsat selvfølgelig, at FCK fortsat vil være det dominerende hold og vinde 2 ud af 3 mesterskaber, men det er vel de færreste der ikke køber den del af tesen.
                    Men sådan har det jo altid været?
                    Der er da intet nyt i det?
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #85
                      Det gør jeg og det er konkurrenceforvridende.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Men sådan har det jo altid været?
                        Der er da intet nyt i det?
                        njaa....man styrker den effekt med medaljespillet - for mon ikke tv/præmie penge og sejrsbonusser mv er større deroppe - det er i hvertfald der den største interesse vil være. Og hold der kontinuerligt er med der kommer til at trække fra....

                        Comment


                          #87
                          Det bliver bare så fedt med den nye turnering. Jeg glæder mig. Tror det bliver en stor succes.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det bliver bare så fedt med den nye turnering. Jeg glæder mig. Tror det bliver en stor succes.

                            Comment


                              #89
                              Mikkel Bischoff, Peter Brüchmann, Mette Cornelius og Martin Davidsen mener alle vi kandiderer til en top 3. Jow jow.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Mikkel Bischoff, Peter Brüchmann, Mette Cornelius og Martin Davidsen mener alle vi kandiderer til en top 3. Jow jow.

                                MvT
                                Link?

                                Comment

                                Working...
                                X